Sosyal medya

GSM

Turkcell Global Bilgi ContactCenterWorld.com’dan iki birincilikle döndü

Turkcell Global Bilgi

Türkiye’nin müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından Contact Center World’ün düzenlediği yarışmadan farklı kategorilerden elde ettiği iki birincilik ödülü ile döndü. Londra’da gerçekleşen ve dünyanın önde gelen çağrı merkezi firmalarının yarıştığı bu önemli organizasyonda, kendi kaynaklarıyla geliştirdiği baştan uca laftan anlayan sesli yanıt sistemi “PromiSES”le “En İyi Self Servis”,evden çalışma modeliyle de  “En İyi Home Agent Yönetimi” ödüllerini alan Turkcell Global Bilgi böylece Kasım ayında Las Vegas’ta düzenlenecek dünya finallerine katılma hakkını da elde etmiş oldu.

“PromiSES” ses teknolojileri evrim sürecinin en yeni üyesi

Turkcell Global Bilgi’ye “En İyi Self Servis” kategorisindeki birinciliği getiren sesli yanıt sitemi PromiSES, ses teknolojileri evrim sürecinin en yeni üyesi olarak kabul ediliyor. Turkcell Global Bilgi’nin kendi ekipleriyle teknolojik alt yapısını geliştirdiği baştan uca laftan anlayan sesli yanıt sistemi PromiSES,  çağrı merkezini arayan kişinin çağrı boyunca herhangi bir tuşlama yapmadan, müşteri temsilcisi yerine sistemle konuşarak işlemlerini hızlı ve kesintisiz halletmesine olanak sağlayan bir sesli yanıt sistemi. Şu an yaklaşık 24 bin farklı söylemi anlayabilen ve arayanlara 570 farklı şekilde cevap verip, doğru yönlendirme yapabilen PromiSES, 250 farklı işlem seçeneği barındırıyor.

CCW-Odul

Turkcell Global Bilgi “Home Agent Yönetimi”nde EMEA’nın en iyisi

Turkcell Global Bilgi’ye “En İyi Home Agent Yönetimi” kategorisindeki birinciliği, Home Agent çalışma modeliyle, çalışanlarına evlerinden çıkmadan kurumsal bir firmada görev alma imkanı sunması ve bu sistemle yüksek çalışan memnuniyeti sağlayarak yüksek iş performansına ulaşması getirdi. Genellikle firmaların anket aramaları, veri güncelleme gibi daha basit ve rutin işler için kullandığı Home Agent modelinin Turkcell Global Bilgi’de satış portföy yönetimi ve tahsilat gibi kompleks işlerde de uygulanıyor olması 14 ülkeden katılımcıların büyük takdirini kazandı.  Uygun teknoloji ve araçlarla, evden de ofis ortamında yakalanan performansın yakalanabileceğini ortaya koyan Turkcell Global Bilgi, farklılaştırılmış işe alım ve motivasyon uygulamalarını, uzaktan gelişime olanak veren internet üzerinden eğitim ve koçluk programlarını da bu kategoride sunma imkanı buldu.

Turkcell Global Bilgi Turkcell Kurumsal Operasyonlarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Funda Seyrek Kantarlı konuyla ilgili yaptığı açıklamada; “Çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en önemli organizasyonlarından olan ‘ContactCenterWorld.com’un düzenlediği EMEA bölge finallerinden çok önemli birinciliklerle ülkemize döndüğümüz için son derece mutluyuz. Her yıl şirketimizin farklı hizmet alanlarında birincilikle taçlandırıldığı bu önemli yarışmada bu kez ses teknolojileri alanında fark yaratan çalışmamız “PromiSES”le ve “Evden çalışma modelimizle” ödüle layık görüldük.” dedi. Ürettikleri sesli yanıt sistemi PromiSES’in Türkçe dilinde ilk uçtan uca doğal konuşma- anlama teknolojisi olmasıyla da büyük önem taşıdığının altını çizen Kantarlı, “Home Agent Yönetimi” kategorisinde aldıkları birincilikle ilgili de şunları söyledi: “ Evden çalışma sistemini ülkemizde ilk uygulayan şirketiz. Halen bu alan için yeni istihdamlar sağlamaya devam ediyoruz. Aldığımız birincilikle ofis duvarlarını yıkıp, en iyi müşteri deneyiminin evden de verilebileceğini göstermiş olduk. Türkiye’de bu alanda yapılacak projelere öncülük ediyor olmak bizim için büyük bir gurur.”

Turkcell-Global-Bilgi-Turkcell-Kurumsal-Operasyonlardan-Sorumlu-Genel-Müdür-Yardımcısı-Funda-Seyrek-Kantarlı

ContactCenterWorld.com hakkında

Organizasyon Amerika, Asya, EMEA ve Küresel Contact Center World Events kapsamında uluslararası çağrı merkezi endüstrisinin en iyilerini buluşturuyor ve çeşitli kategorilerde yarışmalar gerçekleştiriyor. Her yıl farklı bir ülkede düzenlenen bölge finallerinde birinci gelen çağrı merkezleri daha sonra organizasyonun Las Vegas’ta gerçekleştirdiği dünya finallerinde birincilik için yarışıyor.

Nobody knows...

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

GSM

Turkcell Tepebaşı Plaza için yeni tasarım, yeni soluk

Turkcell Tepebaşı Plaza  yenileme çalışmalarının sona ermesiyle tekrar hizmete açıldı. Firmanın tarihinde önemli bir yere sahip olan ve baştan aşağı yenilen bina, Turkcell’in merkez üssü olarak yıllarca kullanılmış, markanın sembollerinden biri olmuştu. Bina, yıllar boyunca Turkcell tarafından geliştirilen yeni teknolojilerin ve hizmetlerin geliştirdiği, yepyeni fikirlerin hayat bulduğu, dünyanın teknoloji önderlerinin ziyaret ettiği özel bir nokta olarak, Turkcell’lilerin gönlünde taht kurmuştu.Turkcell Tepebaşı Plaza

Kısa bir süre önce tamamlanan yenileme çalışmalarıyla çok daha modern bir hale getirilen Turkcell Tepebaşı Plaza; ferah çalışma alanları, toplantı odaları, sosyal alanları, sağlık ünitesi, spor salonuyla yepyeni bir iç tasarıma kavuştu. Binanın yeniden hizmet vermeye başlamasıyla Levent’te yer alan Turkcell ofisindeki birimler; Turkcell Akademi, Turkcell Finansman A.Ş., Turkcell Ödeme Hizmetleri A.Ş., Kurumsal Satış, Network ve Kiralama birimleri Tepebaşı Plaza’ya taşınıyor.

Tepebaşı lokasyonunu hizmete açan Turkcell, İstanbul’da Küçükyalı’daki Genel Müdürlük binasının yanı sıra Turkcell Maltepe Plaza ve Turkcell Kartal Plaza ile hizmet vermeyi sürdürecek.

 

Devamını oku

GSM

Lifecell, Ukrayna’nın en geniş spektrumlu 4G’sini sunuyor

Lifecell Ukrayna’da iletişim tarihinin dönüm noktalarından biri olan 4G ihalesinde 2600 MHz frekans bandındaki Lot 1 ve Lot 2 lisanslarını alan, bu kez de 15 MHz genişliğinde 1800 MHz’lik lisansın sahibi oldu. Türkiye’de başlattığı dijital dönüşümle, mobil iletişim ve dijital teknolojilere yatırım yapan Turkcell, elde ettiği bilgi ve tecrübeyi artık yurtdışı pazarlarına ihraç ediyor. Lifecell ile global pazarlara açılan Turkcell, Ukrayna’da mobil internet ve iletişim teknolojileri için yatırımlar yapmayı sürdürüyor.

Lifecell  ile Ukrayna dijital teknolojilerde dünya standartlarını yakalayacak

Lifecell

 Turkcell Stratejiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı İlter Terzioğlu, 4G yatırımının bu ikinci evresiyle iki ülke arasındaki ilişkilerin daha da yakınlaştığını vurguladı. Terzioğlu; “Kısa bir süre önce 2600 MHz frekans bandındaki Lot 1 ve Lot 2 lisanslarını Lifecell markamızla kazanmıştık. Hem 2600 MHz ve hem de 1800 MHz ihalesinde kazandığımız bantlarla, Lİfecell olarak abone başına düşen en geniş spektrumu almış olduk. Bu sayede Ukrayna’ya yapacağımız yatırımlarla Ukrayna’daki abonelere yüksek kaliteli ve daha uygun fiyatlı internet bağlantı hizmeti sunacağız.

Bu durum, Ukrayna’daki Lifecell kullanıcılarına daha yüksek veri hızları, yüksek kaliteli dijital ve finansal servis deneyimi, yüksek kaliteli HD video izleme imkanı ve dünya standartlarında çevrim içi oyun oynayabilme olanağı sağlayacak. Ayrıca, iş dünyasında ihtiyaç duyulan online dijital konferanslar Lifecell sayesinde mümkün hale gelecek. 4G ihalesiyle birlikte Türkiye ve Ukrayna arasındaki önemli ekonomik bağları böylece daha da güçlendirmiş olacağız.

Ülke genelinde dijital gelişime odaklanarak, en geniş ve en kaliteli internet hizmetini sağlamak konusunda öncülük etmeye devam edeceğiz. Ukrayna’yı ülke çapında 4G ile buluşturmaktan dolayı çok mutluyuz” dedi.

Devamını oku

GSM

Fulltrip ile dijital tatil dönemi başladı

Fulltrip

Fulltrip, uçtan uca tatil planlamaya imkan tanırken Turkcell’in Hızlı Giriş teknolojisi sayesinde siteye telefon numarası ile kolaylıkla üye olunabiliyor. Tatilini planlayan kullanıcılar ayrıca milli ödeme platformu Paycell ile güvenli bir şekilde ödemelerini yapabiliyor. Ayrıca sitedeki tüm işlemler için BiP’ten 7/24 destek imkanı bulunuyor. 2018 yazına özel yüzde 45’e varan erken rezervasyon indirimi sunan Fulltrip’te koşulsuz iptal seçeneği de yer alıyor.  Turkcell desteğiyle tamamen dijital hale gelen Fulltrip, 2018’de tatilcilere eşsiz bir deneyim sunmaya hazırlanıyor. Hafta sonları ve resmi tatillerle birlikte toplam 116 gün resmi tatilin bulunduğu bu yıla özel çalışmalarını da sürdüren Fulltrip, 2018’de seyahat ihtiyaçlarının tek bir adres üzerinden uçtan uca karşılanmasını amaçlıyor.

Fulltrip

Fulltrip ile dijital tatil deneyimi yaşanıyor

Turkcell’in ürün ve servisleriyle tatil kavramına yeni bir anlayış getiren Fulltrip bu sayede tatilcilere dijital tatil deneyimi sunuyor. Dijitalleşmenin ilk adımı olarak internet sitesine giriş özelliğiyle fark yaratan Fulltrip, hızlı giriş teknolojisini kullanarak sektörde bir ilke imza atıyor. Bu sayede Fulltrip’e tüm operatör kullanıcıları sadece telefon numaralarını girerek üye olabiliyor. Bununla birlikte Fulltrip’te milli ödeme platformu Paycell altyapısı kullanılarak tüm kredi kartlarıyla güvenle satın alma işlemleri yapılıyor. Müşteri hizmetlerini de BiP ile dijitalleştiren Fulltrip, 7/24 anlık destek sağlıyor. BiP’te bulunan Fulltrip kanalı ile kullanıcılar, müşteri hizmetlerine online olarak ulaşılabiliyor. Seyahat öncesi kullanıcılarının rotasına göre bir de özel dijital rehber hazırlayıp sunan Fulltrip.com bu özelliğiyle de farklılaşıyor. Türkiye’den ve dünyadan 120 şehir için hazırlanan ve Gezginin Defteri olarak adlandırılan bu rehberde şehrin önde gelen yeme-içme noktaları, restoran önerileri ve görülmesi gereken yerler bulunurken otel, eğlence adresleri, yazlık ve kışlık mekânlara özel tavsiyeler de yer alıyor.

Fulltrip

Yüzde 45’e varan erken rezervasyon indirimi Fulltrip’te

Fulltrip, erken rezervasyon dönemine özel başlattığı kampanya kapsamında 28 Şubat 2018 tarihine kadar yüzde 45’e varan indirim sunuyor. Koşulsuz erken rezervasyon iptalinin de yapılabildiği Fulltrip’te kredi kartıyla peşin fiyatına 9 taksit imkanı da bulunuyor. 220 binden fazla otel, 120’den fazla havayolu şirketi, 4 binden fazla araç kiralama firması anlaşması ve 1000’den fazla tur seçeneği ile Fulltrip.com, uçak bileti alımlarında sınıf ve yemek seçimi yapabilme, online vize servisi ve seyahat rehberi gibi yeni özellikleri ile dijital seyahat sektörüne farklı bir bakış açısı getiriyor.

Devamını oku