Sosyal medya
Xiaomi Mi 10 banner

Basın Bülteni

LG Instaview kampanyası ile buzdolabı hediye ediyor!

LG Instaview

LG Instaview kampanyası kapsamında IntaView model buzdolabı hediye ediyor. LG Türkiye’nin Facebook, Youtube ve Instagram hesaparını takip edip, Zach King’in videosuna yorum yapan kullanıcılar buzdolabını kazanma şansı yakalacaklar. 15 Haziran15 Temmuz tarihleri arasında gerçekleşecek kampanyada, buzdolabının yanı sıra farklı hediyeler de verilecek.


İlginizi çekebilir: Vivo iQOO Z1x, teknik özellikleriyle birlikte ortaya çıktı!

reklam

Zach King tarafından çekilen ve LG InstaView bozdolabının özelliklerini anlatan video, şu anda LG Türkiye’nin Facebook, Instagram ve YouTube hesaplarında mevcut. 5 Temmuz 2020 tarihine kadar bu hesapları takip ederek, yüklenen videoları beğenmeniz gerekiyor. Daha sonra ise buzdolabının en beğendiğiniz özelliğini yorumlarda yazmanız lazım. Videoda”En sevdiğin InstaView özelliği nedir?” sorusuna cevap veren katılımcılar, buzdolabı kazanma fırsatı elde edecekler.

Katılımcıların LG Türkiye’nin tüm sosyal medya hesaplarında (Youtube, Facebook, Instagram) yorum yapmaları ya da birden fazla yorumda bulunmaları kazanma şanslarını artıracak. 17 Temmuz’da açıklanacak kazanan ise, jüri tarafından, yaptığı yoruma gelen beğeni ve yorum sayısına göre seçilecek. Yarışma katılımcıları, LG InstaView Buzdolabı’nın yanı sıra, birbirinden farklı hediyeleri kazanma şansına da sahip olacaklar.

Ayrıca, LG Beyaz Eşya Kampanyası kapsamında, 06 Haziran07 Temmuz tarihleri arasında, LG BrandShop, Teknosa ya da MediaMarkt’tan buzdolabını alanlar, LG markalı diğer beyaz eşya alışverişlerinde kullanabilecekleri, 3.000 TL’ye varan indirim çeki kazanıyorlar.

LG InstaView Buzdolapları Soğuk Hava Kaybını Önlüyor

LG IntaView Door-in-Door Pratik Kapılı Buzdolapları, geniş iç hacmi ile, daha fazla yiyecek depolarken, “tık”lama özelliği ile kullanıcılara kolaylık sağlıyor. LG InstaView sahipleri, sadece iki tıklama ile buzdolabının kapısını açmadan içerisinde yer alan besinleri görebiliyor. Böylelikle, buzdolabının kapısının sürekli açılıp kapanması nedeniyle oluşan soğuk hava ve enerji kaybının önüne geçiliyor, gıdaların daha uzun süre taze kalmasını sağlanıyor.

MSI reklamı
Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Akıllı Telefonlar

Realme, 2020 ilk yarı yıl sonuçlarını açıkladı

Akıllı telefon dünyasının yükselen markalarından Realme, bu yılın ilk yarısındaki istatistiklerini açıkladı. Özellikle yılın ikinci çeyreğinde başarılı bir tablo çizen marka, çift haneli büyümeye ulaşan tek büyük akıllı telefon üreticisi olmayı başardı.


İlginizi çekebilir: Gaming in Turkey Gamescom 2020’nin resmi partneri oldu!

reklam

Realme, yılın ikinci çeyreğinde en fazla büyüyen telefon markası oldu!

Counterpoint verilerine göre, marka yılın ikinci çeyrek verilerine göre %11 oranında büyüme kaydetti. İlk çeyrekte de %157 büyüyen Realme’nin dört çeyrek üst üste dünyanın en hızlı büyüyen akıllı telefon markası seçildiği belirtiliyor. Ayrıca Realme’nin pazarda pozitif büyüme kaydeden iki akıllı telefon markasından biri olması da dikkat çekiyor.

Yılın ilk yarısında 15 milyon yeni kullanıcı kazanan Realme’nin pazar verileri de pek çok ülkede başarılı olduğunu ispatlıyor. Marka; Tayland, Hindistan, Kamboçya, Mısır, Myanmar, Filipinler, Ukrayna, Endonezya ve Vietnam’da ilk 5 akıllı telefon üreticisi arasına girmeyi başardı. Bunun yanı sıra 5G odaklı yeni ürün stratejisi nedeniyle pek çok pazarda da genişleme hedefleniyor. Bu süreçte; Hindistan’da 5G özellikli ilk amiral gemisi telefon ve Tayland’da 5G özellikli ilk telefon Realme tarafından satışa sunuldu.

2020’de “1+4+N” adlı çift odaklı bir stratejiye geçiş yapan Realme, bu stratejiye de bağlılığını sürdürüyor. Akıllı telefonların yanı sıra nesnelerin interneti teknolojisine de odaklanan markanın bu yıl 50 adet yeni cihaz sunma hedefi bulunuyor. Hoparlör, kulaklık, TV ve saatler gibi temel cihazların yer aldığı grupta önümüzdeki yıl ise 100 yeni cihaz hedefleniyor.

realme CEO’su Li Bingzhong ilk yarı sonuçlarıyla ilgili, “Realme, yaş ortalaması sadece 29 olan uluslararası güçlü ve genç ekibi sayesinde 2018’den bu yana 40 milyon kullanıcıya ulaştı. 2020 yılındaki güçlü yarı yıl performansımızı geliştirerek önümüzdeki 3 yıl içinde 100 milyon telefon satmayı hedefliyoruz. Uluslararası genişleme planlarımızı sürdüreceğiz ve en fazla büyümenin de uluslararası alanda olacağını düşünüyoruz. Hindistan pazarında AIoT ürünlerimizin güçlü performansı bunun güzel bir örneği. Bu ülkede sadece 10 dakika içinde 15.000 TV seti sattık ve akıllı kişisel ses cihazlarımız sadece 3 ay içinde pazar payı açısından 3. sıraya yükseldi. Markamız 5 kıtada 59 farklı ülke ve bölgeye yayılarak büyük başarı kaydetti.” şeklinde konuştu.

Tasarım tarafında önemli ödüller dikkat çekiyor

Realme’nin ürünlerini tasarladığı tasarım stüdyosu ise yılın geride bıraktığımız döneminde dünyaca ünlü tasarımcılar ile ortak çalışmalarda bulundu. Naoto Fukasawa’nın yanı sıra Hermes’in ünlü tasarımcısı Jose Levy ile işbirliği yapan marka, ikonik tasarımlara sahip ürünlere imza attı. Bunun sonucunda ise Realme X2 Pro Master Edition akıllı telefon modeli Red Dot Tasarım Ödülü’nü kazanmayı başardı. Yeni teknolojiler tarafında ise 125W hızlı şarj teknolojisi, dünyanın en hızlısı olarak yeniliklere öncülük ediyor.

MSI reklamı
Devamını oku

Basın Bülteni

Tivibu, yeni içerikleriyle Ağustos’ta da dopdolu!

Türk Telekom’un dijital televizyon platformu Tivibu, Ağustos ayında da sinema ve dizi heyecanını ekranlara taşımaya devam ediyor. Ödüllü filmlerden, yurt dışında reyting rekorları kıran dizilere Tivibu’daki pek çok içerik Ağustos ayında kullanıcıları bekliyor!


İlginizi çekebilir: Google Pixel 4a, resmi olarak tanıtıldı!

reklam

Ağustos ayında Tivibu kullanıcılarını yepyeni içerikler bekliyor

Türk Telekom’un dijital yayıncılık alanındaki servisi Tivibu, zengin içerik arşivine her ay yenilerini eklemeyi sürdürüyor. Kırmızı Halı, Seç İzle Film ve Seç İzle Dizi içeriklerinin yanı sıra Ağustos ayına özel yeni kategoriler ekleniyor. Hesaplaşma Zamanı, Olanlar Oldu, Kalbini Dinle ve Tehlikeli İşler kategorilerinde beğeniyle izlenen pek çok vizyon filmi kullanıcıları bekliyor.

Beyazperdeden hemen sonra yayınlanan filmleri bünyesinde barındıran Kırmızı Halı klasörüne Ağustos ayında 2 yeni film daha ekleniyor. İngiliz yönetmen Guy Ritchie’nin son filmi The Gentlemen, suç imparatoru Michael Pearson’ın içinde bulunduğu entrikaları konu alıyor. Kaçış Planı 3 ise güvenlik uzmanı Ray Breslin ve ekibinin bir kurtarma operasyonu için harekete geçmesi üzerine geçiyor.

Seç İzle klasöründe ise 22 Ağustos’ta yayınlanacak Venom: Zehirli Öfke filmi dikkat çekiyor. Tom Hardy ve Michelle Williams’ın başrollerinde yer aldığı film, nefes kesen savaşın yeni perdesini Tivibu kullanıcılarıyla buluşturuyor. Meg: Derinlerdeki Dehşet ise tarih öncesinde kalan bir canavara karşı verilen amansız mücadeleyi konu alıyor.

Sinema TV kanalında Rampage: Büyük Yıkım filmi 16 Ağustos saat 21:30’da ekranlara gelecek. Genel izleyici kitlesine uygun keyifli filmleri ekranlara getiren Sinema Aile kanalında ise 9 Ağustos saat 20:00’de Aslan Çocuk adlı animasyon filmi yayınlanacak.

Seç İzle Vitrin kategorisinde ay boyunca dört yeni klasör Tivibu kullanıcıları için benzersiz filmler sunacak. 6 Ağustos’ta Hesaplaşma Zamanı, 12 Ağustos’ta Olanlar Oldu, 16 Ağustos’ta Tehlikeli İşler, 19 Ağustos’ta ise Kalbini Dinle klasörleri Tivibu’da yer alacak. Bu klasörlerde Karanlık Şehir’den Felekten Bir Gece serisine, Kara Bela’dan yerli ve yabancı onlarca yapım izleyiciyle buluşacak.

Seç İzle Dizi kategorisinde ise sevilen yabancı dizi Doctor Who, nefes kesen 11. sezonu ile sevenleriyle buluşacak. İlk sezonu yayınlanan yeni dizi SS-GB serisinde ise Alman işgali altındaki İngiltere’de işlenen bir dizi seri cinayet araştırılıyor. Kategorinin son dizisi Trapped ise ikinci sezonuyla polisiye seven izleyicileri bekliyor.

MSI reklamı
Devamını oku

Basın Bülteni

Müzik platformu Muud, artık Tivibu’da!

Türk Telekom’un dijital müzik platformu Muud, bundan sonra şirketin IPTV servisi olan Tivibu platformunda da kullanılabilecek. Tivibu’nun “İnteraktif Servisler” bölümüne eklenen Muud’a giren kullanıcılar, mobil ve web sürümünde olduğu gibi dilediği müziği sınırsız şekilde dinleyebilecek.


İlginizi çekebilir: Neden Samsung Galaxy Tab S6 Lite satın aldık?

reklam

Türk Telekom Muud, Tivibu içeriklerine dahil oldu

Kullanıcı deneyimini zenginleştiren yeniliklerini sürdüren Türk Telekom, sunduğu servislere erişim kolaylığı sağlayacak çalışmalarına bir yenisini daha ekledi. Tivibu İnteraktif Servisler menüsüne eklenen platform üzerinden zengin müzik içeriklerine artık IPTV servisi üzerinden de erişilebiliyor. türk telekom muud

Geçtiğimiz günlerde Tivibu’ye eklenen Muud’un, kısa süre içerisinde platformun en çok kullanılan servislerinden biri haline geldiği belirtiliyor. Türk Telekom Ürün ve Servis Yönetimi Direktörü Fatih Türkoğlu, “Tivibu’daki İnteraktif Servisler’de yer alan uygulamamızın, web üzerinden ulaşılan veya akıllı telefonlara indirilen Muud uygulamasından hız ve pratik kullanım açısından bir farkı bulunmuyor. Kullanıcılarımız milyonlarca yerli ve yabancı şarkı arasından listeler oluşturabiliyor ve reklam olmadan istediği müziği dinlemenin keyfini çıkarıyor. Kullanıcılarına milyonlarca şarkı sunan Muud, sürekli güncellenen içeriğiyle dijital müzik servislerine örnek olmaya devam edecek.” şeklinde konuştu.

Kataloğunda milyonlarca yerli ve yabancı şarkıya yer veren Muud, kullanıcılarına reklamsız ve sınırsız müzik deneyimi sunuyor. Müzikseverler mevcut listeleri istediği zaman dinleyebilirken, isterse kendi çalma listesini de oluşturabiliyor. Ayrıca Muud’un çevrimdışı dinleme özelliği sayesinde internetin olmadığı yerlerde de müzik keyfi kaldığı yerden devam ediyor.

MSI reklamı
Devamını oku