Sosyal medya
Türk Telekom reklamı
Türk Telekom reklamı

Sosyal Medya

Youtube, olası zararlı yorumlara uyarıcılar ekliyor

Youtube, olası zararlı yorumlara uyarıcılar ekliyor
Oppo Reno 4 reklamı Advertisement

YouTube, potansiyel olarak zararlı yorumları ele almak için tasarlanmış iki yeni özelliği test ediyor. Kullanıcılar yanıtlarına belirli terimleri eklediğinde yeni hatırlatma uyarıları ekliyor. Ayrıca 60 gün sonra ‘İnceleme için Bekletilen’ yorumların otomatik olarak kaldırılması özelliği geliyor. Instagram’ın, yorumlardaki terimleri algıladığında tetiklenen yorum uyarısı istemlerine benzer şekilde, Youtube’da da video yanıtları için aynı işlem deneniyor.


İlginizi çekebilir: Youtube Premimum aboneler öncelikli oluyor

reklam
MSI reklamı

Youtube, uyarı özellikleri gerekli mi?

YouTube’a göre: “YouTube’da daha saygılı etkileşimleri teşvik etmeye yardımcı olmak için, potansiyel olarak rahatsız edici bir yorum yayınlamadan önce açılan bir hatırlatıcıyı test ediyoruz ve size yorumunuzu yansıtmanız ve yayınlanmadan önce yanıtınızı / yorumunuzu gözden geçirmeniz için bir süre tanıyoruz. Hatırlatıcıdan , yorumunuzu olduğu gibi yayınlayarak ilerleyebilir veya yorumunuzu yayınlamadan önce düzenlemek için birkaç dakikanızı ayırabilirsiniz. ” Yeni özelliklerin bazı faydaları var. Instagram, testin ilk birkaç ayında “olumlu sonuçlar” gördükten sonra geçen Aralık ayında otomatik uyarılarını genişletti. YouTube da bir süredir yorumlarını temizlemek, varsayılan olarak yorum bölümünü gizlemek ve hatta daha genç kitleleri hedefleyen videolardaki yorumları tamamen kaldırmak için çalışıyor. Hızlı bir yeniden düşünmeyi teşvik etmek, bu daha kapsamlı çabanın bir sonraki aşaması.

Youtube, olası zararlı yorumlara uyarıcılar ekliyor

Buna ek olarak, YouTube, Kanal sahibi bunlarla ilgili herhangi bir işlem yapmazsa 60 gün sonra ‘İnceleme için Bekletilen’ yorumları silecek yeni bir süreci test edecek. İstenmeyen yorumları ortadan kaldırmanın ve etkilerini azaltmanın başka bir yolu olarak yeni özellik oldukça kullanışlı. YouTube, bunun şu anda bir deney olduğunu ve sonuçları zaman içinde değerlendireceğini söylüyor. Her iki test de başlangıçta seçilen kullanıcılara sunulacak.

İlkokul ve ortaokul eğitimimi tamamladığım İstanbul'da doğdum. Lisede Yabancı Diller Departmanından mezun olduktan sonra, özel bir kurumda Japonca eğitimine başladım. 6 aylık Japonca eğitiminin ardından sadece kanji karakterlerine odaklanan 3 aylık bir eğitim daha aldım. Bu sırada, Anadolu Üniversitesi'nde 2 yıllık Turizm ve Seyahat Hizmetleri eğitimimi tamamladım. Mezuniyetimden sonra Japonca dilimi geliştirmek için Japonya'ya seyahat ettim. 4 aylık Japonya seyahatim sırasında bir Japon Budist Tapınağı'nda rahiplerle yaşayıp, Zen üzerine eğitim alma fırsatı yakaladım. Türkiye'ye dönüşümün ardından, İstanbul Üniversitesi'nde İngiliz Dili ve Edebiyatı üzerine lisans eğitimimi tamamladım.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Google

YouTube, 2020’nin en popüler içeriklerini açıkladı

YouTube, 2020'nin en popüler içeriklerini açıkladı
Oppo Reno 4 reklamı Advertisement

Yılın bitimine bir ay kala birçok dijital platform, 2020 yılının enlerini açıklamaya başladı. Dünyanın en popüler video izleme platformu olan ve her sene bu listeleri hazırlayan ve duyuran YouTube, 2020’nin en popüler içeriklerini ve içerik üreticilerini açıkladı.


İlginizi çekebilir: Spotify, 2020’de Türkiye ve dünyada en çok dinlenenleri açıkladı!

reklam
MSI reklamı

2020’nin en popüler YouTube içerikleri ve içerik üreticileri

2020’nin en popüler videoları:

  1. 8:46 – Dave Chappelle – Netflix is a Joke
  2. Building the Perfect Squirrel Proof Bird Feeder – Mark Rober
  3. We Broke Up. – jeffrreestar
  4. $250,000 Influencer Rock, Paper, Scissors Tournament – MrBeast
  5. I’m Coming Out. – NikkieTutorials
  6. Minecraft Speedrunner VS 3 Hunters GRAND FINALE – Dream
  7. Ricky Gervais’ Monologue – 2020 Golden Globes – NBC
  8. Quarantine Stereotypes – Dude Perfect
  9. Some Good News with John Krasinski Ep. 1 – SomeGoodNews
  10. We Can’t Believe This Happened – David Dobrik

2020 yılının en çok büyüyen içerik üreticileri:

  1. Dream (13.5 milyon abone)
  2. Tiko (5.3 milyon abone)
  3. Chloe Ting (16.2 milyon abone)
  4. EddieVR (4.93 milyon abone)
  5. charli d’amelio (8.58 milyon abone)
  6. Dixie D’Amelio (6.77 milyon abone)
  7. GeorgeNotFound (4.52 milyon abone)
  8. SomeGoodNews (2.56 milyon abone)
  9. Hyram (4 Million milyon abone)
  10. Bailey Sarian (3.21 milyon abone)

2020 yılının en popüler içerik üreticileri:

  1. MrBeast (46.9 milyon abone)
  2. Dream (13.5 milyon abone)
  3. ZHC (17.6 milyon abone)
  4. SSSniperwolf (23.3 milyon abone)
  5. Tiko (5.3 milyon abone)
  6. Chloe Ting (16.2 milyon abone)
  7. JoshDub (8.28 milyon abone)
  8. LazarBeam (17.3 milyon abone)
  9. EddieVR (4.93 milyon abone)
  10. The Royalty Family (10.8 milyon abone)

2020 yılının en çok izlenen müzik videoları:

  1. Future – Life Is Good (Official Music Video) ft. Drake
  2. 6IX9INE- GOOBA (Official Music Video)
  3. Lil Baby x 42 Dugg – We Paid (Official Video)
  4. NLE Choppa – Walk Em Down feat. Roddy Ricch (Official Music Video)
  5. Cardi B – WAP feat. Megan Thee Stallion [Official Music Video]
  6. DaBaby – ROCKSTAR FT RODDY RICCH [Audio]
  7. Roddy Ricch – The Box [Official Music Video]
  8. YoungBoy Never Broke Again – Lil Top [Official Music Video]
  9. Drake – Laugh Now Cry Later (Official Music Video) ft. Lil Durk
  10. Lil Baby – The Bigger Picture (Official Music Video)

 

Devamını oku

Haber

Facebook, otomatik mesajlaşma platformu Kustomer ile anlaştı

https://www.facebook.com/
Oppo Reno 4 reklamı Advertisement

Facebook, işletmelerin müşteri sorularını doğrudan mesaj yoluyla yönetmelerine yardımcı olacak müşteri hizmetleri otomasyon platformu Kustomer’ı satın almak için yeni bir anlaşma yaptığını duyurdu.


İlginizi çekebilir: Facebook, izinsiz kullanıcı verilerini paylaştığı için 6,1 milyon dolar ceza ödedi

reklam
MSI reklamı

Facebook, Kustomer anlaşması ne kolaylık sağlayacak?

Kustomer, müşteri sorularını yapay zeka tarafından algılayıp , ardından içeriğe göre otomatik olarak yanıt verir veya mesajları insan hizmet temsilcilerine yeniden yönlendirir. Temelde, personel saatlerini ve yanıtları en üst düzeye çıkarmak için basit sorulara harcanan manuel süreyi azaltmayı amaçlayan, ileti yanıtları için gelişmiş bir otomasyon kuralları kümesi sağlar.

Facebook, otomatik mesajlaşma platformu Kustomer ile anlaştı
Facebook’a göre: “Her gün 175 milyondan fazla kişi WhatsApp aracılığıyla işletmelerle iletişim kuruyor. Bu sayı artıyor çünkü mesajlaşma daha iyi bir müşteri deneyimi sağlıyor. Bu sebeple, kısa süre önce WhatsApp ve Messenger için daha fazla entegrasyona izin veren birkaç API güncellemesini duyurduk. İş ortaklarımızın araçlarına ve işletmelerin müşterileriyle iletişimlerini yönetmelerine yardımcı olmak için Kustomer devreye giriyor.”

Kustomer, WhatsApp’taki işletmelerin etkileşimlerini daha fazla otomatikleştirmesini sağlıyor. Kustomer’ın doğrudan mesajlarınızı izlemek ve yönetmek için gelişmiş süreçleri aracılığıyla sorunlu veya karmaşık sorunlar hızla çözülüyor. Bu yeni seçenekler, işletmelere mesajlaşma platformunda işlemlerini kolaylaştırmak için daha fazla yol sunarken, Kustomer’ın araçları da mesaj yoluyla müşteri hizmetleri çabalarını en üst düzeye çıkarmak isteyen tüm markalar için geniş kapsamlı faydalara sahip olacak.

Facebook, müşterinin araçlarını zaman içinde nasıl uygulayacağına dair daha fazla ayrıntı sağlayacak. Bunların ücretsiz olup olmayacağı veya işletmelerin bunun için ödeme yapması gerekecek mi henüz belli değil. Fakat işletmelerin satış yapmasını kolaylaştıracağı kesin.

Devamını oku

Haber

Facebook, izinsiz kullanıcı verilerini paylaştığı için 6,1 milyon dolar ceza ödedi

Facebook, izinsiz kullanıcı verilerini paylaştığı için 6,1 milyon dolar ceza ödedi
Oppo Reno 4 reklamı Advertisement

Güney Kore’nin Kişisel Bilgileri Koruma Komisyonu (PIPC), Facebook’u izinsiz kullanıcı bilgilerini paylaştığı için 6,7 milyar won (yaklaşık 6,1 milyon ABD doları) para cezasına çarptırdı. Kore İletişim Komisyonu, soruşturmayı 2018‘de başlattı. Facebook soruşturması birkaç ay önce PIPC’ye teslim edildii. Yonhap News‘e göre PIPC, sosyal ağın Mayıs 2012’den Haziran 2018’e kadar izinsiz olarak 3,3 milyon Güney Koreli kullanıcının kişisel bilgilerini diğer şirketlerle paylaştığını belirledi.


İlginizi çekebilir: Facebook, Post Malone ile yeni video serisini başlattı

reklam
MSI reklamı

Dahili gözlemci, Facebook’un oturum açtıklarında insanların adlarını, adreslerini, doğum tarihlerini, iş deneyimlerini, memleketlerini ve diğer şirketlerle ilişki durumlarını paylaştığını söyledi. Ayrıca, Facebook’un bu bilgileri 10.000′e kadar başka şirketle paylaşabileceğini belirtti. Bununla birlikte, Facebook konuyla ilgili alakalı belgeler sağlamadığı için tam olarak ne kadar bilginin paylaşıldığını belirtmedi. PIPC ayrıca sosyal ağı eksik veya sahte belgeler sunmakla suçladı. Facebook suçlamayı reddetti ve Yonhap News’e “soruşturmada bütünüyle işbirliği yaptığını” iddia etti.

Menlo Park, California, USA October 2, 2017: Headquarters for social networking giant Facebook Inc in Menlo Park California

Bu, PIPC’nin sosyal ağı ilk kez para cezasına çarptırması, ancak Facebook’un ülkede başını ilk kez belaya sokması değil. 2018’de Kore İletişim Komisyonu, 2016 ve 2017’de kullanıcıların bağlantılarını yavaşlattığı için şirkete 396 milyon won (yaklaşık 396.706 $) para cezası verdi. Facebook komisyona karşı yasal savaşı kazandı ve para cezası nihayetinde iptal edildi. Seul İdare Mahkemesi davanın yer aldığı zamanlarda, şirketin ülkedeki hizmetlerini yavaşlatmaya niyetli olmadığı için para cezasının hukuka aykırı olduğuna karar verdi.

Devamını oku
MSI reklamı

Forumdan Son Mesajlar

HWP COIN’den Haberler