Haftanın Seçkisi

YouTube, YouTube Müzik'te yeni dinleme seçeneklerini duyurdu

YouTube Music yeni tasarımı ortaya çıktı!

14 Eylül 2025
Galaxy S26 Pro

Galaxy S26 şarj hızı belli oldu! Samsung üzdü!

17 Eylül 2025
Liquid Glass

Liquid Glass, iOS 26 kullanıcılarının başını ağrıtıyor!

18 Eylül 2025
Audi RS6

Elektrikli Audi RS6 Avant gelmeyecek! İşte sebebi ve RS6’nın sonu!

12 Eylül 2025
Togg T8X

Ucuza Togg T8X geliyor! İşte Togg CEO’sundan açıklama!

12 Eylül 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result
Reklam

Apple ile Prepear arasındaki “meyve bazlı logo kullanamazsın” krizi çözüldü!

Yazı: Ömer Faruk Doğan
10 Şubat 2021
Kategori: Akıllı Telefonlar, Haber
Okuma süresi: 2 dakika
Apple

Apple geçen yıl, logosunda armut şekli bulunan Prepear adlı uygulamaya dava açmıştı; nihayet bu dava sonuca ulaştı. Prepear’ın geliştiricileri, uygulamanın logosunda küçük bir değişiklik yapmayı kabul ettiler. Bu sayede Apple ile aralarındaki kriz çözüme kavuştu.


İlgili haber: Apple’ın, Armut.com logosuna da itiraz ettiği açıklandı!


Prepear; Super Healthy Kids girişiminin yan ürünü olarak hizmet veren, insanların yeni yemek tarifleri keşfedebileceği bir yemek uygulaması. Uygulamanın ticari marka logosunda da armut meyvesi yer alıyor; ancak bunu gören Apple, meyve bazlı bir logonun, kendilerinin logosuyla karışıklık yaratabileceğinden dolayı Prepear şirketine itiraz etmiş ve logolarını değiştirmesini talep etmişti.

İçindekiler

  • Apple, Prepear’ın armut logosunu kullanmasına ‘izin verdi’
    • Bu fiyata mutlaka kaçırmamanız gereken oyuncu laptoplarını satın almak için buradaki bağlantıya tıklayabilirsiniz
  • Prepear, Apple’a karşı takipçilerinden destek istemişti

Apple, Prepear’ın armut logosunu kullanmasına ‘izin verdi’

Apple, Prepear’a açtığı davada meyve bazlı logonun, kendilerinin ayırt edici niteliğini kaybetmesine neden olabileceğini söylemişti. Yaklaşık 6 ay süren bu davada nihayet kriz çözüldü. Prepear yetkilileri, uygulamanın logosunda küçük bir değişiklik yaptılar. Normalde uygulamanın logosundaki armut şeklinin üstünde küçük bir yaprak vardı; fakat yeni logoda bu yaprak, yerini yarım ay şekline bırakmış durumda.


Bu fiyata mutlaka kaçırmamanız gereken oyuncu laptoplarını satın almak için buradaki bağlantıya tıklayabilirsiniz


apple prepear dava

Konuyla âlâkalı olarak Super Healthy Kids’in yetkililerinden de açıklama geldi. Şirketin kurucu ortaklarından Russ Monson, basına verdiği demeçte, “Prepear olarak, Apple ile aramızdaki ticari marka sorununu dostâne bir şekilde çözdüğümüzü duyurmaktan mutluluk duyarız.” dedi.

Uygulamanın yeni ticari marka logosunu önümüzdeki haftalardan itibaren faaliyete sokacaklarını da ekleyen Mosson, logonun şimdiden Prepear’ın web sitesine yerleştirildiğini söyledi.

Prepear, Apple’a karşı takipçilerinden destek istemişti

Apple tarafından dava edildikten sonra Prepear yetkilileri, change.org üzerinden bir imza kampanyası başlatmışlardı. O günden bu yana destek gören imza kampanyası, 269.650 kişi tarafından destek aldı.

e-Safe Siber Güvenlik Zirvesi
Ömer Faruk Doğan

Ömer Faruk Doğan

Reklam

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
e-Safe Siber Güvenlik Zirvesi
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya