İçindekiler
YouTube, Amerika’nın en büyük reklam organizasyonlarından biri olan Super Bowl reklamları için Adblitz portalını hayata geçirdi.
Dünyanın en popüler video mecrası olan YouTube, reklam işini de geliştirmeye devam ediyor. Amerika Birleşik Devletleri’nde gerçekleştirilen en büyük spor organizasyonu olan Super Bowl ise aynı zamanda küresel markalar için muhteşem bir fırsat anlamına geliyor. Bu etkinlikte markalar yarıtıcı reklamları ile kıyasıya yarışırken, aynı zamanda bu reklamlarda yer almak için ise oldukça yüksek bütçeler de ayırıyorlar. Bu durumun farkında olan YouTube ise Adblitz adını verdiği portalı ile Super Bowl reklamları için ayrı bir bölüm açmış oldu.
Buradaki bağlantıdan ulaşabileceğiniz Adblitz’te Super Bowl reklamlarına yer verirken, Groupon, Sprint, Pringles, Amazın, Hulu ve Budweiser gibi markaların yaratıcı işlerine göz atabilirsiniz. Aynı zamanda “Cheer” adındaki oylamasını da devreye sokan YouTube, görünüşe göre bu oylama sonucunda 7 Şubat tarihinde Super Bowl 2018’in en beğenilen reklamını da duyuracak. Aynı zamanda markaların reklamlarını sadece ABD televizyonlarında değil, tüm dünyada görülmesini sağlamış olacak.