İşTurkcell reklamı

Haftanın Seçkisi

HONOR

HONOR 400 Serisi neler sunuyor? | Çok yakında tanıtılacak!

19 Mayıs 2025
Snapdragon 8 Elite 2 ne zaman çıkacak çıkış tarihi yeni Qualcomm işlemci

Snapdragon 8 Elite 2 çıkış tarihi açıklandı! Yeni Qualcomm etkinliği ne zaman?

20 Mayıs 2025
HUAWEI

EN İYİ AÇIK TASARIMLI KULAKLIK! | HUAWEI FreeBuds 6 İncelemesi

18 Mayıs 2025
vivo

vivo X200 Ultra Kullanıcı Deneyimi | Recep Sevindik

20 Mayıs 2025
türksat operatör

Türksat operatör mü kuruyor? İşte Türkiye’nin yeni operatörü hakkındaki iddialar

22 Mayıs 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result

ESPORTS.con: Türkiye’nin ilk espor zirvesi gerçekleşti

Yazı: Yiğithan Kocaoğlu
18 Ocak 2019
Kategori: Oyun
Okuma süresi: 3 dakika
ESPORTS.con

Pazarlama alanının yeni mecrası olarak kabul edilen espor ve gaming ekosisteminin tüm paydaşları, Demirören İstiklal’deki Nonstop Zula Espor Merkezi’nde “ESPORTS.con” zirvesinde bir araya geldi. “Brands engage with Esports” söylemiyle, espor ve gaming ekosistemindeki paydaşlarını markalarla buluşturan zirvede, sektörün önemli isimleri esporu her yönüyle ele aldı.


İlginizi çekebilir: Türkiye’nin ilk espor merkezi Nonstop Zula Espor Merkezi açıldı


Türkiye’den ve yurt dışından alanının yetkin isimlerinden oluşan çok sayıda konuşmacıya ev sahipliği yapan ESPORTS.con;InGame Group ana sponsorluğunda, Vestel ve Ininal sponsorluğunda,Tab Gıda, Nielsen, Sunset Gıda, Nestle Professional katkılarıyla gerçekleştirildi. Spor dünyası ve kulüplerin yanı sıra pazarlama ve iletişim profesyonellerinin de geleceğine yön verecek espor trendlerinin masaya yatırıldığı zirvede, espor alanındaki gelişmeler konusunda bilgisini derinleştirmek isteyenler için içerikler, espora yatırım yapan marka ve kurumların başarı hikayeleri, sporcu, kulüp, sponsor ve teknoloji üreticileri ekseninde esporun geleceğine dair öngörüler paylaşıldı.

İçindekiler

  • Dünyada en fazla taraftarı olan spor dalı olan espor ile markaların ilk büyük buluşması: ESPORTS.con
  • 3 büyükler ESPORTS.con’da buluştu

Dünyada en fazla taraftarı olan spor dalı olan espor ile markaların ilk büyük buluşması: ESPORTS.con

Espor bugün dünyanın en fazla taraftarı olan spor dalı olarak konumlanıyor. Marketing Türkiye önderliğinde ve Think Event organizasyonuyla, pazarlama profesyonelleriyle espor ekonomistlerini bir araya getiren Türkiye’nin ilk espor konferansı ESPORTS.con, InGame Group’un mekân sponsorluğuyla Nonstop Zula Espor Merkezi’nde düzenlendi. Türkiye E-Spor Federasyonu (TESFED) Başkanı Alper Afşin Özdemir, Nielsen Europe Espor Başkanı Michael Heina, 1907 Fenerbahçe Başkanı Sina Afra, Galatasaray Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi Erol Özmandıracı, Beşiktaş Kulübü Sponsorluklardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Umut Kutlu, spor yorumcuları Okay Karacan ve Kaan Kural gibi alanında uzman pek çok isim espora ilişkin vizyonlarını aktarmak üzere zirvede konuşmacı olarak yer aldı.

Zirvenin açılışında konuşan TESFED Başkanı Alper Afşin Özdemir; Esporun ilk kez bu kadar kapsamlı konuşulacağı bu konferansın Türkiye’nin ilk espor merkezi olan NonStop Zula Espor Merkezi’nde gerçekleşmesinin çok anlamlı olduğunu belirtti. 2000’li yıllardan beri hayatımızda olan espor alanındaki farkındalığın özellikle son 4-5 yıldır çok arttığını vurgulayan Özdemir, “TESFED olarak yaptığımız da Türkiye’de esporun çerçevesini çizmek oldu’’ dedi.

ESPORTS.con: Türkiye'nin ilk espor zirvesi gerçekleşti

3 büyükler ESPORTS.con’da buluştu

Spor yorumcusu Okay Karaca’nın moderatörlüğünü yaptığı “Yeni Nesil Taraftar Yaratmak“ başlıklı panelde 3 büyük takımın yöneticileri biraraya geldi. Panelde konuşan InGame Group kurucu ortaklarından Genco Alp de, yerli oyun Zula’nın Süper Ligi’nde yirmi bine yaklaşan bir esporcu havuzları bulunduğunu ve on takımla ligi başlattıklarını vurgulayarak  şöyle devam etti; “Gençlerin çok yoğun ilgisi var, ikinci sezonda izleyici sayısı 5 milyona yaklaştı. Zula Espor Markası altında farklı turnuvalar yapıyoruz. Dünya çapında 21 milyonu geçen oyuncu sayımız var. Bir Türk firması olarak sorumluluğumuzun  daha fazla olduğunu düşünüyoruz. Hedefimiz uluslararası çapta esporcular yetiştirmek.”

Galatasaray Yönetim Kurulu Üyesi Erol Özmandıracı da: “Galatasaray gençlere dokunmalı. Bunun da en kolay yolu espor. Bu yüzden espora çok ciddi yatırım yapıyoruz. 3-4 yıl içinde espor futboldan sonra en önemli branş olacak” dedi.

1907 Fenerbahçe Başkanı Sina Afra da “Önümüzdeki 3-4 yıl içinde muazzam bir gelişme yaşanacak. Türkiye’de espor alanında inanılmaz bir potansiyel var. Fenerbahçe olarak gençlerin olduğu yerde olmak istiyoruz. Espor finallerinin biletleri pop star konserlerinden bile fazla satıyor ve tükeniyor” diye konuştu. Beşiktaş Kulübü Sponsorluklardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Umut Kutlu da, esporun geleceğine inandıklarını ve espora büyük önem verdiklerini, Beşiktaş’ın espor yapılanmasının global büyümesinin ana kollarından biri olduğunu söyledi.

Yiğithan Kocaoğlu

Yiğithan Kocaoğlu

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim
  • Network
  • Leadergamer

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya