İçindekiler
Son olarak Turkcell Kurumsal ve Dijital İletişim Direktörlüğü görevini yürüten ve Temmuz ayında kendi işini kurmak üzere görevinden ayrılan Engin Gedik, iletişime yeni bir boyut kazandırmak için 1440 ismini verdiği ajansı hayata geçirdi.
Engin Gedik Gazetecilik; PR ve pazarlamadaki 22 yıllık tecrübeye sahip. Engin Gedik şimdi de yeni kurduğu ajansı 1440 ile markalara yepyeni bir hikaye deneyimi sunmayı hedefliyor. Böylece markalar, yepyeni hikayelerle buluşacak.
Peki ajansın adı neden 1440? Engin Gedik, “Hızlı akan günlük yaşamımızda farkında olmadan 24 saate sığan o kadar çok şey yapıyoruz ki… Her dakika ve her anı fırsat bilmesi gereken markalar, müşterilerinin değerli ve çok kısıtlı zamanlarında var olmaya çalışıyorlar. Bu iç görü ile kurduğumuz iletişim ajansı 1440, bir gündeki toplam dakika içinde iş ortağı olduğu markaların zihin paylarını artırmayı hedefliyor. 1440 ‘yeni nesil’ bir iletişim ajansı ve sektörde yapılmamış işlere imza atacak. İçeriği teknoloji ile harmanlayarak çalıştığımız markaların müşterilerine yepyeni bir hikaye deneyimi sunacağız.” ifadelerini kullanıyor.
Zor şartlarda bir markayı var etmeyi başarmış herkesin hem akılları hem de kalpleri fethedecek bir hikayesi vardır, yeter ki doğru şekilde anlatabilsin”
Sanal Gerçeklik (VR) ve Artırılmış Gerçeklik (AR) konusunda da çalışmalar yapacak olan ajans, Amerika merkezli VR Masters LLC ile işbirliği yapacak. Gedik, konuyla ilgili “Dünyada artık markalar klasik yollardan iletişim kurma dönemini sona erdirdi. Reklamın inandırıcılığı ve pahalı olması markaları bu yeni nesil iletişim yollarına itti. Türkiye’de de bu ihtiyacı gidererek markaların iletişimlerini yeni bir boyuta taşıyacağız.” ifadelerini kullandı.