Haftanın Seçkisi

Redmi 15C

Redmi 15C geliyor! Tasarımı ve özellikleri sızdırıldı!

11 Temmuz 2025
Xiaomi Pad 8 Pro

Xiaomi Pad 8 Pro ekranı LCD olacak! Xiaomi ne yapıyor?

13 Temmuz 2025
Galaxy S25 FE

Galaxy S25 FE özellikleri sızdırıldı! Senenin şampiyonu o mu olacak?

15 Temmuz 2025
OnePlus Nord CE 5 OxygenOS 15

OnePlus Nord CE 5 OxygenOS 15 güncellemesi yayınlandı! İşte yenilikler

15 Temmuz 2025
Türk Telekom

KKTC’de fiberleşmeyi Türk Telekom sağlayacak

11 Temmuz 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result

Netflix’in Reklamlı Planı 12 ülkede Daha Kullanıma Sunuluyor!

Yazı: Serhat Sarımlı
3 Kasım 2022
Kategori: Haber
Okuma süresi: 2 dakika
Netflixin-Reklamli-Plani-12-ulkede-Daha-Kullanima-Sunuluyor

Geçtiğimiz ay Netflix, 3 Kasım’dan itibaren 12 ülkede başlatılacak olan Reklamlı yeni bir abonelik planını duyurdu. Amerika Birleşik Devletleri’nde, aylık 6.99 Dolara mal olacak.

İlk uygulamaya dahil olan 12 ülke:

  • Avustralya
  • Brezilya
  • Kanada
  • Fransa
  • Almanya
  • İtalya
  • Japonya
  • Kore
  • Meksika
  • İspanya
  • BIRLEŞIK KRALLIK
  • ABD

Genç insanlar daha az TV izleme eğiliminde olduklarından, TV reklamlarına yaşlı insanlar kadar maruz kalmazlar. Netflix, Reklamlı Temel planının reklamverenler için harika bir şey olduğunu, çünkü ürünlerini ve hizmetlerini başka türlü reklamı görmemiş olabilecek kişilere gösterebileceklerini söylüyor. Bu plandaki izleyiciler, dizi ve filmlerden önce ve film sırasında oynayan 15 veya 30 saniyelik reklamlar görecekler.


Ayrıca bkz: AMD, EPYC Sunucu İşlemcisi Satışlarıyla Önemli Ölçüde Yüksek Gelir Elde Etti!Valve: Steam’de Windows 11’in Payı %23’e Düştü


Netflix izleyicilerine pazarlama yapan reklamverenler, reklamlarının hangi programlarda gösterileceğini kontrol edebilecek, belirli ülkeleri ve türleri hedefleyebilecek ve reklamlarının seks, çıplaklık veya grafik şiddet gibi şeyler içeren içerikte gösterilmesini önleyebilecekler. Bu kontroller, markaların herhangi bir tartışmadan kaçınmalarına ve reklamlarına en açık kitleleri hedeflemelerine yardımcı olacaktır.

Ev bütçelerinin sayısız nedenden dolayı daraldığı şu günlerde, Netflix’in Reklamlı Temel planı bazı kişilerin Netflix aboneliklerini korumalarına yardımcı olabilir. Planın nasıl işlediğini Netflix’in bir sonraki ya da ondan sonraki kazanç raporlarında daha çok detay öğreneceğiz.

Serhat Sarımlı

Serhat Sarımlı

Bilim, teknoloji, yazılım alanlarına ilgi duyan, okuyuculara faydalı içerikler oluşturuyorum.

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya