Sosyal medya

Genel

HUAWEI, amiral gemisi monitörü MateView’u tanıttı

Huawei, ilk amiral gemisi monitörü MateView’u tanıttı. Çok çeşitli akıllı özellikleri destekleyen, Mate” lakabını taşıyan minimalist Gerçek Renkli Monitör HUAWEI MateView, yeni nesil akıllı monitörler için kategoriyi yeniden tanımlıyor.

reklam
Aorus reklamı

Bakmakta fayda var: FreeBuds 4, Huawei tarafından yapılan lansmanla tanıtıldı


Gerçek hayattaki renkleri aslına uygun olarak yeniden üreten 4K+ Ultra HD monitör

HUAWEI MateView, ekranda en küçük ayrıntıların bile aslına uygun olarak yeniden üretildiği bir görüntüleme deneyimi sunan 3840 × 2560 çözünürlüğü destekleyen 28,2 inç 3:2 panele sahip profesyonel düzeyde bir monitör. Fabrikada profesyonel olarak kalibre edilen her monitör sRGB modunda ΔE <1 ve DCI-P3 modunda ΔE <2 renk doğruluğu derecesine ulaşıyor. VESA DisplayHDR 400 sertifikasına sahip HUAWEI MateView ile kullanıcılar, görüntüdeki daha koyu alanlarda gizlenen ayrıntıları fark etmekte sorun yaşamayacaklar. DCI-P3 renk gamının yüzde 98’ini ve sRGB renk gamının yüzde 100’ünü destekleyen HUAWEI MateView ile ekrandaki renk genişliğide iyi seviyede.

HUAWEI MateBook ailesindeki birçok dizüstü bilgisayar ekranı gibi HUWAEI MateView da TÜV Rheinland Düşük Mavi Işık ve Flicker Free sertifikaları ile zararlı ışık emisyonlarını etkili bir şekilde filtreleme ve ekran titremelerinin neden olduğu olası göz yorgunluğunu azaltma yeteneğine sahip.

Maksimum esneklik sunan kablolu ve kablosuz bağlantı seçenekleri

Huawei’nin telekomünikasyon yetkinliğinden yararlanan HUAWEI MateView, yalnızca kablo bağlantılarını desteklemekle kalmaz, aynı zamanda kullanıcıların cep telefonlarını, dizüstü bilgisayarlarını ve tabletlerini monitöre kablosuz olarak bağlamalarına da olanak tanıyor. HUAWEI MateView yalnızca akıllı telefon OneHop yansıtmasını desteklemekle kalmıyor, aynı zamanda kullanıcıların Masaüstü Modunu kablosuz olarak başlatmasını da destekliyor. Bu mod ile kullanıcılar, akıllı telefonlarının bilgi işlem gücünden tam olarak yararlanabiliyor ve büyük ekranda nihai üretkenlik deneyiminin keyfini çıkarabiliyorlar. Monitörün arkasında ise iki USB-C bağlantı noktası, iki USB-A bağlantı noktası, bir HDMI bağlantı noktası, bir Mini DisplayPort ve bir 3,5 mm ses jakı var.

HUAWEI MateView’a bağlı fareler ve klavyeler, dizüstü bilgisayarlar ve akıllı telefonlar gibi bağlı cihazlar için giriş ve gezinme çevre birimleri olarak kullanılabilir ve kullanıcıların tüm çevre birimlerini yeniden takmak zorunda kalmadan birden fazla cihaz arasında esnek bir şekilde geçiş yapmalarına olanak tanıyor. Kullanıcıların tek yapmaları gereken ise bir USB-C bağlantı noktası üzerinden HUAWEI MateView’a yeni cihaz takmak.

 Her ayrıntıyı vurgulayan minimalist estetik

Ressam Wassily Kandinsky’nin kompozisyonlarından ve Fütürizm kavramından ilham alan HUAWEI MateView, geleneksel monitörlerdeki hacimli arka plakaları terk ediyor ve bunun yerine geometrik bir tasarıma sahip ve ince ayrıntılarla minimalist bir görünüm için yenilikçi bir manyetik arka panel sunuyor. HUAWEI MateView, kullanıcılara sürükleyici bir izleme deneyimi sunmak için yüzde 94 ekran-gövde oranına sahip.

Ek olarak, HUAWEI MateView, yüksekliği ayarlanabilir entegre montaj aparatı ile birlikte geliyor. Monitörün ana kartı, tasarım gereği panelden ayrılarak, kullanıcıların tek parmakla yükseklik ve eğimlerini tercihlerine göre ayarlamalarına olanak tanıyor. Bu hassas mühendislik, herhangi bir masa alanını sorunsuz ve güzel bir şekilde tamamlayabilen bir monitörle sonuçlanıyor.

HUAWEI Smart Bar, yeni bir UI kontrol deneyimi sunuyor

Sezgisel olmayan bir ekran ayarları menüsü (OSD) ile gelen geleneksel monitörlerin aksine, HUAWEI MateView, kullanıcıların giriş kaynağı ve ses seviyesi gibi çeşitli ekran ayarlarını kolayca yapabilmeleri için kullanıcı dostu bir dokunmatik arayüz sunan akıllıca gizlenmiş HUAWEI Smart Bar’a sahip. Standın içine yerleştirilmiş iki adet yüksek güçlü önden çıkışlı hoparlör, yansımadan kaynaklanan kalite kaybını en aza indiren ses kalitesi sunuyor.

Yerleşik gürültü azaltma algoritmalarını ve dört metre uzaktan ses alımını destekleyen iki mikrofon da standa entegre edilmiş. HUAWEI MateView ile kullanıcılar ister ev ister ofiste görüntülü görüşme veya telefon konuşması yapıyor olsunlar, konuşmalarının her zaman duyulduğundan emin olabiliyorlar.

Adventure İstanbul

Günün Alışveriş Fırsatı: General Mobile GM21 Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 2: Yeni Samsung Galaxy A Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 3: Yenilenen Reno 5 ailesinin fiyatlarına buradan bakabilirsiniz!

Bunlar da ilginizi çekebilir
Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Genel

Xiaomi’den dikkat çeken “Sahne Senin” Projesi.

Yazan:

Sektöre girdiği günden bu yana hızla büyüme sağlamayı sürdüren Xiaomi yine bir ilke imza attığını duyurarak yeni tanıttığı amiral gemisi Mi 11 modeli için Bağdat Caddesi Erenköy mevkiindeki bir billboard’da ünlü mural sanatçısı Kien ile bir çizim çalışması gerçekleştirdi. Yaklaşık 4 gün süren çizim ve renklendirme çalışmaları 12 Haziran Cumartesi günü tamamlandı. Halkın dikaktini çekmeyi başaran bu çalışma Haziran sonuna kadar Bağdat Caddesi’nde sergilenmeye devam edecek.

reklam
Aorus reklamı

Göz atmak isteyebilirsiniz: PES 2021’de TÜRKİYE vs. GALLER | PES 2021 HEDİYELİ! | TCL P8M 4K LED TV


Ana teması tamamen sürrealist olan bu çalışmada birbirinden farklı renkli öğeler kullanılarak hem Xiaomi’nin dinamik yapısına vurgu yapıldı hem de kreatif bir görsel şölen ortaya çıkarıldı. Çizimin ortasında büyük bir astrranotun elinde Mi 11, hemen yanında ise uzay gemisinden süzülen bir ışığın yarattığı bir sanal podyum yer alıyor. Ayrıca sağ ve sol taraflarda ise gezegen, roket ve dondurma gibi öğeler de kullanılarak hem yaz teması hem de uzay ve teknoloji teması işlendi.

 

Billboard’ın sağ tarafında sokağın içine bakan cephede ise Mi 11 görseli ve sloganı kullanılması gözlerden kaçmadı. Video ve fotoğraf özellikleriyle birçok kullanıcının ilgisini çekmeyi başaran Mi 11, kullanıcılara “Sahne Senin” sloganı ile modelin bu alanda iddiasını vurguladığını gösteriyor.

Projeye dair ünlü mural sanatçısı Kien: ” Xiaomi markası için tasarladığım mural genel hatlarıyla eğlence, yaz ve teknoloji temaları üzerine kurulu. Kien olarak kendi görsel kodlarım arasında en sevdiğim öğelerden biri olan astronotu, bu çalışmada hero olarak kullandım. Renkli bir fonda gördüğümüz astronotun elinde Mi 11 var. Astronot bizim teknoloji algımızı pekiştiriyor. Ayrıca insanların fotoğraf çekilirken güzel anlar yakalamaları için, duvarın çeşitli bölgelerine uzayda bulunan çeşitli obje ve grafik metaforlar yerleştirdim. Yukarıda bulunan küçük uçan dairemizden yayılan ışık hüzmesiyle insanların sahnede duracağı alanı işaretlemiş ve interaksiyona geçebilecekleri bir alan yaratmış oluyoruz” diyerek açıklama yaptı.

Havaların da güzelleşmesi ve sokağa çıkma kısıtlamalarının azalmasıyla birlikte  kalabalıklaşan Bağdat Caddesi’nin merkezinde bu dev kreatif çalışma, insanların yoğun ilgisini çekmeyi başardı. Önünde fotoğraf çektiren birçok kişi ile, Xiaomi burada bir kez daha genç ve dinamik yapısını son kullanıcı ile buluşturmayı başarmış görünüyor.

Xiaomi Corporation Hakkında

Xiaomi Corporation, Nisan 2010’da kuruldu ve 9 Temmuz 2018’de Hong Kong Borsası’nın Ana Piyasası’nda yer aldı (1810.HK). Xiaomi, temelinde bir IoT (Nesnelerin İnterneti) platformuna bağlı akıllı telefonlar ve akıllı donanımlara sahip bir internet şirketidir. İnovasyona ve kaliteye eşit derecede önem veren şirket, kullanıcılara en iyi kaliteyi sunan ürünler sunmak ve en iyi operasyonel verimliliği elde etmek için uğraş vermektedir. En son yenilikçi teknolojilerde herkesin daha iyi bir yaşam sürmesi için adil fiyatlara sahip mükemmel ürünler geliştirmektedir. Şu anda dünyanın en büyük üçüncü telefon markası olan Xiaomi, akıllı telefonlar ve dizüstü bilgisayarlar hariç 324,8 milyondan fazla cihazı birbirine bağlayan platformuyla dünyanın önde gelen tüketici IoT (AI+IoT) platformunun sahibidir. Xiaomi ürünleri şu anda dünya genelinde 100’ün üzerinde ülkede ve bölgede satılıyor. Şirket, 2020 yılının Ağustos ayında geçtiğimiz yıla kıyasla 46 sıra yükselerek Fortune Global 500 listesine 422’nci sıradan ikinci kez girdi. Xiaomi, aynı zamanda İnternet şirketleri arasında 7’inci sırada yer aldı. Xiaomi, Hang Seng Index, Hang Seng China Enterprises Index ve Hang Seng TECH Index ve Hang Seng China 50 Index’te yer almaktadır.

Xiaomi hakkında ayrıntılı bilgi almak için tıklayın.

Mi 11 Ailesine hepsiburada üzerinden ulaşmak için tıklayın!

Adventure İstanbul

Günün Alışveriş Fırsatı: General Mobile GM21 Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 2: Yeni Samsung Galaxy A Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 3: Yenilenen Reno 5 ailesinin fiyatlarına buradan bakabilirsiniz!

Bunlar da ilginizi çekebilir
Devamını oku

Genel

4. e-Safe Kişisel Verileri Koruma Zirvesi 17 Haziran’da Ankara’da Gerçekleştirilecek

4. e-safe

Bu yıl 4. kez düzenlenecek olan e-Safe Kişisel Verileri Koruma Zirvesi, 17 Haziran 2021 tarihinde Ankara’da düzenlenecek. Olabilecek siber tehditlere karşı önlem detaylarının belirlenmesi ve toplumsal farkındalık oluşturmak için Kişisel Verileri Koruma Kurumu binasında gerçekleştirilecek olan etkinlikte; Covid-19 pandemi koşullarının devam edeceği dikkate alınarak hibrit olarak yapılacak. Zirveyi takip etmek isteyenler, e-Safe’in Resmi YouTube kanalından canlı takip edebilecekler.

reklam
Aorus reklamı

İlginizi çekebilir: e-safe Digital ile, yerli siber güvenlik ürünlerinde uluslararası iş birliği başlıyor


sponsorlar

4. e-Safe zirvesinin amacı

4. kez düzenlenecek olan e-Safe zirvesi, Türkiye’nin yakın gelecekte sürekli gündemine girecek olan kişisel verilerin korunmasıyla ilgili yapılan ve yapılması gerekenlerin konuşulacağı bir zirve. Alanında uzman 20 konuşmacı, 4. e-Safe zirvesinde yarın (17 Haziran 2021 Perşembe günü) hibrit olarak yapılacak toplantılara, konferanslara ve münazaralara liderlik edecek. Zirveye katılım sağlayacak kişiler ise CEO, CTO, CSO, IT Profesyonelleri, Hukukçular, Bilişim Uzmanları, Bilişim Sistemleri Yöneticileri, Kamu Kurumları ve ilgili birim yetkilileri, Silahlı Kuvvetler, Kişisel Veri Uzmanları, Adli Bilimler alanında çalışan uzmanlar, medya, üniversiteler ve siber güvenlik alanında çalışan profesyoneller olmak üzere geniş bir skalaya sahip.

Zirvede kimler konuşacak ve program ne şekilde ilerleyecek

e-safe 2021 4.

09:00-09:30

Karşılama

09:30-10:40

Protokol ve Açılış

  • Saygı duruşu ve İstiklal Marşı
  • Açılış Konuşması – Musa SAVAŞ – e-Safe Kurucusu ve Zirve Başkanı
  • Açılış Konuşması – Uğur Nabi YALÇIN – Türk Telekom Hukuk ve Regülasyon Genel Müdür Yardımcısı
  • Açılış Konuşması – Prof. Dr. Dursun KAYA – Atatürk Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Fakültesi Dekanı
  • Açılış Konuşması – Taha YÜCEL – Radyo Televizyon Üst Kurulu Üyesi ve Bilgi Güvenliği Derneği Başkanı
  • Açılış Konuşması – Prof. Dr. Faruk BİLİR – Kişisel Verileri Koruma Kurumu Başkanı
  • Plaket Töreni

10:40-11:00

İletişim Arası

11:00-12:20

Birinci Bölüm:

 


İdari Tedbirlere İlişkin Konular

11:00-11:20 Gizlilik Politikası, Aydınlatma Yükümlülüğü Ayrımı / Aydınlatma Yükümlülüğü Hususunda Genellikle Yapılan Yanlışlıklar – Ezgi ERGÜNEŞ DURAN – KVKK Hukuk İşleri D.B. KVK Uzmanı
11:20-11:40 Çerez Politikalarının  Belirlenmesi ve Uygulamada Karşılaşılan Sorunlar – Doç. Dr. Hüseyin Can AKSOY – Bilkent Üniversitesi
11:40-12:00 Çocuk Verilerinin işlenmesinde Açık Rızanın Alınması – Cennet ALAS ŞEKERBAY – KVKK Veri Yönetimi Dairesi Başkan Yardımcısı
12:00-12:20 İşe Alım ve Diğer İş Süreçlerinde Yapay Zekanın Kullanımı – Av. Özge EVCİ ERALP – Başkent Üniversitesi Öğretim Görevlisi
12:20-13:30
İletişim ve Öğle Arası
13:30-14:50

İkinci Bölüm:

 


İdari Tedbirlere İlişkin Konular

13:30-13:50 Veri Koruma ve Bilgi Güvenliği: Düzenleme ve Şirketler açısından bir İnceleme – Mehmet Ali İNCEEFE – Accert YK Üyesi
13:50-14:10 Verilerin Bulutta Depolanmasında KVKK Açısından Yükümlülükler – Ersin Can – Veri Güvenliği ve Bilgi Sistemleri Dairesi Başkanı
14:10-14:30 Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenmesinde “Yeterli Önlemler” Alınması Hakkında Kurul Kararları  – Dr. Öğr.Üyesi Çiçek ERSOY – İstanbul Teknik Üni.
14:30-14:50 Sosyal Medya Şirketlerinin KVKK Yükümlülükleri – Doç. Dr. Süleyman YILMAZ – Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi
14:50-15:10
İletişim Arası
15:10-16.30

Üçüncü Bölüm:


Teknik Tedbirlere İlişkin Konular

15:10-15:30 Siber Saldırılara Karşı Veri Güvenliğinin Sağlanması – Gökhan ÇÖREKÇİ – Trend Micro Satış Yöneticisi
15:30-15:50 Veri Güvenliğinde “İzin Verilmedikçe Herşey Yasaktır” Prensibi – Minhaç ÇELİK – Araştırmacı, Siberbulten.com
15:50-16:10 Görsel İşitsel Kayıtlar ile Biyometrik Verilerin Teknik ve Hukuki Ayrımı / 6698 Sayılı Kanunu Çerçevesinde Biyometrik İmza Verisinin Kullanılması – Göksu Hazar ERDİNÇ – KVK Uzman Yardımcısı
16:10-16:30 Blok Zincir ve Quantum Bilgisayarlarında Şifreleme – Hamza Aytaç DOĞANAY – Ankara Üniversitesi Adli Bilişim ve Siber Suç Uzmanı
16:30-16:35 Kapanış

 

Zirve nerede gerçekleştirilecek

Zirveye Ankara Çankaya’da, Kişisel Verileri Koruma Kurumu binası ev sahipliği yapacak. Kişisel Verileri Koruma Kurumu’nun açık adresi ise şu şekilde: Nasuh Akar Mahallesi Ziyabey Cad. 1407. Sok. No:4, 06520 Çankaya/Ankara.

 

Adventure İstanbul

Günün Alışveriş Fırsatı: General Mobile GM21 Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 2: Yeni Samsung Galaxy A Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 3: Yenilenen Reno 5 ailesinin fiyatlarına buradan bakabilirsiniz!

Bunlar da ilginizi çekebilir
Devamını oku

Genel

POCO F3 için çok özel bir kampanyayla geliyor!

Yazan:

Türkiye’de satışa çıkması merakla beklenen ve satışa çıktıktan sonra kazandığı ilgiyi koruyan POCO F3 için bir kampanya hazırlandığı duyuruldu. Hazırlanan kampanya kapsamında 14-21 Haziran arasında mi.com, N11, Hepsiburada, Trendyol ve Xiaomi Store’lardan satın alınacak ürünlerin yanında Mi Watch Lite hediye edilecek şeklinde açıklama yapıldı. Güçlü performansı ve sunduğu özellikler ile birçok kullanıcının radarına giren POCO F3’ü 5.399 TL’den başlayan fiyatlarla satın alabiliyorsunuz.

reklam
Aorus reklamı

Göz atmak isteyebilirsiniz: POCO F3 vs. POCO F2 Pro | POCO’yu POCO’ya kırdırdık!


Gerçek bir Performans Cihazı: POCO F3!

Snapdragon 870 5G* işlemciyle ile desteklenen ve POCO’nun şu ana kadarki en güçlü cihazı olma özelliğini koruyan  POCO F3, sektördeki en yüksek saat hızlarından biri olan 3.2 GHz’ye kadar hız sunan Qualcomm® Kryo™ 585 ana çekirdeğe sahip ve ultra hızlı Qualcomm® Adreno™ 650 GPU ile birlikte mükemmel bir oyun deneyimi sunmayı vaat ediyor. 120Hz ekran yenileme hızına ve 360Hz dokunmatik örneklem oranına sahip olan model, 6,67 inç E4 AMOLED Nokta Ekran ve Dolby Atmos® ses** özellikleriyle donatılarak zenginleştirildi. Yapay zeka destekli üçlü kamera kurulumu ve  yeni kamera özellikleriyle kullanıcıların fotoğrafçılıkla ilgili kreatif işler ortaya çıkarmasına yardımcı olan cihaz 4.520 mAh (typ) pili ve Middle Middle Tab (MMT) teknolojisi sayesinde oldukça hızlı şarj oluyor. Kutudan çıkan 33W hızlı şarj aleti ile POCO F3 sadece 52 dakika ortalama süreyle  %100 şarj olma özelliğine sahip.

Mi Watch Lite Özellikleri

Saat kasası için 3 renk seçeneği, kordon için 5 renk seçeneği, 120’den fazla temalı saat arayüzü ve saat arayüzü işlev özelleştirmesi ile hem estetik görmeyi hem de hayatı kolaylaştırmayı sağlayan Mi Watch Lite, 1.4″ TFT renkli dokunmatik ekrana sahip. 11 farklı egzersiz moduyla özel hedefler belirlemeyi sağlayan cihaz 50 metre derinliğe kadar su geçirmez özelliğe sahip. GPS+GLONASS konumlandırma ve birden fazla akıllı sensör ile saat, yörünge, hız, mesafe ve yakılan kaloriler doğrudan gözlemlenebiliyor.

10-17 Haziran arası devam edecek POCO F3 özelinde hazırlanan kampanyaya  mi.com, N11, Hepsiburada ve Trendyol’dan 5.399 TL’den başlayan fiyatlarla satın alabilirsiniz.

POCO F3’ü Hepsiburada üzerinden satın almak için tıklayın!

POCO F3’ü Trendyol üzerinden satın almak için tıklayın!

* Kampanya stoklarla sınırlıdır.

POCO Hakkında

POCO, Xiaomi Corporation’dan doğan bağımsız bir markadır. POCO, üç yıl içinde dünya genelinde 35’in üzerinde pazara giriş yapmıştır. POCO, toplamda dünya genelinde 6 milyonun üzerinde telefon satışı gerçekleştirmiştir. 2018 yılında lansmanı yapılan şirketin ilk akıllı telefon modeli POCO F1, inanılmaz performansı sayesinde teknoloji meraklıları arasında ve medyada hızlı bir şekilde popüler bir hale gelerek toplamda 2,2 milyon satışa ulaştı. POCO, şu anda bağımsız bir ürün, satış ve pazarlama ekibine sahiptir. Üretim ve satış sonrasında Xiaomi’nin kaynaklarını paylaşmaktadır. POCO, tamamen hayranlarının ihtiyaçlarına odaklanan ve “İhtiyacınız olan her şey, ihtiyacınız olmayan hiçbir şey” felsefesine sahip bir tüketici teknolojisi markasıdır.   Hayranlarının gerçekten ihtiyaç duyduğu durmak bilmeyen teknoloji arayışı üzerine inşa edilen şirket, en üst düzey alaka düzeyini elde etmek için demokratik karar verme süreçlerine sahiptir ve ürünlerini sürekli güncellemektedir.

 

Adventure İstanbul

Günün Alışveriş Fırsatı: General Mobile GM21 Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 2: Yeni Samsung Galaxy A Ailesinin fiyatlarına buradan göz atabilirsiniz!

Günün Alışveriş Fırsatı 3: Yenilenen Reno 5 ailesinin fiyatlarına buradan bakabilirsiniz!

Bunlar da ilginizi çekebilir
Devamını oku

Forumdan Son Mesajlar

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin! Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval