İşTurkcell reklamı

Bu yazıda neler var?

  • Türk Telekom tarafından yapılan basın açıklamasının tamamı:

Haftanın Seçkisi

Prens yeni sezon ilk bölüm fragmanı yayınlandı! Neler bekliyor?

Prens yeni sezon ilk bölüm fragmanı yayınlandı! Prens 3. sezon nasıl olacak?

5 Mayıs 2025
dreame

Dreame’den Anneler İçin En Güzel Hediye: Daha Fazla Zaman, Daha Konforlu Yaşam

7 Mayıs 2025
iPhone 17 Air

iPhone 17 Air pil özellikleri sızdırıldı! İşte sızdırılan özellikler!

4 Mayıs 2025
Z Flip 4 One UI 7

Z Fold 4 ve Z Flip 4 One UI 7 yayınlandı! Türkiye’ye ne zaman gelecek?

7 Mayıs 2025
trendyol go uber satın aldı trendyol go satıldı mı kime satıldı ne kadara satıldı

Uber Trendyol Go anlaşması sağlandı! Trendyol Go ne kadara satıldı?

6 Mayıs 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result

Türk Telekom, sosyal medyadaki eleştirilere cevap verdi

Yazı: Ömer Faruk Doğan
23 Ağustos 2020
Kategori: Basın Bülteni
Okuma süresi: 3 dakika
Türk Telekom

Türk Telekom, bugün sosyal medyada hattının kullanıma kapatılmasını isteyen vatandaşa yardımcı olmadığı yönündeki iddialara cevap verdi. Kürtçe dışında başka bir dil bilmeyen vatandaşın iddialarının kendisini derinden üzdüğünü ifade eden şirket, söz konusu iddiaları yalanıyor.


İlginizi çekebilir: Türk Telekom, 2020 yılında kendi gelir rekorunu kırdı


Sosyal medyada bugün Kürtçe dışında başka dil bilmeyen bir vatandaşın Türk Telekom’la yaşadığı sorunu konuşuyor. İddialara göre vatandaş hattını kapattırmak istemesi üzerine, Türk Telekom tarafından kendisine Türkçe veya Arapça bilmesi gerektiği söylendi. Bundan dolayı ise yoğun eleştirilere maruz kalan Türk Telekom, konuyla ilgili bir basın açıklaması yaptı. Şirket aynı zamanda bahse konu şikayetin titizlikle incelendiğini belirtirken, sosyal medyadaki iddiaları da yalanladı.

İçindekiler

  • Türk Telekom tarafından yapılan basın açıklamasının tamamı:

Türk Telekom tarafından yapılan basın açıklamasının tamamı:

“Halkımızı ve paydaşlarımızı bilgilendirme sorumluluğumuz çerçevesinde, 22 Ağustos 2020 Cumartesi gecesi sosyal medya platformunda bir kullanıcının şikâyeti üzerine gündeme getirilen iddialara dair açıklama yapma gereği doğmuştur.

Söz konusu iddialar bizi derinden üzmüştür. 180 yıldır Türkiye’nin 81 ilinde din, dil, ırk ayrımcılığı yapmadan hizmet veren Türk Telekom, çalışmalarını büyük bir hassasiyetle, herhangi bir ayrımcılığa yer vermeden sektörel yasal düzenlemeler doğrultusunda sürdürmekte kararlıdır.

Yaşanan hadisede kullanıcımızın saat 22:11’de sosyal medyada paylaştığı şikâyetine sosyal medya müşteri destek ekiplerimiz 22:52’de yanıt vermiş. Kendisinden iletişim bilgilerini istemiş, bilgilerin gece saatlerinde ulaşması nedeniyle, 23 Ağustos Pazar sabahında kendisiyle irtibat kurulmuştur.

Bahse konu şikâyetle ilgili ivedilikle yapılan araştırmalarla, gündeme taşınan iddiaların gerçek dışı olduğu ve hiçbir vatandaşımızı rencide edecek bir yaklaşımın yaşanmadığı tespit edilmiştir.
Yapılan incelemede, annesi adına işlem yapmak isteyen müşterimize, yasal düzenlemeler nedeniyle hat açma ve kapama işlemlerinin, diğer telekomünikasyon operatörlerinde olduğu gibi, ıslak imza ile bayiden ve hat sahibi tarafından yapılması zorunluluğunun ifade edildiği görülmüştür. Bu yönlendirmenin yapılmasına rağmen müşterimiz sürecin telefonda çözümlenmesini talep etmiştir. Kişisel verilerin güvenliği gereğince, müşterimize, annesine ait hatla ilgili talepte bulunmasının da yine yasal prosedürün dışında olduğu aktarılmış, müşterimizin annesi ile birlikte en yakın bayiye gitmesi konusunda da yardımcı yönlendirme yapılmıştır.

Ayrıca ekiplerimiz, esas müşterimiz olan şikâyet sahibinin annesi ile hat kapatma işlemlerini başlatmak üzere temasa geçmişlerdir.

34 bin kişilik personeli olan Türk Telekom, müşteri şikâyeti operasyonlarını 10 bine yakın çalışanı ile sürdürmekte, Türkiye’nin 26 ilinde 38 lokasyonda çağrı merkezlerinde her dil, din ve ırktan çok dilli çalışanı ile bu süreçleri hiçbir ayrımcılığa yer vermeden, kanun yapıcıların belirlediği düzenlemeler çerçevesinde yürütmektedir.
Türk Telekom ekiplerinin ve halkımızın bu konuda tahrike kapılmamaları ve itidal içinde hareket etmeleri önemle rica olunur.

Kamuoyunun bilgisine sunarız.”

Ömer Faruk Doğan

Ömer Faruk Doğan

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim
  • Network
  • Leadergamer

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya