Sosyal medya
Türk Telekom reklamı
Türk Telekom reklamı

Finans

Turkcell’den Osmaniye’ye son 1 yılda 3 milyon TL yatırım

Turkcell logo
Oppo Reno 4 reklamı Advertisement

Turkcell’in, şirketlerin mobil ve sabit teknoloji çözümlerini kullanarak, daha verimli, hızlı ve kârlı çalışmalarını sağlamak, büyümelerine katkıda bulunmak amacıyla düzenlediği “İş’te Teknoloji Hamlesi” toplantılarının 2015’teki ikinci durağı Osmaniye oldu.

Türkiye’nin lider iletişim ve teknoloji şirketi Turkcell, “İş’te Teknoloji Hamlesi” vizyonu doğrultusunda, şirketlerin büyümesine teknolojiyle destek olmak üzere gerçekleştirdiği 3 yıl önce başlattığı Anadolu turuna ara vermeden devam ediyor. Anadolu’yu adım adım gezerek, mobil ve sabit iletişim teknolojilerinin şirketlere sağladığı faydayı, teknolojik dönüşüm fırsatından yararlanmak isteyen şirketlerle bire bir temasa geçerek anlatan Turkcell, bu seneki organizasyonlarından ikincisini Osmaniye’de Turkcell Kurumsal Satış Direktörü Vekili Serkan Erden’in ev sahipliğinde gerçekleştirdi. Erden’in sunumunun ardından, Turkcell’in mobil ve sabit teknoloji çözümlerini kullanarak fark yaratan, Anka Dağıtım Pazarlama’nın Muhasebe Müdürü Gökhan Bilgili ve Meltem Yağmur Sigortacılık şirketinin sahibi  Halil Yağmur, katılımcılarla başarı hikayelerini paylaştı. Şimdiye kadar 22 ilde 6 binin üzerinde kurumsal müşterisiyle buluşan Turkcell, Türkiye’nin dört bir yanındaki şirketlere teknolojiyle fark yaratma fırsatlarını anlatıyor

Turkcell Kurumsal Satış Direktörü Vekili Serkan Erden

reklam
MSI reklamı

Serkan Erden: “Son bir yılda Çorum’da son bir yılda 3 milyon TL’lik yatırım gerçekleştirdik”

Turkcell Kurumsal Satış Direktörü Vekili Serkan Erden gerçekleştirdiği sunumda “Turkcell, bugün kurumsal pazarın lideri ve 540 bini aşkın şirkete hizmet veriyor. 2014 yılında ülke ekonomisine 1,5 milyar TL katkı sağladığımız makineler arası iletişim teknolojisiyle kurumsal müşterilerimize hesaplı, pratik, hızlı ve faydası kanıtlanmış çözümler sunuyoruz. Bugün Türkiye’de makineler arası iletişim teknolojisinin kullanıldığı yaklaşık her 3 makineden 2’si Turkcell’li ve M2M konusunda uzman 40 iş ortağımızla 1500’ü aşkın proje gerçekleştirdik. 33 bin km’lik fiber altyapımız, tek noktadan toplu iletişim çözümlerimiz, kurumsal müşterilerimize hizmet veren 1000 çağrı merkezi çalışanımız ve 2200 kişilik kurumsal satış ekibimizle müşterilerimize en iyi hizmeti götürüyoruz.

Şirketlerin bilişim teknolojilerini etkin kullanımı için gerçekleştirdiğimiz ve İş’te Teknoloji Hamlesi adını verdiğimiz modelle,  sektörlerin ve şirketlerin ihtiyaçlarına özel çözümleri kategorize edip, Turkcell güvencesi ile müşterilerimize sunuyoruz. Yeni iş modelimizde, her boyutta şirketin tüm iletişim hizmetlerinden en uygun koşullarda yararlanabilmesi için, “Altyapı”, “Yönetim” ve “Pazarlama” alanlarındaki ihtiyaçlarına özel çözümler oluşturuyoruz. Tüm bunların yanında Osmaniye bizler için en önemli iller arasında yer alıyor. Osmaniye’ye yatırım yapmaya devam ediyoruz, örneğin yalnızca son bir yılda yaptığımız yatırım 3 milyon TL“ dedi.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Finans

Spotify 144 milyonu ücretli toplam 320 milyon aylık kullanıcıya ulaştı

Spotify RTÜK
Oppo Reno 4 reklamı Advertisement

2020 yılının üçüncü çeyreğine ait finansal raporlarından bahseden Spotify, genel performansı ve aktif kullanıcı sayısı hakkında bilgi verdi. Yıldan yıla %29’luk artışla, toplam 320 milyon aylık aktif kullanıcıya ulaştığını açıklayan platform, ücretli abone sayısınınsa 144 milyona çıktığını kaydetti.


İlginizi çekebilir: Apple Music, Android arayüzünü güncelliyor!

reklam
MSI reklamı

Dünyanın en büyük çevrim içi müzik dinleme platformu Spotify, 2020’nin bitmesine aylar kala yılın üçüncü çeyreğine ait finansal raporunu açıkladı.

Spotify, abone ve kullanıcı sayısını katlamaya devam ediyor

Spotify Google ile devam et

Şirketin açıkladığı verilere göre, 2019’un üçüncü çeyreğinde 248 milyon olan aylık aktif kullanıcı sayısı, günümüze gelindiğinde 320 milyona çıkmış durumda. Bu veri, Spotify’ın yıldan yıla tam %29’luk bir seyirde aylık aktif kullanıcısını artırdığını gösteriyor. Platformun, 2019’un üçüncü çeyreğinde 108 milyon olan ücretli abone sayısıysa 2020’nin üçüncü çeyreğinde toplam 144 milyona çıkmış. Yani Spotify, yıldan yıla ücretli abone sayısını %27 artırmış.

Spotify’ın kullanıcı sayısındaki bu bariz artış, Hindistan’daki pazarlama kampanyalarının yanı sıra hizmetin Rusya ve çevredeki 12 pazara açılmasından kaynaklanıyorken, Spotify yetkilileri de Rusya’yı “bugüne kadarki en başarılı yeni pazar girişi” olarak nitelendiriyor.

Türkiye’de yakın zamanda RTÜK ile problem yaşamış ve yasaklanma tehlikesiyle karşı karşı karşıya kalmış olsa da bu tehlikeyi başından def eden Spotify, her geçen gün pazardaki hakimiyetini de korumaya devam ediyor. Özellikle açıkladıkları son verilere bakarsak, anlaşılan bu abone ve kullanıcı büyümesi Spotify’ı, Amazon ve Apple karşısında rahatça öne geçiriyor.

Apple ve Amazon da abone sayılarını artırmaya devam ediyor ve yeni kullanıcı çekmek için çalışmalar yapıyor olsalar da, görünüşe göre Spotify uzun süre pazar lideri olarak kalmaya devam edecek.

Devamını oku

Finans

Alphabet 2. Çeyrek gelirlerini açıkladı!

Alphabet
Oppo Reno 4 reklamı Advertisement

Google herkes tarafından tek bir şirket olarak biliniyor ancak haberin içerisindeki görselden de inceleyebileceğiniz şekilde Google ve birçok şirket Alphabet’in alt şirketleri konumunda. Farklı iş kolları ve hizmetler sağlayan ve birçoğunun adını daha önce duyduğumuz tüm bu şirketler Alphabet çatısı altında toplanıyor. Teknoloji devi şirket bugün 2. çeyrek raporlarını açıkladı ve geçtiğimiz yılın aynı dönemine kıyasla %2 düşüşe sahip.

İlginizi çekebilir: Apple, yeni iPhone serisinin birkaç hafta erteleneceğini doğruladı!

reklam
MSI reklamı

Alphabet 2. Çeyrek gelirlerini açıkladı!

Hala sürmekte olan salgın nedeniyle yılın ikinci çeyreği çoğu insan için olduğu gibi teknoloji şirketleri içinde pek iyi geçmedi. Google da dahil olmak üzere birçok şirkete sahip olan Alphabet için salgının etkileri ekonomik anlamda görüldü. ABD’de devam eden davalar kapsamında 5 saat ifade veren şirket CEO’su Sundar Pichai 2. Çeyrek raporu ile birlikte şunları söyledi: “Bu belirsiz zamanlarda insanlara, işletmelere ve topluluklara yardım etmeye çalışıyoruz.”

Alphabet’in 2020 yılının 2. çeyrek gelirleri geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre %2 düşüş gösterdi. Şirket 38.9 milyar dolar elde ederken 6.96 miyar dolar net gelir açıkladı. Bu sırada Apple bugün üç aylık gelirinin geçtiğimiz yıla göre %11 artışla 59.7 milyar dolar olduğunu açıkladı. Şaşırtıcı bir şekilde son zamanlardaki reklam boykotuna rağmen Facebook tarafında da reklam gelirlerinde %10 büyüme gördü.

Alphabet

Şirketin açıklamasında Pichai gelirlerindeki düşüşün büyük ölçüde salgının yarattığı ekonomik ortam olduğunu ancak bu durumun giderek normale dönmeye başladığını belirtti. Geçtiğimiz çeyrekte şirketin reklam gelirinin mart ayında büyük bir darbe aldığına şahit olmuştuk. Fakat Google hala Cloud ürünleri üzerinden beklenen gelirleri elde etmeye devam ediyor. Şirket CEO’su Pichai “Müşteriler Google Cloud’u işletim verimliliğini arttırarak maliyetlerini düşürmek veya dijital dönüşüm ile birlikte yenilikler elde etmek için tercih ediyorlar.” dedi. Salgın nedeniyle birçok kişinin evden çalışmaya devam ediyor olması da Google’ın bulut hizmetlerinin kullanımının artışını sağlayan bir etken oldu.

Son olarak Pichai reklamcılık ve Cloud gelirlerinin ötesinde YouTube, Google Play ve YouTube premium müzik gibi alanların da oldukça iyi performans gösterdiğine vurgu yaptı. Uygulama ve oyun indirmelerinin geçtiğimiz yıla göre %35 arttığını belirtti.  Salgın döneminde insanların telefon kullanımlarının arttığını ve eğlence için YouTube’un oldukça tercih edildiğini söyleyebiliriz.

Devamını oku

Finans

Forbes, 2020 yılının en değerli 100 markasını açıkladı

Yazan:

2020 yılının en degerli 100 markası
Oppo Reno 4 reklamı Advertisement

2020 yılının en değerli 100 markası listesi Forbes tarafından açıklandı. Listenin başında geçen yıl da olduğu gibi Apple, Google, Microsoft, Amazon ve Facebook yer alıyor. Söz konusu marka değeri olduğunda, içerisinde bulunduğumuz çağ itibariyle teknoloji firmalarının bu denli konumlarda yer alması normal görünüyor.

Listede 5. sırada yer alan Facebook, önceki mali yıla kıyasla %21’lik bir azalma yaşamış. Bazı markalarda ise ciddi büyümeler mevcut. Örneğin Visa, bir önceki yıl 25. sırada yer alırken 18. sıraya, Adidas 61. sıradan 51. sıraya yükselmiş. Pandemi sürecinde tüm dünyada izlenme ve abonelik rekorları kıran Netflix ise, 38. sıradan 26. sıraya yükselmiş. Mevcut listeye yeni dahil olan markalar arasında, Nintendo, Burger King ve AXA gibi firmalar yer alıyor.

reklam
MSI reklamı

2020 yılı degerli markalarİlginizi çekebilir: WhatsApp, yakında birden fazla cihazda aynı anda kullanıma izin verecek

En büyük başarılardan birini ise ABD üzerinde bir marka zinciri olarak bilinen Walmart yakaladı. Firma yıllık değerini %12 artırarak, 26. sıradan 19. sıraya yükseldi. Otomobil sektörüne baktığımızda ise, Mercedes-Benz 17 den 23. sıraya, BMW ise 21 den 27. sıraya kadar gerilemiş. Bir diğer otomobil markası Nissan ise, 2019 yılında 81. sırada bulunduğu listeden doğrudan çıkarılmış.

Listenin tamamı ise şu şekilde;

SıraMarkaMarka değeri 1 Yıllık Değer DeğişimiMarka geliri 
1Apple$241.217%$260.2
2Google$207.524%$145.6
3Microsoft$162.930%$125.8
4Amazon$135.440%$260.5
5Facebook$70.3-21%$49.7
6Coca-Cola$64.49%$25.2
7Disney$61.318%$38.7
8Samsung$50.4-5%$209.5
9Louis Vuitton$47.220%$15
10McDonald’s$46.15%$100.2
11Toyota$41.5-7%$187
12Intel$39.52%$72
13NIKE$39.16%$39.3
14AT&T$37.3-10%$151.2
15Cisco$364%$50.6
16Oracle$35.711%$39.1
17Verizon$32.32%$131.9
18Visa$31.818%$23
19Walmart$29.512%$341
20GE$29.5-14%$76.6
21Budweiser$28.96%$11.2
22SAP$28.60%$30.9
23Mercedes-Benz$28.5-14%$121.7
24IBM$28.2-10%$77.1
25Marlboro$26.8-6%$25.1
26Netflix$26.772%$20.2
27BMW$25.9-13%$93.4
28American Express$25.1-3%$43.6
29Honda$24.5-5%$126.2
30L’Oréal$22.823%$11.7
31Gucci$22.622%$10.8
32Hermès$21.619%$7.7
33Nescafe$20.414%$9.2
34Home Depot$19.26%$110.2
35Accenture$19.115%$43.2
36Pepsi$18.2-3%$9.3
37Starbucks$17.85%$26.5
38Mastercard$17.323%$16.9
39Frito-Lay$16.311%$12.2
40IKEA$15.83%$46.2
41Zara$14.79%$21.9
42Gillette$14.5-13%$6
43HSBC$14.412%$94.3
44Audi$13.8-3%$59.6
45J.P. Morgan$13.711%$52.6
46Deloitte$13.59%$46.2
47Sony$13.318%$63
48UPS$13.35%$74.1
49Bank of America$13.214%$97.5
50Chase$13.112%$64.9
51Adidas$12.915%$24.5
52Chanel$12.842%$13.7
53Siemens$12.7-8%$97.2
54Nestle$12.3-2%$7.9
55CVS$12.3-10%$187.2
56Cartier$12.214%$6.2
57Porsche$12.110%$31.9
58ESPN$11.9-9%$11.4
59Citi$11.84%$103.5
60Wells Fargo$11.8-16%$103.9
61Adobe$11.510%$9
62Pampers$11.58%$8.6
63Corona$11.413%$7.5
64T-Mobile$11.420%$45.3
65Ebay$11.37%$8.6
66Chevrolet$11.35%$77.5
67PayPal$11.324%$17.5
68Ford$11.2-14%$148.1
69Red Bull$11.112%$6.8
70PwC$116%$42.4
71HP$11-12%$58.8
72Colgate$10.74%$5.4
73Fox$10.6-13%$12.4
74Lowe’s$10.513%$72.1
75Lancôme$10.422%$7.1
76H&M$10.4-10%$24.6
77Lexus$10.38%$25.3
78Santander$9.76%$99.8
79Costco$9.58%$148.8
80Rolex$9.55%$5.2
81Hyundai$9.517%$96.1
82Danone$9.31%$11
83Heineken$9.37%$6.7
84Uniqlo$9.26%$17.2
85Goldman Sachs$8.9-1%$56.4
86Hennessy$8.9$2.8
87Nintendo$8.8$11.8
88AXA$8.8$115.9
89Allianz$8.87%$130.4
90Dell$8.76%$79.5
91Caterpillar$8.64%$53.8
92LEGO$8.66%$5.8
93Huawei$8.56%$188.6
94John Deere$8.45%$39.4
95UBS$8.3$34.2
96KFC$8.3-2%$27.9
97Burger King$8.2$22.9
98EY$8$36.4
99FedEx$7.9-4%$69.2
100Volkswagen$7.9$111.8
Devamını oku
MSI reklamı

Forumdan Son Mesajlar

HWP COIN’den Haberler