İşTurkcell reklamı

Bu yazıda neler var?

  • TP-Link, müşterilerine sunduğu destek hizmetini çok yönlü olarak vermek üzere yapılanmaya gitti. Öncelikle çağrı merkezini yenileyen TP-Link, ‘kendi kendine çözüm hizmetlerini’ (self-solution service) de geliştiriyor.

Haftanın Seçkisi

galaxy s25 kamera güncellemesi

Galaxy S25 kamera güncellemesi yolda! S25 Haziran güncellemesi neler getirecek?

15 Mayıs 2025
Huawei Watch 5 özellikleri fiyatı Huawei Watch Fit 4 FreeBuds 6 özellikleri fiyatı

Huawei Watch 5, Watch Fit 4 ve FreeBuds 6 tanıtıldı! İşte özellikleri ve fiyatı!

15 Mayıs 2025
cuma raporu

Cuma Raporu #363: Galaxy Z Fold 7, realme GT 7 Serisi ve HONOR 400 serisi…

16 Mayıs 2025
VPN

Kapsamlı Ücretsiz VPN Rehberi: Nasıl Çalışır, Ne İşe Yarar, Kullanırken Nelere Dikkat Etmek Gerekir?

16 Mayıs 2025
playstation plus mayıs 2025 oyunları 20 mayıs 2025

PlayStation Plus Mayıs 2025 oyunları neler? (20 Mayıs 2025)

15 Mayıs 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result

TP-Link Ürün Desteğini Genişletiyor!

Yazı: Aydoğan Aykanat
29 Ocak 2018
Kategori: Basın Bülteni
Okuma süresi: 3 dakika
TP-Link Ürün Desteğini Genişletiyor!

İçindekiler

  • TP-Link, müşterilerine sunduğu destek hizmetini çok yönlü olarak vermek üzere yapılanmaya gitti. Öncelikle çağrı merkezini yenileyen TP-Link, ‘kendi kendine çözüm hizmetlerini’ (self-solution service) de geliştiriyor.

TP-Link, müşterilerine sunduğu destek hizmetini çok yönlü olarak vermek üzere yapılanmaya gitti. Öncelikle çağrı merkezini yenileyen TP-Link, ‘kendi kendine çözüm hizmetlerini’ (self-solution service) de geliştiriyor.

2018 yılında müşteri memnuniyet düzeyini yukarılara çıkarmayı hedeflediklerini söyleyen TP-Link Teknik Destek Müdürü Önder Tayanç, bu nedenle öncelikle çağrı merkezinde yenilenmeye gittiklerini duyurdu. Yılbaşından itibaren uluslararası bir CRM şirketi olan Teleperfomance ile çalışmaya başladıklarını açıklayan Tayanç, “Yeni çağrı merkezimiz ile hizmet kalitesini artırmayı hedefliyoruz. Çağrı merkezini arayan kullanıcılarımızın daha nitelikli destek alması ana amacımız” diyor. 1978’den bu yana hizmet veren Teleperformance, 74 ülkede 340 çağrı merkezinde dünyanın önde gelen uluslararası şirketlerine hizmet veriyor. Toplam 217 bin çalışanı olan şirket, 265 dil ve lehçede hizmetlerini sunuyor. Türkiye’de ‘Global Standartlarda Yerel Mükemmellik’ ilkesi ile 1995’ten bu yana İstanbul, Uşak, Trabzon ve Balıkesir’de 2 bin 500’ün üzerinde çalışan ile 50’den fazla müşterisine CRM hizmeti sunuyor. Tak-çalıştır özellikli ya da tek bir tuşa basarak ağa dahil olan, ilgili cihazla eşleşebllen ürünlerimiz mevcut. Örneğin powerline adaptörler tam anlamıyla tak-çalıştır ürünleri. WiFi menzilini genişleten ürünlerimiz ise tek bir tuşa basarak (WPS tuşu) modem ile eşleşip hizmet vermeye başlayabiliyor. Buna rağmen destek almak isteyen kullanıcılarımıza ise çok kanaldan hizmet veriyoruz” diyerek yepılan geliştirmelerden ve yeniliklerden bahsetti.

TP-Link Ürün Desteğini Genişletiyor!

TP-Link kullanıcıları atık çağrı merkezinin yanı sıra farklı pek çok kanaldan destek de alabilecek. Kullanıcılara hemen her iletişim kanalından destek olmaya çalıştıklarını belirten Tayanç, “Artık hemen herkes akıllı telefona sahip ve kullanım yoğunluğu bir hayli fazla. Bu nedenle TP-Link olarak ürün kurulumu ve yönetimi için Tether adlı akıllı telefon uygulamasını geliştirdik. Ücretsiz olan bu uygulamayı akıllı telefon ya da tablet bilgisayarına indiren kullanıcılarımız hem ürün kurulumlarını hem de ayarları basit bir şekilde yapabiliyor” diyerek Tether uygulamasının sezgisel ve kolay bir arayüze sahip olduğunu vurgulayan Tayanç, modemden yönlendiriciye, menzil genişleticiden erişim noktasına kadar pek çok model ürünün Tether üzerinden yönetilebildiğini söylüyor.

TP-Link web sitesinden de kullanıcıların destek alabişleceğini belirten Tayanç, ürün güncellemeleri, sürücü yazılımları gibi uygulamaların web’ten indirilebildiğini; ayrıca sıkça sorulan sorular ile de kullanıcılara yol gösterdiklerini ifade ediyor. Kullanıcıların destek bölümüne e-posta göndererek de hizmet alabildiğini bildiren Tayanç, “Ayrıca web sitesinden ‘canlı destek’ de veriyoruz. Bu yıl canlı destek hizmetimizde de iyileştirmeler planlıyoruz. Daha hızlı cevap vermek ve hizmet verme süresini uzatmak ana hedefimiz” diyor. Aynı şekilde sosyal medya üzerinden verilen destek hizmetinde cevap süresini en aza indirmeyi hedeflediklerini vurgulayan Tayanç, “TP-Link olarak birkaç yıl önce bir ilke imza atarak kolaykurulum.net sitesini hizmete açmıştık. Ürün kurulumlarını görsel olarak gösteren bu site, sürekli büyüyor ve tercih eden kullanıcı sayısı da artıyor. Şu anda 250’den fazla ürünün kurulum videosu bu sitede yer alıyor. Ürün/video sayısı günden güne artıyor”  diyerek belirtti..

Çağrı merkezi, canlı destek gibi hizmetlere yönelik çalışmaların yanı sıra ‘kendi kendine çözüm hizmetleri’ (self-solution service) denen alana da yatırım yaptıklarını vurgulayan Tayanç, destek hizmetlerinin sadece sorunu olan müşteriye hizmet vermediğini, ürün bilgilendirme, gereken ağ çözümü hakkında tüketiciye destek verme gibi çalışmalar da yaptıklarını ve 2018 yılında geleneksel destek kanallarındaki iyileştirmelerin yanı sıra yeni hizmet çözümlerine odaklandıklarını belirtiyor.

Aydoğan Aykanat

Aydoğan Aykanat

Teknolojiye olan tutkusunu Hardware Plus'ta meraklılarına aktarıyor.

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim
  • Network
  • Leadergamer

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya