Haftanın Seçkisi

snapdragon 8 elite gen 5 snapdragon 8 elite gen 2 snapdragon 8 elite 2

Snapdragon 8 Elite Gen 5 artık resmi! Snapdragon 8 Elite 2 iptal!

15 Eylül 2025
samsung

Samsung Galaxy A17 5G İnceleme | Bu fiyata alınır mı?

14 Eylül 2025
galaxy s26 ultra özellikleri çıkış tarihi

Galaxy S26 işlemcisi Exynos 2600 olacak! Özellikleri neler?

18 Eylül 2025
Apple

Apple’dan 7 Yeni Ürün Geliyor! | M5 iPad Pro, Vision Pro ve dahası!

19 Eylül 2025
Xiaomi 17 Pro

Xiaomi 17 Pro kamera özellikleri ortaya çıktı!

18 Eylül 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result
Reklam

Toyota reklamcılık alanında Blockchain kullanıyor

Yazı: Osman Özaydın
17 Ekim 2018
Kategori: Kripto Para
Okuma süresi: 1 dakika
Toyota

Japonya merkezli otomotiv markası Toyota, dijital reklamcılık sektöründeki dolandırıcılık vakalarını azaltmak için Blockchain teknolojisi kullanmaya karar verdi.

İlginizi çekebilir: Telegram, Blockchain için denemelere kısa süre içinde başlayabilir

İçindekiler

  • Toyota : Site ziyaretleri %21 arttı!

Toyota : Site ziyaretleri %21 arttı!

Toyota Blockchain üzerinde gelişmelere imza atmak için Blockchain tabanlı reklam analiz firması olan Lucidity ile ortaklık kurdu. 2017 kurulan Lucidity adlı şirket Ethereum Blockchain’ini kullanarak tedarik zinciri dâhilindeki ödemeleri takip etme imkânı sunuyor. Bu şekilde reklam verenler fonlarının nereye dağıtıldığını görebiliyorlar.

Toyota reklamcılık alanında Blockchain kullanıyor

Ünlü otomobil devi bu şirketle bir araya gelerek dijital reklam kampanyalarına şeffaflık getirmeyi hedefliyor. Ayrıca bu anlaşmanın bir diğer nedeni ise şirketin reklam giderlerinin boşa gitmemesini sağlamak. Şirketin Kuzey Amerika şubesinin medya birimini yöneten Nancy Inouye yaptığı açıklamada,  şirketin sitesini ziyaret eden kişilerin sayısında bu ortaklık sayesinde %21 oranında artış görüldüğünü söyledi.

Normalde şirketler 3 haftalık deneme süreci için anlaşmışlardı ancak yapılan açıklamalara göre bu anlaşmanın uzatılacağı yönünde görünüyor.

e-Safe Siber Güvenlik Zirvesi
Osman Özaydın

Osman Özaydın

Reklam

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
e-Safe Siber Güvenlik Zirvesi
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya