LinkedIn, seçmiş olduğunuz pazar nişine ve parametrelerine göre temel iş fırsatlarına gerçek zamanlı bir genel bakış sağlayacak olan ‘Satış Öngörüleri’ adlı yeni bir araç aracılığıyla geniş profesyonel veri kümesini kullanmak için daha fazla yol sağlamak istiyor.
İlginizi çekebilir: LinkedIn, iş bulmak isteyenlere destek sağlamaya devam ediyor
İçindekiler
LinkedIn satış öngörüleri pazar araştırmasına yardımcı olacak
Satış Öngörüleri, kullanıcılara çalışan eğilimleri, kişiler ve potansiyel bağlantı fırsatları hakkında LinkedIn’deki personel listelerinizle eşleştirilmiş belirli bilgiler sağlayacak. LinkedIn’e göre: “Satış Öngörüleri, satış ekiplerinizi doğru hesaplara yönlendirmek ve daha fazla gelir elde etmek için satış stratejinizi doğru bir şekilde planlayabilmeniz için belirli departmanların, işlevlerin ve hesapların boyutu ve hızla büyüyen doğası hakkında size net bir görünürlük sağlar.”
Görselde görebileceğiniz gibi, Satış Öngörüleri panosu konum, iş fonksiyonu, büyüme eğilimleri vb. temelinde belirli verilere odaklanmanızı sağlıyor. Bu, doğru işletmelerle bağlantı kurmak için doğru zamanı daha iyi belirlemenize yardımcı olabilir. Buradan, çalışanlarınız arasında kimlerin hedef şirketlerinizdeki kişilerle bağlantılı olduğunu görebilirsiniz. LinkedIn’in eşsiz profesyonel veri setinin daha iyi kullanılması için yaptığı son çaba. Platformun, profesyonel bağlantılar haritası, kariyer ayrıntıları ve diğer veriler aracılığıyla, modern işlerin nasıl yürütüldüğü ve doğru kişilere nasıl ulaşabileceğiniz konusunda bir dizi değerli içgörüler sağlayabilirsiniz.
Satış Öngörüleri, uygulamada bunun sadece bir örneği. İşe alım, İK, eğitim vb. için de genişletilmiş çıkarımlar mevcut. LinkedIn bu içgörülerden etkili şekillerde faydalanabilirse, çeşitli iş süreçlerinde daha da önemli bir unsur haline gelebilir. Platform, yıllardır veri erişimini korudu. Ancak şimdi 722 milyon üyesi olan platform, iş ortaklarının daha fazla bilgi toplamasına yardımcı olmak için daha fazla yol arıyor. LinkedIn’in yapabileceği ölçüde başka hiçbir platform bu tür içgörüler sağlayamaz. Bu önemli bir avantaj haline gelebilir. Ve LinkedIn bundan ne kadar faydalanırsa, özellikle pandeminin ötesine geçtikçe ve muhtemelen yeni bir iş büyüme dönemine geçtikçe daha iyi konumlandırılacaktır. Bu değerli bir araç yalnızca verileri inceledikçe daha değerli hale gelecektir.