Sosyal medya

Haber

Battlefield 4, Çin’de yasaklandı

EA’in müthiş oyunu Battlefield 4, etkileyici grafikleri ya da sürükleyici oynanış tecrübesiyle değil bir yasaklama haberiyle gündemde. Çin Hükümeti, Battlefield 4’ün son DLC (İndirilebilir içerik) paketinden dolayı oyunu ülke genelinde yasakladı.

Battlefield-4-China-Rising

reklam
MSI reklamı

 

China Rising (Çin Yükseliyor) adlı ek pakette yeni haritalar, yeni araçlar, görevler ve silahlar bulunuyordu. Hikayenin kurgu karakterlerinden Admiral Chang, bu hikayede Çin Hükümeti’ne darbe girişiminde bulunuyordu.

Çin, EA’in kültürel bir istila üzerinde çalıştığını düşünüyor. Bilgisayar oyunları milyonlarca kişiyi derinden etkilediği için aslında bunun çok da mantıksız olmadığını söylemek gerek. Bakalım EA’in bu konuya bir tepkisi olacak mı.

LG L II serisi akıllı telefonlara Knock On geliyor

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sosyal Medya

Pinterest, perakendecilerin işine yarayacak e-ticaret araçlarını tanıttı

Yazan:

Pinterest bu hafta, perakendecilerin müşterileriyle olan etkileşimini artırmak ve satışlarını yükseltmek amacıyla kullanmak isteyebileceği e-ticaret özelliklerini duyurdu. Pinterest’i ekmek kapısı olarak kullanıyorsanız, yeni ‘vitrin’ profilleri ve mağaza sekmesi gibi bir dizi e-ticaret özelliklerinden faydalanabilirsiniz.


İlginizi çekebilir: Facebook, Hikayeler için 24 saatten uzun süre seçenekleri getiriyor

reklam
MSI reklamı

Facebook, WhatsApp ve Instagram mobil alışveriş deneyimi noktasında kendilerini epey bir geliştirmiş olsalar da, rakipleri de bu konuda geri kalmamak için ellerinden geleni yapıyor. Bu hafta Pinterest, yaptığı bir duyuruda yeni e-ticaret özelliklerinden bahsetti. Özetle, Pinterest’i müşterilerinizle etkileşime geçmenizi sağlayan birincil köprü olarak kullanıyorsanız, bugünden itibaren işiniz çok daha kolaylaşacak.

Pinterest uygulamasına eklenen yeni e-ticaret özellikleri neler?

Öncelikle Pinterest, mağazaların müşterilerine ürünlerini kolay ulaşılabilir bir biçimde sunabilmelerini sağlamak maksadıyla Mağaza sekmesini güncelledi. Burada sattığınız ürünleri, kafa karışıklığı yaratmadan sade ve hoş bir biçimde belirli kategorilere ayırarak müşterilerinizin beğenisine arz edebilirsiniz.

“Güncellenen profil; satıcıların mağaza sekmelerini kategoriye, öne çıkan ürün gruplarına ve dinamik olarak oluşturulmuş önerilere göre düzenlenmiş, stoktaki öne çıkan ürünlerle vitrine dönüştürmesine olanak tanır.

Pinterest mağaza

Buna ek olarak, artık Pinterest kullanıcıları alışverişle ilgili aramalar yaptığında, arama sonuçlarında önerilen satıcıların bir listesi de gösterilecek. Bu sonuçlar tahmin edebileceğiniz üzere, sizin ilginizi neyin çektiğine göre belirleniyor. Örneğin iç çamaşırlarla ilgili araştırma yaptığınız zaman, karşınıza iPhone satıcıları elbette ki çıkmayacaktır.

Pinterest ayrıca, tüccarlara kendi çektiği görüntülerini, ‘gerçek’ ürünlerle eşleştirme olanağı sağlayacak yeni bir ürün etiketleme sistemi de test ediyor. Aslında, işletmeler uzun zamandır ürün etiketlerini Koleksiyon pinlerine ekleyebiliyordu, ancak ürünleri etiketlerle nitelendirmenin yepyeni bir yolu olan söz konusu seçenekle, ürünlerinizin alaka düzeyini artırabilirsiniz.

Pinterest mağaza

Pinterest’in duyurduğu diğer küçük yenilikleri de şu şekilde sıralanıyor:

  • Reklam tekliflerinizi, tanımladığınız reklam hedefinizle uyumlu hale getirecek yeni bir otomatik satış teklif seçeneği.
  • Koleksiyonları alışveriş reklamı biçimi haline getirmek için Kataloglar ve koleksiyonlar artık bir arada olacak. Bu güncellemenin bir parçası olarak markalar artık ilham verici, fotoğraflı bir reklam birimi oluşturmak için bir ana öğe ve karşılık gelen bir ürün grubu seçebilir.

Son olarak Pinterest, Pinlerinizin farklı reklam hedeflerinde nasıl performans gösterdiğini görebilmenizi kolaylaştıracak bazı yeni görsel analiz listeleri de eklediğini açıkladı. Yeni listeler, Pinterest performansınızın daha net bir istatistiğini size çıkararak gelecekteki performansınızı bir nebze öngörebilme ihtimalinizi artıracak.

Devamını oku

Apple

Videolar için AI algoritmaları geliştiren Vilynx, Apple bünyesine geçti

Yazan:

Vilynx

Apple, satın aldığı firmalar listesine bu sefer Vilynx adlı AI algoritmaları geliştiren küçük çaplı bir girişimi ekledi. Barselona merkezli Vilynx’in geliştirdiği yapay zeka teknolojisi, temelde videoların içeriğinin daha iyi anlaşılmasını sağlıyor.


İlginizi çekebilir: iPhone 12 ters kablosuz şarj özelliğini gizliyor olabilir!

reklam
MSI reklamı

Teknoloji devi Apple, çeşitli uygulama ve hizmetlerde kendi yapay zekasını geliştirmesine yardımcı olması amacıyla, yapay zeka teknolojilerinden uzmanlaşmış küçük çaplı bir firma olan Vilynx’i satın aldı. Bloomberg’ün bildirdiğine göre Apple, girişimi satın almak için 50 milyon doları gözden çıkardı.

Vilynx firmasını bünyesine katan Apple, yapay zekada liderliğe ulaşmak istiyor

Apple, Micro-LED panellere geçmeyi düşünüyor

Vilynx, bir videonun içeriğini her türlü görsel, işitsel ve metinsel birtakım ipuçlarından faydalanmak suretiyle anlayabilen yapay zeka teknolojileri geliştiriyor. Burada aslında amaç, videoların daha aranılabilir medyalar olabilmesini sağlamak amacıyla onu tanımlayacak etiketler oluşturmak, bunu yaparken de AI teknolojisinden faydalanmak.

Bloomberg’e göre, Apple kendi ekosistemine dahil ettiği uygulamaları geliştirmek amacıyla Vilynx firmasının geliştirdiği teknolojilerden çeşitli şekillerde yararlanabilir, bu noktada Apple’ın sınırsız yolu var: Örneğin, söz konusu videolar olduğu için, Apple kendi Fotoğraflar uygulamasına büyük ihtimalle Vilynx’in yazılımlarını entegre edecek. Fotoğraflar’ın zaten şu anda da çok başarılı olan arama yetenekleri, Vilynx tarafından geliştirilen AI algoritmaları sayesinde gözle görülür şekilde artabilir.

Aynı şekilde Apple, kullanıcıların videolu içerikleri bulabilmesini kolaylaştırmak maksadıyla TV ve Haberler uygulamasında ve Siri’de Vilynx teknolojilerinden faydalanabilir. Bir de son zamanlarda ortaya çıkan, Google’a rakip olacak büyük çaplı bir arama motoru geliştirdiğini de düşünürsek, Apple anlaşılan o ki her alanda piyasadaki elini daha da güçlendirmeyi kafasına koymuş durumda.

Devamını oku

Akıllı Telefonlar

iPhone 12 ters kablosuz şarj özelliğini gizliyor olabilir!

Yeni keşfedilen bir FCC dosyasına göre iPhone 12 modelleri, aksesuarlar için henüz etkin olmayan bir ters kablosuz şarj özelliğine sahip olabilir.


İlginizi çekebilir: Yeni AirPods ve AirPods Pro için tarihler 2021’i gösteriyor

reklam
MSI reklamı

iPhone 12 ters kablosuz şarj yapabilir

Bir Federal İletişim Komisyonu dosyası, bir gün telefonun diğer aksesuarları kablosuz olarak şarj etmesine izin verebilecek gizli bir iPhone 12 özelliğine dair ipuçları verdi.

Apple’ın iPhone 12 serisi, geçen yılki iPhone 11 cihazlarıyla piyasaya sürülmesi beklenen önemli bir özelliği saklıyor olabilir. Ters kablosuz şarj veya çift taraflı kablosuz şarj olarak bilinen bu işlevsellik, akıllı telefonların endüktif şarj bobinlerini, daha küçük aksesuarları ve hatta diğer telefonları şarj etmeye yarıyor.

Apple’ın yeni iPhone serisinin bu özelliği destekleyebileceğine dair kanıtlar, şirketin 2020 telefonlarını detaylandıran yakın tarihli bir düzenleme dosyasında ortaya çıktı. VentureBeat’ten Jeremy Horwitz tarafından keşfedilen belge, bu ay iPhone 12 ile birlikte piyasaya sürülen yeni MagSafe protokolüne atıfta bulunuyor.

iPhone 12

Dosyada yer alan bilgilere göre 2020 iPhone modelleri, kablosuz şarj olabilen harici  aksesuarları şarj etmek için 360 kHz’de WPT şarj işlevini destekliyor. Sadece spekülasyon olsa da açıklanan özellik, AirPods gibi cihazlar dahil olmak üzere, telefonun arkasına takılan MagSafe aksesuarlarının da şarj edilmesini sağlayabilir.

Apple’ın daha önce 2019’un başlarında iPhone’a ters şarjı getireceği söyleniyordu. O sırada TF Securities analisti Ming-Chi Kuo, iPhone 11’in çift taraflı kablosuz şarj özelliğine sahip olacağını tahmin etmişti. Rapor daha sonra tedarik zinciri kaynakları tarafından desteklendi. Ancak Apple nihayetinde bu planları bozdu.

Bugünün keşfedilen bilgiler, Apple’ın ters kablosuz şarj özelliği ve MagSafe protokolüne entegre işlevsellik üzerinde çalışmaya devam ettiğini gösteriyor. Teorik olarak, ters kablosuz şarj bir yazılım güncellemesiyle etkinleştirilebilir. Ancak Apple’ın bunu yapıp yapmayacağı ve ne zaman yapmayı planladığı belirsizliğini koruyor.

Devamını oku

HWP COIN’den Haberler