İşTurkcell reklamı

Bu yazıda neler var?

  • YouTube, Amerika’nın en büyük reklam organizasyonlarından biri olan Super Bowl reklamları için Adblitz portalını hayata geçirdi.

Haftanın Seçkisi

iPhone 17e

iPhone 17e piyasaya sürülmeyebilir! İşte nedeni

5 Mayıs 2025
samsung

Samsung Galaxy A36 İnceleme | Galaxy A56 yerine alınır mı?

3 Mayıs 2025
Türk Dil Kurumu Türkçe düşünen yapay zeka modeli geliştiriyor!

Türk Dil Kurumu Türkçe düşünen yapay zeka modeli geliştiriyor!

3 Mayıs 2025
Galaxy Z Flip 7 FE

Galaxy Z Flip 7 ve Z Fold 7 pil özellikleri ortaya çıktı!

5 Mayıs 2025
Galaxy Tab S11 Serisi Geliyor! Ne Zaman Çıkacak?

Galaxy Tab S11 Serisi Geliyor! Ne Zaman Çıkacak?

8 Mayıs 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result

YouTube’dan Super Bowl İçin Özel Uygulama: Adblitz

Yazı: Aydoğan Aykanat
2 Şubat 2018
Kategori: İnternet
Okuma süresi: 1 dakika
YouTube'dan Super Bowl İçin Özel Uygulama: Adblitz

İçindekiler

  • YouTube, Amerika’nın en büyük reklam organizasyonlarından biri olan Super Bowl reklamları için Adblitz portalını hayata geçirdi.

YouTube, Amerika’nın en büyük reklam organizasyonlarından biri olan Super Bowl reklamları için Adblitz portalını hayata geçirdi.

Dünyanın en popüler video mecrası olan YouTube, reklam işini de geliştirmeye devam ediyor. Amerika Birleşik Devletleri’nde gerçekleştirilen en büyük spor organizasyonu olan Super Bowl ise aynı zamanda küresel markalar için muhteşem bir fırsat anlamına geliyor. Bu etkinlikte markalar yarıtıcı reklamları ile kıyasıya yarışırken, aynı zamanda bu reklamlarda yer almak için ise oldukça yüksek bütçeler de ayırıyorlar. Bu durumun farkında olan YouTube ise Adblitz adını verdiği portalı ile Super Bowl reklamları için ayrı bir bölüm açmış oldu.

YouTube Adblitz

Buradaki bağlantıdan ulaşabileceğiniz Adblitz’te Super Bowl reklamlarına yer verirken, Groupon, Sprint, Pringles, Amazın, Hulu ve Budweiser gibi markaların yaratıcı işlerine göz atabilirsiniz. Aynı zamanda “Cheer” adındaki oylamasını da devreye sokan YouTube, görünüşe göre bu oylama sonucunda 7 Şubat tarihinde Super Bowl 2018’in en beğenilen reklamını da duyuracak. Aynı zamanda markaların reklamlarını sadece ABD televizyonlarında değil, tüm dünyada görülmesini sağlamış olacak.

Aydoğan Aykanat

Aydoğan Aykanat

Teknolojiye olan tutkusunu Hardware Plus'ta meraklılarına aktarıyor.

Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim
  • Network
  • Leadergamer

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya