Sosyal medya
Türk Telekom reklamı
Türk Telekom reklamı

Sosyal Medya

Instagram, IGTV reklamlarını ve canlı yayın rozet sistemini geliştiriyor

Instagram, IGTV Reklamlarını ve Canlı Yayın Rozet sistemini geliştiriyor

Instagram, geçtiğimiz birkaç ay içinde seçkin içerik oluşturucularla test çalışmalarından sonra, Instagram Live yayınlarında yeni rozetlerini daha geniş içerik oluşturucu havuzuna yayıyor.


İlginizi çekebilir: Instagram, markalı içerikler için yaş sınırı özelliği getiriyor

reklam
MSI reklamı

Instagram güncellemeler neden gerekli?

Artık yorum yapan kişi katkılarına ekstra yetenek eklemek için ödeme yaptığında Instagram’ın yeni Rozetleri yorumların yanında görünecek. Instagram’dan satın alınabilen – bu rozetler, hem içerik oluşturucuya bağışta bulunma, hem de yayıncıya giden gelirlerle hem de izleyicinin yorumlarını vurgulama olanağı sağlıyor. Yayıncıya bunları kabul etmesi için daha fazla neden sunuyor.

Instagram, IGTV Reklamlarını ve Canlı Yayın Rozet sistemini geliştiriyor

İşlem, oyun yayıncıları için Facebook’un Stars yayıncı ödemelerine veya YouTube’un Super Chat seçeneğine benziyor. Başlangıçta Instagram, canlı yayın kalplerinin satın alınmasında bir kesinti yapmayacak, ancak gelecekte bir noktada toplanan gelirin bir yüzdesini almaya çalışacak. Instagram, COVID19 karantinaları sırasında içerik tüketmek ve bağlanmak için daha fazla yol arayan insanlarla, Şubat’tan Mart’a kadar canlı yayın izleme sayısında % 70’lik bir artış gördüğünü söylüyor. Artış göz önüne alındığında, Instagram’ın yayıncıları yayına devam etmeleri için daha fazla ikna etmeye çalışması mantıklı ve rozetler bu içerik akışının akmasını sağlamak için ekstra bir teşvik ekleyecektir.

Yeni özellikler uygulamanın geleceği için

Platform, özelliklerin geliştirilmesi hakkında “Instagram’ın, içerik oluşturucuların hikayelerini anlatmaları, kitlelerini büyütmeleri ve geçimlerini sağlamaları için en iyi yer olmasını istiyoruz. Bu, içerik oluşturucuların markalı içerik, alışveriş ve içerik yoluyla para kazanmalarına yardımcı olacak bir araç seti oluşturma vizyonumuzda bir başka ileri adımdır.” şeklinde açıklama yaptı.

Bu durum zamanla ivme kazanabilir. Örneğin; şu anda, TikTok yaratıcıları kitlelerini oluşturuyor olabilirler, ancak bir aşamada, aynı şekilde gelir potansiyellerini en üst düzeye çıkarmaya çalışacaklar. Esasen Vine’ın başına gelen de buydu. Bir noktada, Vine içerik oluşturucuları YouTube ve Instagram’da çok daha fazla para kazanabileceklerini fark ettiler.  TikTok da bu aynı zorlukla karşı karşıya kalacak, bu yüzden yeni para kazanma araçları ve seçenekleri geliştirmeye çalışırken Instagram ve YouTube, bir alternatif sağlamak amacıyla kendi para kazanma tekliflerini geliştiriyor.

Instagram, IGTV Reklamlarını ve Canlı Yayın Rozet sistemini geliştiriyor

Belirtildiği gibi, bu zamanla daha önemli bir unsur haline gelecek ve Instagram’ın bu cephede gelişmesi mantıklı. Buna ek olarak Instagram, IGTV reklam betasını ABD’deki daha fazla içerik oluşturucuya genişletiyor.  Bu öğelerin her biri içerik oluşturucular için büyük bir etkiye sahip olabilir. Ve Instagram’ın yetenek için artan rekabeti savuşturmasına yardımcı olacak daha fazla araç ekleyebilir.

İlkokul ve ortaokul eğitimimi tamamladığım İstanbul'da doğdum. Lisede Yabancı Diller Departmanından mezun olduktan sonra, özel bir kurumda Japonca eğitimine başladım. 6 aylık Japonca eğitiminin ardından sadece kanji karakterlerine odaklanan 3 aylık bir eğitim daha aldım. Bu sırada, Anadolu Üniversitesi'nde 2 yıllık Turizm ve Seyahat Hizmetleri eğitimimi tamamladım. Mezuniyetimden sonra Japonca dilimi geliştirmek için Japonya'ya seyahat ettim. 4 aylık Japonya seyahatim sırasında bir Japon Budist Tapınağı'nda rahiplerle yaşayıp, Zen üzerine eğitim alma fırsatı yakaladım. Türkiye'ye dönüşümün ardından, İstanbul Üniversitesi'nde İngiliz Dili ve Edebiyatı üzerine lisans eğitimimi tamamladım.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sanal Gerçeklik

Snapchat ‘Lens Fest’ etkinliği önümüzdeki hafta halka açık olacak

Snapchat'ın 'Lens Fest' Etkinliği Önümüzdeki Hafta Halka Açık Olacak

Önümüzdeki hafta Snapchat, AR gelişmelerindeki en son gelişmeleri sergileyecek ve Lens Creator topluluğunu kutlayacak olan ‘Lens Fest’ adlı ilk halka açık AR Festivaline ev sahipliği yapacak. Tüm Lens Festivali oturumları çevrimiçi olarak ve herkes için ücretsiz olarak katılabilecek.


İlginizi çekebilir: TikTok’a yeni rakip: Snapchat, Spotlight özelliğini kullanıma sundu

reklam
MSI reklamı

Snap tarafından açıklandığı gibi:

Lens Festivali, katılımcıların oturumlara, gösterilere, eğitici kitaplıklara, Lens Yaratıcıları galerisine ve daha fazlasına gitmesine olanak tanıyan, sürükleyici, etkileşimli bir ortamda gerçekleştirilecek. Lens Festivali’nin her günü, katılımcıları eğitmek ve onlara ilham vermek için üç temel oturum içerecek. Snapchat kullanıcılarının Snapchat kullanıcıları için artırılmış gerçeklik deneyimleri oluşturması için herhangi bir içerik oluşturucu veya geliştiriciye yönelik ücretsiz ve herkese açık masaüstü uygulaması olan Lens Studio’daki bir gösterim. ”
Burada kesinlikle bazı değerli bilgiler olacak . Snapchat, Facebook’un yaptığı AR araçları için aynı kaynaklara erişemeyebilirken, şirket, AR özellikleri için sürekli olarak yeni ve yenilikçi kullanımlar geliştirebildi. Örneğin bu yıl Snapchat, piyasaya sürüldükten sonraki ilk hafta içinde 3 milyardan fazla kez kullanılan Anime face Lens ile viral bir ilgi kazandı.

Snapchat'ın 'Lens Fest' Etkinliği Önümüzdeki Hafta Halka Açık Olacak

Snap ayrıca, kullanıcıların yeni ayakkabıları ve diğer öğeleri sanal olarak test etmelerine olanak tanıyan yeni, alışveriş yapılabilir AR deneme kampanyaları başlattı. Ayrıca, AR tarama işlevini daha fazla marka logosu ve barkod türüne genişleterek AR deneylerinin potansiyelini artırdı. Ancak Snap’in 2020’deki en büyük AR yeniliği, kullanıcıların Londra’daki Carnaby Street’i sanal olarak boyamalarına ve diğer Snapchat kullanıcılarının görmesi için yerinde kalmalarına olanak tanıyan ‘City Painter’ işbirliğine dayalı AR projesiydi.
Bu, tam işlevsel AR gözlüklerle etkinleştirilebilecek daha sürükleyici AR’nin bir sonraki aşamasına işaret ediyor. Snap, Gözlük cihazı için bir sonraki aşamayı geliştiriyor olabilir.

Veya 2021-22’de piyasaya sürülmesi planlanan AR gözlüklerinde Apple ile çalışıyor olabilir. Snap, iPhone için AR araçları üzerinde yıllardır Apple ile çalışıyor. Snap ve Apple’ın gelecekte yeni, tüketici dostu AR giyilebilir cihazlar üzerinde birlikte çalışmasını görmek şaşırtıcı olmayacak. Her iki durumda da AR, Snapchat’ın evriminde açıkça önemli bir unsur. Ve bu nedenle, Lens Fest, bir sonraki adımla ilgili bir dizi değerli içgörü ve bilgi sağlayabilir.

Devamını oku

Haber

YouTube, nefret söylemiyle mücadele etmek için yeni önlemler alıyor

https://hwp.com.tr/youtube-premier-yeni-ozellikleri-tanitildi-162516

Facebook, çevrimiçi ortamda nefret söyleminin ve yanlış bilgilerin yayılmasıyla ilgili eleştirilerin yükünü taşırken, YouTube da nefret söylemiyle ilgili kendi payına düşeni yaşıyor. Nitekim, bu yılın başlarında yapılan bir araştırma, COVID-19’da en çok izlenen YouTube videolarının dörtte birinden fazlasının yanıltıcı bilgiler içerdiğini ve dünya çapında milyonlarca izleyiciye ulaştığını buldu. Raporlar ayrıca, YouTube’un genellikle istemeden aşırılık yanlısı içerikleri tanıttığını ve önerileri, bağlantıları ve video yorumları yoluyla kullanıcılara daha fazla aşılayabileceğini öne sürdü.


İlginizi çekebilir: Youtube Premier, fragman ve canlı yönlendirmeleri de içerecek

reklam
MSI reklamı

Youtube nefret söylemlerine karşı mücadeleyi sürdürüyor

Nefret söylemleri, tüm sosyal platformların ele alması gereken sorunlar. Ancak en geniş erişime sahip olan YouTube ve Facebook, en çok öne çıkan platformlar arasında. Bu hafta YouTube, tüm kullanıcılar için daha sıcak bir ortam sağlamak adın platformdaki nefret söylemiyle nasıl mücadele edeceğine dair bir güncellemesi hakkında bilgi sağladı. “YouTube, ilk günlerinden bu yana her zaman her geçmişe sahip içerik oluşturucuların söz sahibi olabileceği, bir topluluk bulabileceği ve hatta yeterince temsil edilmeyen veya başka bir şekilde bir platforma sahip olmayabilecek pek çok kişi de dahil olmak üzere bir iş kurabileceği bir yer olmaya çalıştı.” YouTube’daki çeşitli içerik oluşturucu topluluklarını ve başarılarının devam etmesini desteklemeye kararlıyız. ”
ouTube, yenilikçi fikirlerin yanı sıra bazıları bir süredir üzerinde çalıştığı bir dizi yeni önlem ekliyor.

Öncelikle, YouTube, incelenmek üzere otomatik olarak bekletilen olası uygunsuz ve incitici yorumları kaldıracak YouTube Studio’da yeni bir filtre test ediyor. YouTube’un sistemi potansiyel olarak zararlı yorumları tespit edecek ve onları ‘İncelenmek Üzere’ alanına taşıyacak. Kanal sahibi 60 gün sonra bunlarla ilgili işlem yapmamayı seçerse, otomatik olarak kaldırılır.

YouTube, Nefret Söylemiyle Mücadele Etmek İçin Yeni Önlemler alıyor

Bu, kanal sahiplerinin, istemedikleri takdirde bu yorumlara bakmak zorunda kalmayacakları anlamına geliyor. İnsanlar potansiyel olarak kötüye kullanım veya saldırgan ifadelerle uğraşmaktan kurtulabilir. Buna ek olarak, platform, yorumlara ‘yayınlamadan önce yansıtma seçeneği sunuyor’. Instagram geçen yıl benzer uyarılar yaptı ve LinkedIn kısa süre önce kendi varyasyonunu ekledi. Bu küçük istemler büyük bir etkiye sahip olabilir. Ve yorumcunun yayınladıkları şeyin uygunsuz olabileceğini bile düşünmemiş olabileceği olası sorunların ele alınmasına yardımcı olabilir. YouTube ayrıca, videonun içeriğini yayınlanan yorumlarla eşleştirerek nefret söylemine daha fazla teknoloji odaklı bir yaklaşım benimsemeye çalışıyor. Platform, bu cephedeki çalışmalarının şimdiden bir etki yarattığını söylüyor:

Devamını oku

Haber

Facebook, koronavirüs aşısı hakkındaki yanlış bilgileri silecek

Yazan:

Facebook ve Instagram, koronavirüs aşısı ile alakalı yalan yanlış bilgiler içeren paylaşımlara savaş açtı. Web sitesi üzerinden resmi açıklama yapan Facebook, söz konusu paylaşımları kimsenin gözünün yaşına bakmadan sileceğini ifade etti.


İlginizi çekebilir: Facebook, otomatik mesajlaşma platformu Kustomer ile anlaştı

reklam
MSI reklamı

Tüm dünya önümüzdeki haftalardan itibaren İngiltere’nin başını çektiği koronavirüs aşısı hakkında gelecek haberlere odaklanmışken, sosyal medya platformlarına da bu noktada büyük görev düşüyor. Zira artık küçükten büyüğe herkesin sosyal medya kullanması, beraberinde komplo teorilerinin bu mecralara taşınma tehlikesini de getirdi.

Facebook, koronavirüs aşısı hakkında üretilen komplo teorilerine aman vermeyecek

Özellikle koronavirüs hakkında ortaya atılan sayısız komplo teorileri bitmezmiş gibi, şimdi bir de koronavirüs aşılarıyla alakalı bir sürü akıl almaz iddialarla karşılaşmaya başladık. Bu tarz yalan bilgilerin sosyal medya ortamına taşınma tehlikesine karşı da bizzat platformların kendileri tarafından önlemler alınmaya başlandı. Bugün Facebook resmi web sitesinden yaptığı duyuruda, koronavirüs aşısı ile ilgili yalan yanlış bilgiler barındıran paylaşımları platformdan kaldıracağını duyurdu.

Bünyesinde WhatsApp ve Instagram olmak üzere dev platformları barındıran Facebook’un, yanlış bilgi içerikli paylaşımlarla alakalı genel olarak bir politikası bulunuyor. Bu politikası üzerinde küçük bir değişiklik yaptıklarını söyleyen Facebook yetkilileriyse, önümüzdeki haftadan itibaren uygulanmaya başlanacak olan koronavirüs aşısı konusundaki yalan haberlerin hem Instagram’dan hem de Facebook’tan silineceğini söyledi.

Facebook, hangi bilginin yanlış olduğunu ve hangi bilginin doğru olduğunu belirlerken, güvenilir halk sağlığı uzmanları tarafından aktarılan bilgileri baz alacak. Facebook yetkilileri tarafından yapılan açıklamaya göre, ağırlıklı olarak aşıların güvenliği, etkinliği, içerikleri veya yan etkileri hakkında yanlış iddialar içeren paylaşımlar platformdan silinecek.

Bu noktada, koronavirüs aşılarının insanlara mikroçip yerleştirmek için kullanılacağına dair paylaşımları örnek olarak gösterebiliriz. Facebook ve Instagram, işte bu tarz hiçbir dayanağı olmayan ve birilerinin oturduğu yerden ürettiği paylaşımlara kesinlikle aman vermeyecek.

Devamını oku

Forumdan Son Mesajlar

HWP COIN’den Haberler