Sosyal medya
Türk Telekom reklamı
Türk Telekom reklamı

İnternet

YouTube Premium aboneler öncelikli hale geliyor

YouTube Premium aboneler öncelikli hale geliyor

YouTube‘u yakın zamanda kullandıysanız,platformun kullanıcıları Premium Aboneler kategorisine sokmak için teşvik ettiğini biliyorsunuzdur. Şimdi, Google, Premium kullanıcıların hala geliştirilmekte olan deneysel özellikleri (Android Central üzerinden) denemelerine izin vererek başka bir teşvik politikası uyguluyor. Eylül ortasına kadar, bu testler tüm YouTube kullanıcılarına rastgele sunuldu.


İlginizi çekebilir: Youtube Music, Trendler konseptine geçiş yapıyor.

reklam
MSI reklamı

YouTube, geçmişte resim içinde resim gibi gelecek özellikleri rastgele kullanıcılar ve beta uygulama test edicilere paylaşmıştı. Muhtemelen bazı şeyleri bu şekilde test etmeye devam edecek, ancak şimdi Labs programı oyuncaklarını Premimum aboneler için saklıyor gibi görünüyor. Youtube Premium aboneler, üç yeni özellikten yararlanabiliyor. İOS’ta bir tane yalnızca videoları doğrudan ana ekrandan izlemenize ve aramanıza izin verirken, diğeri videoları sesinizi kullanarak aramanıza izin veriyor ve sonuncusu yeni dillerde konuya göre filtreleme yapmanıza yardımcı oluyor: İspanyolca, Fransızca veya Portekizce. Hepsinin zaman sınırlı erişimi mevcut.

 YouTube Premium aboneler öncelikli hale geliyor

YouTube Premium aboneler kategorisi ; reklamsız görüntüleme, YouTube Müzik, arka planda oynatma ve diğer özellikler içeriyor. Labs programı muhtemelen abone olan birini cezbetmek için yeterli değildir, ancak sadık kullanıcılar için güzel bir avantaj olabilir. Bir aylık ücretsiz denemenin ardından, YouTube Premium aylık 11,99 ABD doları. Aylık ekstra 6 $ karşılığında Premium aboneliğinize beş adede kadar aile üyesi ekleyebilirsiniz.
Aylık 17,99 ABD doları, özellikle büyük bir aileniz varsa en iyi fırsattır. YouTube Premium’u kullanabilmek için aile üyelerinin en az 13 yaşında olması gerekir.

İlkokul ve ortaokul eğitimimi tamamladığım İstanbul'da doğdum. Lisede Yabancı Diller Departmanından mezun olduktan sonra, özel bir kurumda Japonca eğitimine başladım. 6 aylık Japonca eğitiminin ardından sadece kanji karakterlerine odaklanan 3 aylık bir eğitim daha aldım. Bu sırada, Anadolu Üniversitesi'nde 2 yıllık Turizm ve Seyahat Hizmetleri eğitimimi tamamladım. Mezuniyetimden sonra Japonca dilimi geliştirmek için Japonya'ya seyahat ettim. 4 aylık Japonya seyahatim sırasında bir Japon Budist Tapınağı'nda rahiplerle yaşayıp, Zen üzerine eğitim alma fırsatı yakaladım. Türkiye'ye dönüşümün ardından, İstanbul Üniversitesi'nde İngiliz Dili ve Edebiyatı üzerine lisans eğitimimi tamamladım.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Genel

Discovery yeni yayın platformunu duyurdu

Yazan:

Discovery

Discovery yeni yayın platformunu duyurarak internet üzerinde televizyon yayıncılığı yapan Netflix, Amazon Prime ve Disney+ gibi şirketlere rakip oldu. Platform basit isimlendirme stratejisini benimseyerek adının yanınaekledi. Platformun adı Discovery+ olacak.

Discovery+

reklam
MSI reklamı

Discovery+ özellikleri

Platform Kanal tarafından sahip olunan 7 kanal ve yayın organlarının hali hazırda elinde bulundurduğu 55 binden fazla bölümden oluşan, devasa bir kütüphane ile başlangıç yapacak. The Food Network, HGTV, TLC, OWN, Animal Planet içeriklerine ek olarak belgeseller ve TV şovlarından oluşan, orijinal yapımları da seyirciyle buluşturulacak. Yayın servisinin Martha Stewart, Kevin Heart gibi pek çok tanınmış isimle işbirliği yapacağı biliniyor.

 

İlginizi çekebilir: Netflix’te Aralık ayı içerikleri belli oldu

 

Fiyatı ve Çıkış Tarihi

4 Ocak 2021 tarihinde Başlangıç olarak ABD’de hizmet vermeye başlayacak olan Discovery+‘da alışık olduğumuzdan farklı olarak, iki farklı abonelik sistemi olacak. Bunlar reklamlı olarak hizmet alabileceğiniz 4.99 $ değerindeki giriş paketi ve 6.99$ karşılığında reklamsız  hizmet alabileceğiniz paket. Rakiplerinden daha uygun fiyatlı gözükse de Baz paketin reklam içermesi kullanıcılarda nasıl bir tepki yaratacak merak konusu. Platformun kısa bir süre içerisinde dünyanın geri kalanında da hizmet vermesi bekleniyor.

Konuyla ilgili kanalın açıklaması için: Tıklayınız

Devamını oku

Haber

LinkedIn yeni ‘satış öngörüleri’ ile daha fazla pazar verisi sağlıyor

LinkedIn Yeni 'Satış Öngörüleri' ile Daha Fazla Pazar Verisi Sağlıyor

LinkedIn, seçmiş olduğunuz pazar nişine ve parametrelerine göre temel iş fırsatlarına gerçek zamanlı bir genel bakış sağlayacak olan ‘Satış Öngörüleri’ adlı yeni bir araç aracılığıyla geniş profesyonel veri kümesini kullanmak için daha fazla yol sağlamak istiyor.


İlginizi çekebilir: LinkedIn, iş bulmak isteyenlere destek sağlamaya devam ediyor

reklam
MSI reklamı

LinkedIn satış öngörüleri pazar araştırmasına yardımcı olacak

Satış Öngörüleri, kullanıcılara çalışan eğilimleri, kişiler ve potansiyel bağlantı fırsatları hakkında LinkedIn’deki personel listelerinizle eşleştirilmiş belirli bilgiler sağlayacak. LinkedIn’e göre: “Satış Öngörüleri, satış ekiplerinizi doğru hesaplara yönlendirmek ve daha fazla gelir elde etmek için satış stratejinizi doğru bir şekilde planlayabilmeniz için belirli departmanların, işlevlerin ve hesapların boyutu ve hızla büyüyen doğası hakkında size net bir görünürlük sağlar.”

LinkedIn Yeni 'Satış Öngörüleri' ile Daha Fazla Pazar Verisi Sağlıyor

Görselde görebileceğiniz gibi, Satış Öngörüleri panosu konum, iş fonksiyonu, büyüme eğilimleri vb. temelinde belirli verilere odaklanmanızı sağlıyor. Bu, doğru işletmelerle bağlantı kurmak için doğru zamanı daha iyi belirlemenize yardımcı olabilir. Buradan, çalışanlarınız arasında kimlerin hedef şirketlerinizdeki kişilerle bağlantılı olduğunu görebilirsiniz. LinkedIn’in eşsiz profesyonel veri setinin daha iyi kullanılması için yaptığı son çaba. Platformun, profesyonel bağlantılar haritası, kariyer ayrıntıları ve diğer veriler aracılığıyla, modern işlerin nasıl yürütüldüğü ve doğru kişilere nasıl ulaşabileceğiniz konusunda bir dizi değerli içgörüler sağlayabilirsiniz.

Satış Öngörüleri, uygulamada bunun sadece bir örneği. İşe alım, İK, eğitim vb. için de genişletilmiş çıkarımlar mevcut. LinkedIn bu içgörülerden etkili şekillerde faydalanabilirse, çeşitli iş süreçlerinde daha da önemli bir unsur haline gelebilir. Platform, yıllardır veri erişimini korudu. Ancak şimdi 722 milyon üyesi olan platform, iş ortaklarının daha fazla bilgi toplamasına yardımcı olmak için daha fazla yol arıyor.  LinkedIn’in yapabileceği ölçüde başka hiçbir platform bu tür içgörüler sağlayamaz. Bu önemli bir avantaj haline gelebilir. Ve LinkedIn bundan ne kadar faydalanırsa, özellikle pandeminin ötesine geçtikçe ve muhtemelen yeni bir iş büyüme dönemine geçtikçe daha iyi konumlandırılacaktır. Bu değerli bir araç yalnızca verileri inceledikçe daha değerli hale gelecektir.

Devamını oku

Google

Google, hediye alışverişi kılavuzunu güncelliyor

Google, Hediye Alışverişiğinde, en çok satan öğeleri vurguluyor

Geçtiğimiz Aralık ayında Google, insanların aile ve arkadaşları için ideal hediyeyi bulmalarına yardımcı olmak amacıyla satılan en popüler 100 ürün trendinin bir listesini sundu. “Alışveriş 100” mini sitesi trend hediyeleri öne çıkarmak için tasarlandı. Platform, bu yıl mini siteyi yeniledi. Hediye Alışverişi Kılavuzu olarak yeniden adlandırıldı. Özellik, aynı zamanda insanların nelerin popüler ve talep edildiğini anlamalarına yardımcı olmak için arama trendlerine göre en son ürün verileriyle güncelleniyor.


İlginizi çekebilir: Google Haritalar, artık şehrinizdeki değişiklikleri vurgulayacak

reklam
MSI reklamı

Google tarafından açıklandığı gibi:

“Son birkaç ayda trend olan ürün kategorilerini belirledik ve bunları hayatınızdaki insanlar için hediye listelerine çevirdik.” Bu, hediye olarak neyin satın alınacağını anlamayı kolaylaştıracak. Markalar için,ise insanların neyi talep ettiğini anlamaları konusunda yardımcı olabilir. Trendlere uygun ürünleriniz varsa, önümüzdeki birkaç hafta içinde kendi promosyonlarınızı yayınlayabilirsiniz.

Google, Hediye Alışverişiğinde, en çok satan öğeleri vurguluyor

Ancak markalar için potansiyel faydalar bunun ötesine uzanıyor. Google’ın Hediye Alışveriş Kılavuzu ayrıca, kullanıcıların Google’ın Alışveriş seçeneklerine bağlanmasına olanak tanıyor ve bu da listelenen ürünlere çok fazla trafik çekebilir. Yeni uygulamanın yararlarını Google şöyle açıklıyor. “Tek bir yerde binlerce mağazayla, aradığınızı çevrimiçi veya yakınınızda bulabilirsiniz. Yakındaki mağaza listeleri mağaza saatlerini ve hisse senedi uyarılarını görebilir, böylece bir boşa vakit harcamazsınız. ” Google ayrıca her ürün için fiyatları listeler ve insanların en iyi teklifi elde etmelerine yardımcı oluyor.

Devamını oku

Forumdan Son Mesajlar

HWP COIN’den Haberler