Sosyal medya

Haber

MSI dünyanın en hızlı büyüyen oyun odaklı monitör markası oldu

MSI

MSI, oyuncu monitörlerinin 2018 ve 2019 yıllarındaki başarısı ile göz dolduruyor. Oyuncu monitörleri sektöründe en yüksek büyüme hızı ile MSI, artık bu alanda da varlığını hissettiren bir güç haline geldi.


 İlginizi çekebilir: Redmi K20’nin sızıntıları ortaya çıktı


Oyunculara optimum deneyim sunuyor

Araştırma firması WitsView tarafından 21 Mayıs 2019’da yayınlanan verilere göre MSI, tüm monitör pazarının %60’ını oluşturan kavisli oyuncu monitörleri pazarında en yüksek büyüme hızına yalnızca 2 yıl içinde ulaştı. MSI, sunacağı yeni ürünlerle de bu trendi sürdürmekte kararlı olduğunu gösteriyor. Çok yakında büyük panellere sahip oyuncu monitörleri ürün gamına katılacak. Örneğin yeni Optix MPG341CQR modeli, 34” büyük panel, HDR400, 1ms tepki süresi ve 144Hz tazeleme oranının yanında Gamesense ve yüz tanıma teknolojisi gibi yenilikçi özelliklere sahip.

MSI monitörlere yeni özellikler kazandırmanın yanı sıra, oyunculara optimum deneyimi sunmak için Gaming monitörlerinin yazılımlarını da geliştirmeye devam ediyor. Bazı monitörlerine dahil ettiği özel mikrodenetleyici sayesinde masaüstü ile etkin olarak iletişim kurabilen monitörler yarattı. Bu tasarım anlayışını temel alarak oyuncu deneyimine değer katan yapay zeka bileşeni GameSense ve güçlü Gaming OSD unsurları saysinde MSI, pazardaki trendin beklentilerini fazlasıyla karşılıyor.

MSI, oyuncu monitörleri geliştirme konusundaki kararlılığı ile birçok uluslararası ödülün sahibi oldu. Bunlar arasında CES ödülleri, Taiwan Excellence Silver Ödülleri, En İyi Seçim ödülleri, iF Tasarım ödülleri, Eurogamer ve IGN En iyi eSpor Gaming Monitor ödülü de var. Tek bir monitör modeli için 7 ödül birden alarak MSI, en iyi monitörlerini geliştirme yeteneğini tüm dünyaya kanıtlamış oldu.

Teknoloji tutkunu, yazılım meraklısı bir teknoloji editörü.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giyilebilir Teknoloji

Redmi Band akıllı bileklik, uygun fiyatıyla geliyor!

Xiaomi’nin alt markası konumundaki Redmi, kendi ekosistemini yaratma konusunda hızlı adımlar atıyor. Markanın bugün tanıtacağı ilk akıllı bileklik modeli Redmi Band, uygun fiyatıyla dikkatleri üzerine toplayacak!


İlginizi çekebilir: Sony, WF-XB700 ve WH-CH710N kulaklıklarını piyasaya sürdü!


Redmi Band, Mi Band serisine uygun fiyatlı bir alternatif olacak!

Şimdiye kadar hakkında birkaç sertifika bilgisi dışında detay görmediğimiz akıllı bileklik, sürpriz bir şekilde sızdırılan tanıtım afişiyle ortaya çıktı. Sızdırılan tanıtım afişinde net şekilde görülen Redmi Band, kare formdaki gövdesi ve 4 kordon rengi seçeneği ile dikkat çekiyor. Bunun yanı sıra silikon kordonların siyah, mavi, kırmızı ve yeşil renk seçenekleri haricinde mıknatıslı bir bağlantıya sahip olduğu görülüyor.

redmi band

Akıllı bilekliğin teknik özellik tarafında ise hala net bir bilgi bulunmuyor. Tahminlere göre 0.9 inçlik OLED ekrana sahip olacağı belirtilen Redmi Band, kalp atış hızı ve uyku takibi özelliklerini bünyesinde barındıracak. Cihazın dokunmatik arayüzünde titreşimli alarm, müzik kontrolü ve hava durumu bilgilendirmesi de yer alacak. Ayrıca Mi Pay servisiyle uyumlu NFC özelliği ise akıllı bileklik modelinin dikkat çeken özellikleri arasında bulunacak.

Türkiye saatiyle saat 09:00’daki “Xiaomi Smart Inn” konferansında görücüye çıkacak olan bileklik, Mi Band serisinin ucuz bir alternatifi gibi görünüyor. 20 dolar bandında fiyat etiketine sahip olması beklenen bilekliğin Realme Band ve Honor Band 5 gibi rakipleriyle nasıl rekabet edeceği ise merakla bekleniyor.

Devamını oku

Aksesuar

Sony, WF-XB700 ve WH-CH710N kulaklıklarını piyasaya sürdü!

Sony

Sony, WF-XB700 ve WH-CH710N olmak üzere iki yeni Bluetooth kulaklığını piyasaya sürdü. WF-XB700 kulak içi, WH-CH710N ise kulak üstü bir tasarıma sahip.


İlginizi çekebilir: Huawei P40 Pro, 128 puan ile DxOMark’ın zirvesine yerleşti!


Sony bu kulaklıkları hangi özelliklerle tanıttı?

WF-XB700 kulak içi kulaklığı, Sony’nin Extra Bass serisine ait bir ürün olarak tanıtıldı. Cihaz, Sony’nin amiral gemisi kulaklığı WF-1000XM3’e benzer bir kulaklık tasarımına sahip. Sony WF-XB700, IPX4 sertifikasına yani tere ve su sıçramalarına karşı koruması ile geliyor. Kulaklığın egzersiz yaparken sabit durmasını sağlayacak kanatçıklara ise bu cihazda yer verilmemiş. Cihazda WF-1000XM3’ün aksine aktif gürültü iptali bulunmuyor. Ayrıca dokunuş desteği bu cihazda bulunmuyor. Onun yerine fiziksel butonlar tercih edilmiş.

Sony

Sony WF-XB700, şarj kutusuyla birlikte WF-1000XM3’ün 24 saatlik pil ömrünün aksine yaklaşık 18 saatlik pil ömrüne sahip. Ancak kutusu olmadan ise WF-1000XM3 6 saat dayanırken, WF-XB700 9 saat dayanabiliyor. Yani iki cihazın birbirine karşı artı ve eksileri mevcut. WF-XB700, 130$ fiyattan satışa sunulacak ve siyah, mavi renk seçenekleri bulunacak.

Sony WH-CH710N ise çift mikrofon yardımı ile gelişmiş gürültü engelleme özelliğine sahip. WH-CH700N yani cihazın eski versiyonundaki gürültü engelleme yeterli gelmiyordu umarız bu sürümde bu soruna çözüm bulunmuştur. Yeni modelde aynı eskisi gibi 35 saatlik pil ömrüne sahip olacak. Tasarım ise diğer Sony kulaklıklara benzer bir şekilde biraz yenilendi. WH-CH710N‘nin fiyatı ise 200$ olacak ve siyah, beyaz, mavi renk seçenekleri bulunacak.

Devamını oku

Akıllı Telefonlar

YouTube, “Shorts” ile TikTok’a rakip olabilir

YouTube Shorts

YouTube, kısa süreli ve müzik içerikli videolar için “Shorts” özelliği üzerinde çalışıyor. Şirket, kullanıcılarının platformunda kalmasını sağlamak için yeni adımlar atmaya hazır.

The Information’ın haberine göre YouTube, TikTok’a benzer bir müzikli kısa video özelliği üzerinde çalışıyor. Şirketin bu hamlesiyle, rakibine kaptırdığı kullanıcı sayısını azaltmayı hedeflediği tahmin ediliyor.

İlginizi çekebilir: Steam’de karantina döneminin indirimleri ve oyun tavsiyeleri

YouTube Shorts

Google, YouTube’un Android ve iOS işletim sistemlerindeki mobil uygulamalarına Shorts isimli bir özelliği ekleyerek kullanıcılarına TikTok’a benzer bir müzikli kısa video hazırlama imkanı sunacak. Söz konusu kısa videolar, aynı TikTok’ta olduğu gibi sıralanacak. Şirket, bu videolarda YouTube’un içerisindeki geniş müzik yelpazesinin de kullanılmasına imkan tanıyacak.

Büyük ilgi görmesi beklenen YouTube Shorts özelliğinin, yıl sonuna kadar platforma eklenmesi bekleniyor. Ancak YouTube sözcüsü ise yeni özellik ile ilgili daha fazla bilgi istenmesine cevap olarak: “Söylentiler veya spekülasyonlar hakkında yorum yapmıyoruz” ifadelerini kullandı.

YouTube Shorts

Bu tarz platformlarda, rakiplerinde bulunan ve kullanıcılar tarafından beğenilen özellikleri kendilerine de ekleme özelliği ilk defa görülmüyor. Dünyanın en büyük video platformu olan YouTube, daha önce de Snapchat’in ve Instagram’ın “Hikayeler” özelliğini de bünyesine eklemiş ve rakip sosyal platformlardaki  özellikleri bünyesine katma gibi hamleler yapmıştı.

Aynı şekilde TikTok‘un da bir süre önce, birçok şarkının hızla tanınmasını ve yayılmasını sağladığından, kendi müzik uygulamasını çıkaracağı söylenmişti. YouTube’un bu girişimle kısa süreli ve müzikli videolar içeren TikTok’un yerini alıp alamayacağı ise merak konusu.

Devamını oku