LinkedIn, Hikayeler özelliğini Eylül ayında tüm kullanıcılara sunmasının ardından, şimdi de hikayelerinde reklamların ilk testini başlattığını duyurdu.
İlginizi çekebilir: LinkedIn yeni ‘satış öngörüleri’ ile daha fazla pazar verisi sağlıyor
İçindekiler
LinkedIn tarafından açıklandığı gibi:
“Bugün, Stories Ads’i sınırlı sayıda reklamverenle kapalı beta sürümünde tüm dünyadaki üyelerle test ettiğimizi duyurmaktan heyecan duyuyoruz. Hikayelere reklam eklemek, markaların 722 milyondan fazla üyeden oluşan topluluğumuzla erişimlerini artırmalarına yardımcı olabilir. Zaten 600’den fazla reklamveren, tıklamalar, görünümler ve maliyet ölçümlerinde pozitif performans gösteren kampanyaları etkinleştirdi. ”
LinkedIn Hikayeleri reklamları, pazarlamacıların LinkedIn’in çeşitli reklam hedefleme araçlarını kullanarak belirli kitlelere odaklanmasını ve onlara tam ekran video ve tek resimli reklamlarla ulaşmasını sağlayacak. LinkedIn’in Hikayeler kullanımıyla ilgili henüz herhangi bir veri sağlamadı. Sadece, Hikayelere verilen yanıtın “inanılmaz derecede olumlu” olduğunu ve hikayelerin “yüz binlerce yeni imkana” yol açtığını bildirdi. Ancak bu bilgi pek bir şey ifade etmiyor. Reklamverenler, özelliği kaç kişinin kullandığını, katılım oranlarının ne olduğunu ve insanların nasıl tepki verdiğini bilmek istiyor. Yeni bir reklam ürününün duyurusunda LinkedIn’in, eklemenin kampanyalarınız için ne anlama gelebileceğinin bir ölçüsü olarak hiçbir performans göstergesi sunmaması garip görünüyor.
Bu durum, insanların Hikayeleri LinkedIn’in umduğu kadar kullanmadığı anlamına gelebilir. LinkedIn Hikayeleri harika gidiyor olsaydı, platform bunu duyurmak isteyeceğini ister ve istatistik sunardı. Reklamlar, hikaye kullanımını artırmaya yönelik bir girişim olabilir. Fakat tatmin edici bir veri bilgisi sunulmadığından reklamcıların, platformun hikaye reklamlarına yönelmesi olası görünmüyor. LinkedIn, şu anda bir beta reklamveren grubuyla Hikaye Reklamlarını test ettiğini ve bunları 2021‘de daha geniş bir şekilde piyasaya sürmeyi planladığını söylüyor.