Google’ın çevrimiçi mağazası Google Play, bu yılın Mart ayında 10 yaşına bastı, ancak şimdi şirket bu başarıyı kutladı. Şirket, mağaza için “Google’ın büyüsünü daha iyi yansıtan” yeni bir logo tanıttı ve şirket ürünlerinin Arama, Asistan, Fotoğraflar, Gmail ve diğerleri gibi temel öğelerini bir araya getirdi.
Ayrıca bkz: Microsoft, Başlat Menüsü Sorunlarından Sonra Windows 11 Güncellemesini Geri Çekiyor!
Daha az canlı renklere ve daha yuvarlak bir görünüme sahip olan yeni logo, tanınmasını kolaylaştıran ana özellikleri koruyor. Şu ana kadar mağazada kullanılan simge biraz daha “keskin“, ancak yeni estetik halihazırda kullanımda olan standarttan çok fazla sapma göstermiyor.
Google Play, 2012 yılında Android Market olarak adlandırıldığında yeniden adlandırıldı. Mağaza başlangıçta Ağustos 2008’de piyasaya sürüldü.
Google Play Başkan Yardımcısı Tian Lim’in yaptığı açıklamada, sanal mağazanın şu anda 190’dan fazla ülkede 2,5 milyar kullanıcısı ve şirketin platformunda kayıtlı 2 milyondan fazla geliştiricisi var.
Ayrıca Google Play’in 10. yılını kutlamanın bir parçası olarak Google, Play Points’i içeren bir promosyon duyurdu. Uygulamalar içinde ürün satın alan kullanıcılar, özellikle çevrimiçi oyunlar için iyi olabilecek, seçilenden 10 kata kadar daha fazla artış elde edebilecek.