Sosyal medya

Oyun

Steam Kış İndirimlerinde Kaçırmamanız Gereken 5 “VR” Oyunu #14

Steam’in Kış İndirimleri’nin son günündeyiz. Şimdi de serimizin en son önerimizde Steam’im 2017 yılı en iyi sanal gerçeklik oyunları ile karşınızdayız.

Steam’in 4 Ocak tarihine kadar devam edecek indirim şöleninde her gün 5 oyun önereceğimizi açıklamıştık. Şimdi bu son gününde ise sizlere Steam’de 2017 yılında en çok oynanan 5 VR oyunu önererek serimize nokta koyuyoruz.

1-Fallout 4 VR – 266,00 TL (İndirim Yok)

Fallout 4 gibi bir evrenin sanal gerçeklik versiyonu demek zaten yeterli olacaktır.

2- SUPERHOT VR – 29,25 TL (%25 İndirim)

Sanal gerçeklik dünyasının en çok konuşulan yapımlarından olan SuperHot, uygun fiyatlı yapısıyla da dikkat çekiyor.

3- Rick and Morty: Virtual Rick-ality – 34,30 TL (%30 İndirim)

Rick ve Morty ikilisinin efsanevi dünyasına giriş yapmaya hazır mısınız? Uygun fiyatlı yapısıyla karşınızda.

4- DOOM VFR – 133,00 TL (İndirim Yok)

DOOM efsanesinin sanal gerçeklik dünyaya aktarılmış hali olan VFR, indirim almasa da DOOM severler için güzel bir seçenek olacak.

5- Paranormal Activity: The Lost Soul – 29,50 TL (%50 İndirim)

Kendine güvenen arkadaşları bekliyoruz demek yeterli olacak bile.

Böylece bu akşam 21:00’da bitecek olan Steam indirimleri serimizi de noktalamış oluyoruz. İki hafta boyunca 14 farklı konsept önerimize aşağıdaki bağlantılardan göz atabilirsiniz. İyi oyunlar..

Teknolojiye olan tutkusunu Hardware Plus'ta meraklılarına aktarıyor.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Haber

Google Stadia uygulaması, Play Store’da yayınlandı!

Google Stadia

Google‘ın Pixel cihazları ile birlikte hemen hemen her cihaz için yayınlanacak olan Google Stadia servisi, tanıtımından 2 hafta önce Google Play Store‘da yayınlandı.


İlginizi çekebilir: Chromium tabanlı Microsoft Edge 15 Ocak’ta geliyor


19 Kasım‘da piyasaya sürülmesi beklenen Google‘ın yeni servisi Stadia‘nın Android uygulaması Google Play Store‘da yayınlandı. Neredeyse tüm Android kullanıcılarının indirebileceği uygulamanın giriş kısmında bizleri Destiny 2‘nin görselleri karşılıyor.

Uygulamayı açtığınızda bizleri karşılayan bir diğer düğme ise başlarken sekmesi, bu sekmeye tıkladığımızda daha sonra değiştiremeyeceğimizi söyleyip bir Google hesabı seçmenizi istiyor. Bundan sonra devam etmeniz için Stadia Founders veya Premiere Edition davet kodlarından birine sahip olmalısınız. Eğer bir davet kodunuz yok ise buradan daha fazla ileriye gidemezsiniz.

 

Devamını oku

Haber

Çin, 18 yaş altına oyunlarda süre ve para sınırı getirdi!

Çin

Çin hükümeti, 18 yaşından küçüklerin internet üzerinden oyun oynama süresini sınırlandırdı. Ülkenin resmi ajansı Şinhua‘ya konuşan hükümet yetkilisi, oyun platformlarının oyuncuların kimlik ve yaşlarını belirleyebilmesi için hükümetin veri tabanlarına erişebileceği bir sistem kurulacağını açıkladı.

İlginizi çekebilir: WhatsApp Web’i koyu tema ile kullanın!

Çin

Çinli oyuncular, akşam 10’dan sonra veya günde 90 dakikadan fazla oyun oynayamayacak. Çin’de çocukları oyun bağımlılığından korumak için alınan önlemlere bir yenisi daha eklendi. Salı günü yürürlüğe giren yeni bir kanun, 18 yaşın altındaki gençlerin günde 90 dakikadan daha uzun süre veya 08:00-22:00 saatleri dışında oyunları oynamalarını yasaklayan sınırlamalar getirdi.

Çocuklar hafta içi günde 90 dakika, tatillerde ve hafta sonları günde 3 saat oyun oynama hakkına sahip olacak. Oyunlar için 8-16 yaş arası çocuklar ayda 29 dolar, 16-18 yaş arası çocuklar da 58 dolar harcayabilecek.

Çin

Çin dünyanın en büyük ikinci oyun pazarı konumunda ve daha önce de bilgisayar oyunu bağımlılığına karşı adımlar atmıştı. Araştırma şirketi Newzoo‘ya göre Çin’de artan regülasyonlar nedeniyle ABD oyun pazarı klasmanında bu yıl Çin’in önüne geçti.

Dünyanın en büyük oyun şirketi olan Tencent, 12 yaş altı oyuncularına günde 1 saat, 12-18 yaş arası oyunculara da günde 2 saat sınırı getirmişti. Tencent ayrıca oyunculardan kimliklerini alarak yaşlarını tespit etme uygulamasına geçmişti.

Yeni kanunla hükümet, yıllık 33 milyar dolardan fazla gelir elde eden ve yüz milyonlarca kullanıcıyı barındıran Çin’in çevrimiçi oyun endüstrisini dizginlenmeye çalışıyor. Bazı ülkeler aşırı oyun oynamayı bir kamu sağlığı sorunu olarak görüyor. Bu ülkelerin çoğunda bağımlılığı tedavi etmek için klinikler bulunuyor.

Devamını oku

Oyun

Logitech, dünyanın ve Türkiye’nin oyun sektörünü ele aldı

Yazan:

Logitech, oyun ekipmanları markası Logitech G bünyesindeki yeni ürünlerini oyun ve teknoloji basınının bir araya geldiği etkinlikte tanıttı. Taksim’deki yeni nesil oyun merkezi FDR Oyun Cumhuriyeti’nde gerçekleştirilen etkinliğe Logitech Türkiye ve Orta Asya Ülkeleri Müdürü Mustafa Uyar ev sahipliği yaptı. Mustafa Uyar gerçekleştirdiği sunumda, Logitech’in Mouse üretimiyle başlayan ve bugün alt markalarıyla birlikte, bilgisayar çevrebirimleri, oyun konsolları, kablosuz hoparlör ve kulaklıları, video konferans sistemleriyle sektöründe dünya liderliğine uzanan yolculuğunu anlatırken, dünyada ve Türkiye’de hızla büyüyen oyun ve e-spor sektörü, Logitech’in bu alandaki stratejisi ve ürünleri hakkında çarpıcı bilgiler verdi. Katılımcılar, Logitech G’nin en yeni ürünleri G502 Lightspeed kablosuz oyun mouse’u, mekanik oyun klavyeleri G815 ve G915, oyun tutkunlarına ve e-sporculara bambaşka bir deneyim yaşatan PRO X oyun kulaklığı ile diğer yenilikçi ürünlerini oynayarak deneyimleme fırsatı buldu.

E-Spor önem kazanmaya devam ediyor

Logitech G’nin oyun ve e-spor sektörüne yönelik stratejisi, yatırımları ve hedeflerine değinen Logitech Türkiye ve Orta Asya Ülkeleri Müdürü Mustafa Uyar, e-sporun Türkiye’deki ağırlığını artırdığına dikkat çekerek şöyle konuştu: “Birkaç yıl önce e-spor konuşulmaya başladığında herkes bu konuyu bir hayal gibi görüyordu. Sadece konuya ilgi duyan kişilerin farkında olduğu e-sporun Türkiye’de ne ölçüde varlık gösterebileceği tartışılıyordu. İçinde bulunduğumuz oyun sektörü, dünyada eğlence sektörüyle karşılaştırıldığında, örneğin oyun satışlarının kutu film satışlarının neredeyse üç katına ulaştığını görüyoruz. Dünyanın en popüler filmi günümüzde 1,3 milyar dolar civarında ciro yapabiliyorken, LoL oyunu 2,1 milyar dolar ciro yapıyor. E-spor turnuvalarının ödül havuzlarına baktığımızda ise dünyanın önde gelen başlıca spor organizasyonlarından dahi çok daha büyük rakamlar söz konusu oluyor. Örnek olarak bugün 16 yaşındaki bir e-spor oyuncusu, tüm hayatını tenise adamış 32 yaşındaki ünlü bir sporcudan çok daha fazla para kazanabiliyor. Bu tip rakamlar, elbette ki çok büyük ve güçlü bir ekosistemle mümkün… Bu ekosistemin ülkemizde de çok hızlı bir şekilde tabanını genişlettiğini ve güçlendiğini görmek, kullanıcı deneyimini her zaman ileriye taşıma hedefinde olan ve kendini bu sektörün değişmez bir parçası kabul eden Logitech için de büyük bir mutluluk ve motivasyon yaratıyor.”

Oyun oynamanın sınırlarını tasarım ve teknolojiyle zorluyoruz

Ekonomik koşulların daha da iyileşmesiyle birlikte pek çok marka ve kişinin yatırımlarını e-spor alanında değerlendirmeye başlayacağını vurgulayan Uyar, “Türkiye’de oyun ve e-spor pazarı 2018 verilerine göre henüz 1 milyar dolara ulaşmasa da pazarın çok hızlı büyüyeceğini öngörüyoruz. Her zaman en iyisi olma amacıyla çalışan bir marka olarak, dünya geneli itibarıyla pazar lideri olduğumuzu vurgulamak isteriz. Ürün geliştirirken yaklaşımımız çok net; teknolojiyle öyle bir rekabet etmelisiniz ki, kullanıcılar ürünlerinizle oyunlar kazanıp şampiyon olabilsinler. Ayrıca sadece fonksiyonel açıdan kusursuz ürünler çıkarmaya odaklanmıyor, her ürünümüze duygu da katmaya çalışıyoruz ki kullanıcılarımızla kuvvetli bir bağ kurabilelim. Oyun oynamanın sınırlarını tasarım ve teknolojiyle zorluyor, gerçekleştirdiğimiz etkinlikler, sponsorluklar ve işbirlikleriyle de kullanıcılarımızla aramızdaki duygusal bağı güçlendiremeye çalışıyoruz. Bu nedenle uluslararası boyutta şampiyonalara, oyun etkinliklerine, e-spor takımlarına, sporculara elimizden geldiğince destek olmaya gayet ediyoruz. Bu anlamda dünyanın farklı ülkelerinde yaklaşık 30 kadar e-spor sponsorluğumuz bulunuyor.” dedi.

 

“Türkiye’nin E-spor alanında söz sahibi olması için hiç durmadan çalışmalıyız”

Logitech G adına düzenlenen etkinlik kapsamında gerçekleştirilen e-spor paneline katılan Bahçeşehir Üniversitesi Supermassive Takımı Menajeri Ulaş Gülkirpik, e-sporun artık herkes tarafından ciddiye alınan bir sektör kabul edildiğini söyledi. Gülkirpik “E-spor, yalnızca bizim gibi sektörle yakından ilgilenen oyuncuların değil, aynı zamanda medyanın ve halkın da takip ettiği bir konu haline geldi. Bu ilgi, insanların oyunlara ve İnternete erişiminin de artmasıyla her geçen gün katlanarak artmaya devam edecektir. Türkiye’nin bu büyüyen alanda daha fazla söz sahibi olması için tüm takımlar ve sponsorlar birlikte hiç durmadan çalışmalıyız. Bu anlamda BAU Supermassive sponsoru olan Logitech, gerçekleştirdiği çalışmalarla sektörümüzü iyileştirip geliştirmeye ve e-sporun daha bilinir olmasına önemli katkı sağlıyor.” diye konuştu.

Devamını oku