Sosyal medya

Haber

ŞOK Marketler’in Dağıtım Ağı, Getir’in Teknolojisiyle Buluşacak

Ülkemizdeki başarılı market zincirleri arasında yer alan ŞOK Marketler’in CEO’su Uğur Demirel, “ŞOK Marketler içerisinde özellikle gıdada düşük fiyata kaliteli ürünlerin olması için uzun zamandır önemli bir çalışmayı başlatmıştık. ‘Doğru Tarım’ adını verdiğimiz bu uygulama ile çiftçi ve üreticilerle sözleşmeli çalışma içerisindeyiz. Bir anlamda tarlalarını ŞOK’a ayıran üretici, ön ödeme de dahil olmak üzere verdiğimiz desteklerle ürettiği ürünün tam da karşılığını tam zamanında alıyor. Bu program ile binlerce çiftçinin ürettiği ürünler, gerçek fiyatlarla marketlerimize giriyor. Bu da ŞOK’un müşterilerine daha düşük fiyatlı ürün sunmasını sağlıyor. Bu dönemde diğer marketlerle bizleri ayıran en önemli fark da bu oldu” dedi.


İlginizi çekebilir: OPPO Reno6, Kamera Özellikleriyle Pazara Yön Veriyor


Getir’in teknolojik altyapısı ve gücü ile ŞOK’un dağıtım ve lojistik ağı buluşturulacak

Vizyonunu geniş tutan ve müşteriye ulaşma şeklini geliştirmeye çalışan ŞOK Marketler tarafında, Getir ile iş birliğine gidileceğini de söyleyen Demirel, yapacakları iş ortaklığını şu şekilde açıkladı “ŞOK, Türkiye’nin en hızlı büyüyen perakende şirketi. Türkiye’nin tamamına yayılmış yaklaşık 9 bin mağazası bulunan bu şirketi başarılı kılan ise üretim ve dağıtım ağı. Müthiş işleyen bir lojistik altyapısı, güveni de beraberinde getiriyor. Getir uygulaması da Türkiye’nin dünyadaki en popüler markalarından biri haline geliyor. Getir’in teknolojik altyapısı ve gücü ile ŞOK’un dağıtım ve lojistik ağını buluşturduğumuzda farklı bir sinerji olacak. Şu anda anlaşma süreci tamamlanmadı. İmzalanan iyi niyet mektubu çerçevesinde çalışmalar devam ediyor. Getir’in ŞOK’tan azınlık oranında hisse almasıyla işbirliğimiz de başlayacak.” dedi. Bu iş birliğinin gerçekleşmesinin de hem Getir müşterisine hem de ŞOK Marketler müşterisine büyük avantajlar sağlayacağına kesin gözüyle bakılıyor.

ŞOK Marketler CEO'su Uğur Demirel

ŞOK Marketler CEO’su Uğur Demirel

Demirel, özellikle ŞOK’un yatırımlarına dikkat çekiyor. 2011 yılında Yıldız Holding bünyesine 2 bin mağaza ile giren şirket, şu anda 9 bin mağazaya, 31 depoya sahip. Toplamda da 40 bin kişi çalışıyor. Bu rakamla ŞOK, 70 bin kişilik Yıldız Holding personel gücünün yarısından fazlasını oluşturuyor. “Her yıl 1.000 yeni mağaza açıyoruz” diyen Demirel, “Bu da yaklaşık 5 bin yeni istihdam anlamına geliyor. Türkiye’de her yıl bu kadar yeni istihdam yaratan şirket de pek yok” diye de ekliyor. Gerçekten de öyle. Düşününce, birkaç yüz kişilik istihdam sağlayan yatırımlar için şaşalı açılış törenleri yapılırken, 5 bin kişinin iş sahibi olması sessiz sedasız şekilde, ŞOK ve Yıldız Holding binalarında kutlanıyor.

Bunlar da ilginizi çekebilir
Salih Eray Okan

Motosikletler ve teknoloji ile ilgili yenilikleri yakından takip etmeyi seven; aynı zamanda metal müzik tutkunu Hardware Plus yazarı

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin! Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval