Haftanın Seçkisi

Xiaomi 17 Pro Max

Xiaomi 17 Pro Max iki ekrana sahip olacak! Peki nasıl?

16 Eylül 2025
Togg T8X

Ucuza Togg T8X geliyor! İşte Togg CEO’sundan açıklama!

12 Eylül 2025
iphone 17 pro iphone 17 pro özellikleri fiyatı

iPhone 17 ön siparişleri başladı!

13 Eylül 2025
Konut Güvenliğinde İlk Bariyer Kapıda

Konut Güvenliğinde İlk Bariyer Kapıda

18 Eylül 2025
iPhone 17 Pro Max

iPhone 17 Pro Max teslimatları gecikebilir! Apple üzdü!

13 Eylül 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result
Reklam

LinkedIn, hikayelerinde reklam test etmeye başlıyor

Yazı: Bahar Vatansever
12 Aralık 2020
Kategori: Akıllı Telefonlar, Haber, Sosyal Medya
Okuma süresi: 2 dakika
LinkedIn, Hikayelerinde Reklam Test Etmeye Başlıyor

LinkedIn, Hikayeler özelliğini Eylül ayında tüm kullanıcılara sunmasının ardından, şimdi de hikayelerinde reklamların ilk testini başlattığını duyurdu.


İlginizi çekebilir: LinkedIn yeni ‘satış öngörüleri’ ile daha fazla pazar verisi sağlıyor


İçindekiler

  • LinkedIn tarafından açıklandığı gibi:

LinkedIn tarafından açıklandığı gibi:

“Bugün, Stories Ads’i sınırlı sayıda reklamverenle kapalı beta sürümünde tüm dünyadaki üyelerle test ettiğimizi duyurmaktan heyecan duyuyoruz. Hikayelere reklam eklemek, markaların 722 milyondan fazla üyeden oluşan topluluğumuzla erişimlerini artırmalarına yardımcı olabilir. Zaten 600’den fazla reklamveren, tıklamalar, görünümler ve maliyet ölçümlerinde pozitif performans gösteren kampanyaları etkinleştirdi. ”

LinkedIn, Hikayelerinde Reklam Test Etmeye Başlıyor

LinkedIn Hikayeleri reklamları, pazarlamacıların LinkedIn’in çeşitli reklam hedefleme araçlarını kullanarak belirli kitlelere odaklanmasını ve onlara tam ekran video ve tek resimli reklamlarla ulaşmasını sağlayacak. LinkedIn’in Hikayeler kullanımıyla ilgili henüz herhangi bir veri sağlamadı. Sadece, Hikayelere verilen yanıtın “inanılmaz derecede olumlu” olduğunu ve hikayelerin “yüz binlerce yeni imkana” yol açtığını bildirdi. Ancak bu bilgi pek bir şey ifade etmiyor. Reklamverenler, özelliği kaç kişinin kullandığını, katılım oranlarının ne olduğunu ve insanların nasıl tepki verdiğini bilmek istiyor. Yeni bir reklam ürününün duyurusunda LinkedIn’in, eklemenin kampanyalarınız için ne anlama gelebileceğinin bir ölçüsü olarak hiçbir performans göstergesi sunmaması garip görünüyor.

Bu durum, insanların Hikayeleri LinkedIn’in umduğu kadar kullanmadığı anlamına gelebilir. LinkedIn Hikayeleri harika gidiyor olsaydı, platform bunu duyurmak isteyeceğini ister ve istatistik sunardı. Reklamlar, hikaye kullanımını artırmaya yönelik bir girişim olabilir. Fakat tatmin edici bir veri bilgisi sunulmadığından reklamcıların, platformun hikaye reklamlarına yönelmesi olası görünmüyor. LinkedIn, şu anda bir beta reklamveren grubuyla Hikaye Reklamlarını test ettiğini ve bunları 2021‘de daha geniş bir şekilde piyasaya sürmeyi planladığını söylüyor.

e-Safe Siber Güvenlik Zirvesi
Bahar Vatansever

Bahar Vatansever

Edebiyat, anime, ve spor seven sosyal medya meraklısı.

Reklam

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
e-Safe Siber Güvenlik Zirvesi
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya