Sosyal medya

Genel

Xiaomi’nin Türkiye’de üretilen Redmi 9T modeli satışta!

Xiaomi’nin Türkiye’de açtığı fabrikada telefon üretmeye hız kesmeden devam ediyor. Türkiye’de ürettiği giriş seviyesinin yeni cihazı olan Redmi 9T, yapılan açıklamaya göre 2.799 TL’den başlayan fiyatlarla satışa sunuldu.

reklam
Aorus reklamı


Göz atmak isteyebilirsiniz: Poco X3 Pro mu Galaxy A52 mi? | Kalbim A52, Mantığım X3 Pro Diyor!


10 yıl gibi kısa bir sürede büyük başarılara imza atan ve dünya çapında adını duyurmayı başaran  Xiaomi, Türkiye’de ürettiği giriş seviyesi akıllı telefon olan Redmi 9T 4+64GB versiyonlu cihazı 2,799 TL ve Redmi 9T 4+128GB’ı 2,999 TL fiyat biçerek satışa çıkardığını duyurdu.

Giriş seviyesinin dikkat çekmeyi başaran Redmi 9T,  performansı ve birkaç gün boyunca yetecek pil ömrünü sağlamak için özel olarak tasarlandığını belirtiyor.

Kamera Detayları

Redmi 9T, 48 MP AI dörtlü kamera kurulumuna sahip bir telefon olmasının yanı sıra 8 MP ultra geniş açılı kamera sunmayı ihmal etmiyor. 2 MP makro lens ve 2 MP derinlik sensörü bulunan cihaz giriş seviyesinde seyretmesine rağmen kamera konusunda oldukça iddialı.

Pil ve Batarya Detayları

Redmi 9T, hafif bir cihaz olmasına rağmen 6.000 mAhpil kapasitesi sunuyor. Qualcomm® Snapdragon™ 662 çipsetiyle giriş seviyesine yakışır bir performans sergiliyor. Redmi 9T, 11nm teknolojisiyle üretilmiş enerji tasarruflu işlemcisiyle, önceki nesillere göre daha az ısı üretimi ve daha düşük güç tüketimi ile çok daha yüksek bir performans sunuyor. Ayrıca 18W hızlı şarj özelliği sunuyor.

Corning® Gorilla® Glass 3  ile korunan cihaz, 6,53inç FHD+ Dot Drop ekranı sunuyor. Özellikle canlı ve net bir görüntüleme deneyimi sunacağını iddia ediyor.

Xiaomi Hakkında

Xiaomi Corporation, Nisan 2010’da kuruldu ve 9 Temmuz 2018’de Hong Kong Borsası’nın Ana Piyasası’nda yer aldı (1810.HK). Xiaomi, temelinde bir IoT (Nesnelerin İnterneti) platformuna bağlı akıllı telefonlar ve akıllı donanımlara sahip bir internet şirketidir.

Kullanıcılarıyla arkadaş olma vizyonuyla ve kullanıcılarının kalbindeki “en havalı şirket” olma özelliğiyle Xiaomi, sürekli inovasyona, kaliteye ve verimliliğe kendini adamıştır. Şirket, inovatif teknolojileri kullanarak dünyadaki herkesin daha iyi bir yaşam sürmesini sağlamak için adil fiyatlarla inanılmaz ürünler üretiyor.

Xiaomi, 2021 yılının ilk çeyreği itibarıyla küresel akıllı telefon pazarında ilk 3’te yer almaya devam ediyor. Şirket ayrıca, akıllı telefonlar ve dizüstü bilgisayarlar hariç 351,1 milyondan fazla cihazı birbirine bağlayan platformuyla dünyanın önde gelen tüketici AIoT (AI+IoT) platformunun sahibidir. Xiaomi ürünleri dünyanın 100’ı aşkın ülkesinde ve bölgesinde bulunmaktadır. Şirket, 2020 yılının ağustos ayında 2019 yılına kıyasla 46 sıra yükselerek Fortune Global 500 listesine 422’nci sıradan ikinci kez girdi. İnternet şirketleri arasında 7’inci sırada yer aldı.

 

Xiaomi, Hang Seng Index, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index ve Hang Seng Çin 50 Index’te işlem görmektedir.

Adventure İstanbul

Günün Alışveriş Fırsatı: General Mobile GM21 Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 2: Yeni Samsung Galaxy A Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 3: Yenilenen Reno 5 ailesinin fiyatlarına buradan bakabilirsiniz!

Bunlar da ilginizi çekebilir
Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Genel

OPPO, CVPR 2021’den 12 Ödülle Döndü

Yazan:

oppo

İnsanları daha iyi anlayabilecek ve onlara yardımcı olabilecek yapay zeka teknolojilerini araştıran OPPO, CVPR 2021’de 1 birincilik, 7 ikincilik ve 4 üçüncülük ödülü ile dikkate değer başarılar elde etti.

reklam
Aorus reklamı

Bakmakta fayda var: Türk Telekom | Nesini Sevmiyorsunuz? #10


Computer Vision and Pattern Recognition Conference-CVPR 2021’e katılan OPPO, yapay zeka alanındaki başarılı çalışmalarıyla 7 farklı yarışmadan toplam 12 ödülle döndü. Bunlar arasında şirketin teknolojik güçlerini ve yapay zekadaki yenilikçi atılımlarını gösteren 1 birincilik, 7 ikincilik ve 4 üçüncülük ödülü yer aldı. OPPO’yu yarışmada, geçtiğimiz yıl, Araştırma Enstitüsü dâhilinde en yeni yapay zeka teknolojilerini keşfetmek üzere kurulan Akıllı Algılama ve Etkileşim Departmanı temsil etti. Yapay zeka algoritmalarının optimizasyonu ve eğitimi yoluyla, ekiplerin çalışmaları OPPO’nun yapay zeka yeteneklerini ve bu teknolojinin insanlara daha iyi hizmet verme yeteneğini güçlendirmeye devam ediyor.

CVPR 2021 Workshop on Event-based Vision

OPPO Akıllı Algılama Birimi Baş Mühendisi Eric Guo, yarışma ile ilgili şunları söyledi: “Geçtiğimiz yıl yarışmanın Perceptual Extreme Super-Resolution kategorisinde bulanık görüntülerin görünümünü keskinleştirebilen teknolojimizle birincilik ödülü almıştık. Bu yıl da yarışmada olağanüstü sonuçlar elde ettiğimiz için çok mutluyuz. Ödül kazandığımız Multi-Agent Behavior, AVA-Kinetics ve 2D Görüntülerden 3D Yüz Tanımlama teknolojileri, davranış algılama, uzay ve zaman içinde insan eylemlerinin lokalizasyonu ve yüz algılama dahil olmak üzere bilgisayarla görmenin daha karmaşık ve gelişmiş alanlarını kapsıyor. Tüm bu teknolojiler üretim, ev, ofis, fotoğrafçılık, sağlık ve mobilite gibi çok çeşitli senaryolarda kullanılabiliyor. OPPO olarak, yapay zekanın insanlara daha iyi hizmet vermesini sağlamayı, beraberinde kullanıcılara daha akıllı ve kullanışlı deneyimler sunmayı amaçlıyoruz.”

OPPO, bir yapay zeka modelinin hayvanlar ve insanlar arasındaki karmaşık etkileşimleri anlama, tanımlama ve tahmin etme yeteneğini değerlendiren, yarışmanın Multi-Agent Behavior kategorisinde 11 ödülün arasında 3 ödülün sahibi oldu. Learning New Behavior kategorisinde birincilik, Classical Classification’da ikincilik ve Annotation Style Transfer’de üçüncülük ödülünü kazandı.

OPPO yapay zekanın insanları anlama yeteneğini geliştiriyor

‘İnsanlık için Teknoloji, Dünya için İyilik’ misyonuyla insan odaklı yapay zeka alanında yetenekler geliştiren OPPO, 2D Görüntülerden 3D Yüz Tanımlama teknolojisinde kendi geliştirdiği yapay zeka algoritmasıyla, 3D yüz şekillerini yaklaşık 1 mm’lik bir hatayla yeniden oluşturmayı başardı ve ana endeks puanı sıralamasında ikinci sıraya yerleşti. OPPO’nun yüz tanımlama algoritması, saniyede 30 kez 635 temel özellik noktasını tanımlayabiliyor. Gelecekte bu algoritma, güzelleştirme filtrelerinin daha gerçekçi ve kişiselleştirilmiş görünmesini sağlayan 3D özellik tanıma ile portre video teknolojisinin gelişimini destekleyecek ve sosyal platformlarda daha zengin ve daha artırılmış gerçeklik filtrelerine izin verecek.

Uzay ve zamanı anlayan yapay zeka

oppo

Yarışmanın SoccerNet kategorisinde OPPO, hem Action Spotting hem de Replay Grounding görevlerinde ikinci sırada yer aldı. Görevin amacı, bir futbol maçı videosunda kuralların karmaşıklığı nedeniyle anlaşılması zor olan ofsayt ve kırmızı kart ihlali gibi bir düzineden fazla eylemi tanımlayabilmek için algoritmaların yeteneklerini değerlendirebilmekti. Gelecekte bu yapay zeka yetenekleri, futbolseverler için teknik maç analizleri yapmak ve akıllı telefonlarındaki videoları analiz ederek bir kullanıcının hayatından önemli anları, haftalık öne çıkan klipler gibi otomatik olarak oluşturmak için de kullanılabilir.

Yonsei University's 20 Papers Selected at the 2021 CVPR

MMact Challenge’da hem Cross-Modal Action Recognition hem de Cross-Model Action Temporal Localization görevlerinde ikinci sırada yer alan OPPO’nun güçlü yapay zeka algoritması, yalnızca görsel verileri kullanarak bir videodaki konuşma, çömelme ve yürüme gibi ondan fazla eylem türünü doğru bir şekilde tanıyabiliyor. Bu teknoloji gelecekte akıllı evlerde çocuklara, evcil hayvanlara veya yaşlılara daha iyi bakma yeteneği de dahil olmak üzere pek çok fayda sağlayabilir. Örneğin bir bebek veya bir çocuk, potansiyel olarak tehlikeli olabilecek eylemler sergilediği anda başka bir odadaki ebeveynleri uyarabilir.

oppo

OPPO ayrıca, endüstrinin hem uzay hem de zaman bilgilerini içeren ilk veri setini kullanan AVA-Kinetics Challenge’da üçüncülük elde etti. AVA-Kinetics algoritması, yalnızca videodaki kişilerin çeşitli davranışlarını doğru bir şekilde belirlemekle kalmıyor, aynı zamanda zamanlarını ve konumlarını da not ediyor. Sonuç olarak, OPPO’nun yapay zeka teknolojisi sadece ne yaptığınızı değil, aynı zamanda nerede ve ne zaman yaptığınızı da anlıyor.

OPPO, yapay zeka teknolojisinin sınırlarını keşfetmeye devam ediyor

oppo

Bu yılki CVPR’de OPPO, yarışmanın LOVEU (Long-form Video Understanding) kategorisinde 2 üçüncülük ödülü alarak daha ileri akademik zorluklarda yeni bir başarı elde etti. LOVEU yarışması, içeriği anlamak için yapay zeka teknolojisini gerektiriyor. Çeşitli içerikler göz önüne alındığında yarışmanın bu kategorisi, yapay zeka algoritmalarının daha genelleştirilmiş durumlara uygulanabilmesi için büyük önem teşkil ediyor. Gelecekte, bu teknoloji, video işlemede yüz algılama ve davranış tanıma gibi diğer yapay zeka görevlerinde yaygın olarak kullanılma potansiyeline sahip olacak.

2D görüntüye dayalı olarak 3D derinlik üretebildiği teknolojisini gösteren OPPO ABD Araştırma Merkezi, Dense Depth for Autonomous Driving Yarışması’na katılarak ikinci oldu ve Yenilik Ödülü’nü evine götürdü. Orijinal görüntülerden derinlik bilgisi almak için derin öğrenme modellerini kullanan bu teknoloji, gelecekte daha iyi iç ve dış mekan navigasyon deneyimleri sunmak için ToF gibi derinlik sensörlerinin yerini alabilir.

Adventure İstanbul

Günün Alışveriş Fırsatı: General Mobile GM21 Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 2: Yeni Samsung Galaxy A Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 3: Yenilenen Reno 5 ailesinin fiyatlarına buradan bakabilirsiniz!

Bunlar da ilginizi çekebilir
Devamını oku

Genel

Sosyal Medya Uzmanı Nedir? Alaattin Çağıl’ın Kaleminden

Yazan:

Alaattin Çağıl’ın kaleminden olan ‘Sosyal Medya Uzmanı Nedir? Nasıl Olunur?’ kitabı, özellikle dijital kanallarda kariyerine yön vermek isteyen, püf noktalara sahip olmak isteyen okurların dikkatini çekecek cinsten!

reklam
Aorus reklamı

Göz atmak isteyebilirsiniz: MicroStrategy BTC rezervlerine yenilerini ekledi!


İlgili kitabı sosyal medya pazarlaması yapmak isteyen arkadaşlara bir ışık tutmak, sosyal medya çalışmalarına hali hazırda devam eden kişilerin kendilerini geliştirmesine katkı sağlamak ve temelde bu işin mantığını, algoritmasının aktarmak üzere kaleme alınmış. Özellikle sosyal medya veya dijital medya pazarlaması hizmeti verecek kullanıcıların, kurumların ne yapabileceklerine dair oldukça katkı sağlayacak detaylar sunuyor.
Dijital çağla beraber ,dijital stratejinin, sosyal medya kullanımı ve uzmanlığının oldukça önemli olduğunu göz önüne alırsak, her detayı irdeleyen, doğru ve şeffaf bir şekilde aktarılan bilgilerle siz de dijital stratejinizi oluşturabilirsiniz.

Alaattin Çağıl Kimdir?

1994 yılında İzmir’de dünyaya gelen Alaattin Çağıl, küçük yaşlardan itibaren bilgisayar teknolojileri ile iç içe büyüdü. Sosyal medya reklam içeriği üretme ye başladıktan sonra Sosyal Medya Uzmanlığı ve Danışmanlığı kariyerine ilk adımı atmış oldu. Bu alanda ilerlemeler kaydettikten sonra Dijital Medya Ajansını açtı. Ayrıca Dijital Strateji ve Yazarlık da yapmakta olan Çağıl; daha önce Turkcell, Hardware Plus Dergisi gibi ve çeşitli dergi/gazetelerde yazarlık yaptı. Temmuz 2017’de Uluslararası Sosyal Medya Derneği Ege Bölge başkanı seçildi. 2017-2018 yıllında alanı nin en iyisi seçilerek Altın Palmiye ödülüne layık görüldü. İşinde aktif olarak ve bir şeyler yapmayı seven birisi olarak kariyerini başarıyla ve ödüllerle sürdürmeye devam ediyor.

Sosyal Medya Uzmanı Nedir? Nasıl Olunur?, kitabına ulaşmak için tıklayın!

Adventure İstanbul

Günün Alışveriş Fırsatı: General Mobile GM21 Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 2: Yeni Samsung Galaxy A Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 3: Yenilenen Reno 5 ailesinin fiyatlarına buradan bakabilirsiniz!

Bunlar da ilginizi çekebilir
Devamını oku

Genel

Kaydedilmeden Kapanan Word Dosyası Kurtarma

Yazan:

Hemen hemen hepimiz, Word belgesinde hazırladığımız yazıları hata yaparak, unutarak ve ya yanlışlıkla hatta bazen de elimizde olmayan nedenler yüzünden (elektrik kesintisi gibi) kaydetmeden kapatabiliyoruz. Uzun zaman ayırdığınız çalışmalarda kaydetmeden kapadığımız dökümanlar oldukça can sıkıcı olabiliyor. Öyleyse güzel haberi paylaşalım. Kaydetmeden kapattığınız Word dosyasını kurtarmanın bir yolu var.

reklam
Aorus reklamı

Göz atmak isteyebilirsiniz: Bu yaz itibariyle Android’e yeni özellikler geliyor


İlk olarak Word uygulamasını açın sonrasında ıuygulamanın sol üst köşesinde bulunan ‘dosya’ sekmesine tıklayın.
Sonrasında açılan menüde ‘Bilgi seçeneğine tıklayın.
Bilgi butonuna tıkladıktan sonra açılan sayfada ‘Belgeyi Yönet’ seçeneğine tıklayın.
Bu aşamada karşınıza iki farklı seçenek çıkacak. Kaydedilmeyen Word dosyasını kurtarmak için ‘Kaydedilmemiş Belgeleri Kurtar’ seçeneğine tıklayın.
Bu aşamada açılacak olan klasörde daha önce üzerinde çalıştığınız ancak kaydetmediğiniz dokümanlar karşınıza çıkacak. Kaydetmek istediğiniz belgeyi seçtiğiniz takdirde kurtarma işlemini de gerçekleştirmiş olacaksınız.
Adventure İstanbul

Günün Alışveriş Fırsatı: General Mobile GM21 Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 2: Yeni Samsung Galaxy A Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 3: Yenilenen Reno 5 ailesinin fiyatlarına buradan bakabilirsiniz!

Bunlar da ilginizi çekebilir
Devamını oku

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin! Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval