Haftanın Seçkisi

Porsche Taycan Black Edition

Porsche Taycan Black Edition tanıtıldı! İşte tasarımı ve özellikleri!

13 Temmuz 2025
Galaxy S25 FE

Galaxy S25 FE özellikleri sızdırıldı! Senenin şampiyonu o mu olacak?

15 Temmuz 2025
Nothing

Nothing Phone (3) Nasıl Fotoğraf / Video Çekiyor?

14 Temmuz 2025
Honor X70

Honor X70 tanıtıldı! İşte tasarımı ve özellikleri!

16 Temmuz 2025
Honor Earbuds A Pro

Honor Earbuds A Pro tanıtıldı! İşte fiyatı ve özellikleri!

16 Temmuz 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result

Turkcell Global Bilgi ContactCenterWorld.com’dan iki birincilikle döndü

Yazı: Murat Halilbeyoğlu
12 Haziran 2015
Kategori: Akıllı Telefonlar, Haber
Okuma süresi: 3 dakika
Turkcell Global Bilgi

Turkcell Global Bilgi

Türkiye’nin müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından Contact Center World’ün düzenlediği yarışmadan farklı kategorilerden elde ettiği iki birincilik ödülü ile döndü. Londra’da gerçekleşen ve dünyanın önde gelen çağrı merkezi firmalarının yarıştığı bu önemli organizasyonda, kendi kaynaklarıyla geliştirdiği baştan uca laftan anlayan sesli yanıt sistemi “PromiSES”le “En İyi Self Servis”,evden çalışma modeliyle de  “En İyi Home Agent Yönetimi” ödüllerini alan Turkcell Global Bilgi böylece Kasım ayında Las Vegas’ta düzenlenecek dünya finallerine katılma hakkını da elde etmiş oldu.

“PromiSES” ses teknolojileri evrim sürecinin en yeni üyesi

Turkcell Global Bilgi’ye “En İyi Self Servis” kategorisindeki birinciliği getiren sesli yanıt sitemi PromiSES, ses teknolojileri evrim sürecinin en yeni üyesi olarak kabul ediliyor. Turkcell Global Bilgi’nin kendi ekipleriyle teknolojik alt yapısını geliştirdiği baştan uca laftan anlayan sesli yanıt sistemi PromiSES,  çağrı merkezini arayan kişinin çağrı boyunca herhangi bir tuşlama yapmadan, müşteri temsilcisi yerine sistemle konuşarak işlemlerini hızlı ve kesintisiz halletmesine olanak sağlayan bir sesli yanıt sistemi. Şu an yaklaşık 24 bin farklı söylemi anlayabilen ve arayanlara 570 farklı şekilde cevap verip, doğru yönlendirme yapabilen PromiSES, 250 farklı işlem seçeneği barındırıyor.

CCW-Odul

Turkcell Global Bilgi “Home Agent Yönetimi”nde EMEA’nın en iyisi

Turkcell Global Bilgi’ye “En İyi Home Agent Yönetimi” kategorisindeki birinciliği, Home Agent çalışma modeliyle, çalışanlarına evlerinden çıkmadan kurumsal bir firmada görev alma imkanı sunması ve bu sistemle yüksek çalışan memnuniyeti sağlayarak yüksek iş performansına ulaşması getirdi. Genellikle firmaların anket aramaları, veri güncelleme gibi daha basit ve rutin işler için kullandığı Home Agent modelinin Turkcell Global Bilgi’de satış portföy yönetimi ve tahsilat gibi kompleks işlerde de uygulanıyor olması 14 ülkeden katılımcıların büyük takdirini kazandı.  Uygun teknoloji ve araçlarla, evden de ofis ortamında yakalanan performansın yakalanabileceğini ortaya koyan Turkcell Global Bilgi, farklılaştırılmış işe alım ve motivasyon uygulamalarını, uzaktan gelişime olanak veren internet üzerinden eğitim ve koçluk programlarını da bu kategoride sunma imkanı buldu.

Turkcell Global Bilgi Turkcell Kurumsal Operasyonlarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Funda Seyrek Kantarlı konuyla ilgili yaptığı açıklamada; “Çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en önemli organizasyonlarından olan ‘ContactCenterWorld.com’un düzenlediği EMEA bölge finallerinden çok önemli birinciliklerle ülkemize döndüğümüz için son derece mutluyuz. Her yıl şirketimizin farklı hizmet alanlarında birincilikle taçlandırıldığı bu önemli yarışmada bu kez ses teknolojileri alanında fark yaratan çalışmamız “PromiSES”le ve “Evden çalışma modelimizle” ödüle layık görüldük.” dedi. Ürettikleri sesli yanıt sistemi PromiSES’in Türkçe dilinde ilk uçtan uca doğal konuşma- anlama teknolojisi olmasıyla da büyük önem taşıdığının altını çizen Kantarlı, “Home Agent Yönetimi” kategorisinde aldıkları birincilikle ilgili de şunları söyledi: “ Evden çalışma sistemini ülkemizde ilk uygulayan şirketiz. Halen bu alan için yeni istihdamlar sağlamaya devam ediyoruz. Aldığımız birincilikle ofis duvarlarını yıkıp, en iyi müşteri deneyiminin evden de verilebileceğini göstermiş olduk. Türkiye’de bu alanda yapılacak projelere öncülük ediyor olmak bizim için büyük bir gurur.”

Turkcell-Global-Bilgi-Turkcell-Kurumsal-Operasyonlardan-Sorumlu-Genel-Müdür-Yardımcısı-Funda-Seyrek-Kantarlı

ContactCenterWorld.com hakkında

Organizasyon Amerika, Asya, EMEA ve Küresel Contact Center World Events kapsamında uluslararası çağrı merkezi endüstrisinin en iyilerini buluşturuyor ve çeşitli kategorilerde yarışmalar gerçekleştiriyor. Her yıl farklı bir ülkede düzenlenen bölge finallerinde birinci gelen çağrı merkezleri daha sonra organizasyonun Las Vegas’ta gerçekleştirdiği dünya finallerinde birincilik için yarışıyor.

Murat Halilbeyoğlu

Murat Halilbeyoğlu

Nobody knows...

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya