Japonya merkezli otomotiv markası Toyota, dijital reklamcılık sektöründeki dolandırıcılık vakalarını azaltmak için Blockchain teknolojisi kullanmaya karar verdi.
İlginizi çekebilir: Telegram, Blockchain için denemelere kısa süre içinde başlayabilir
İçindekiler
Toyota : Site ziyaretleri %21 arttı!
Toyota Blockchain üzerinde gelişmelere imza atmak için Blockchain tabanlı reklam analiz firması olan Lucidity ile ortaklık kurdu. 2017 kurulan Lucidity adlı şirket Ethereum Blockchain’ini kullanarak tedarik zinciri dâhilindeki ödemeleri takip etme imkânı sunuyor. Bu şekilde reklam verenler fonlarının nereye dağıtıldığını görebiliyorlar.
Ünlü otomobil devi bu şirketle bir araya gelerek dijital reklam kampanyalarına şeffaflık getirmeyi hedefliyor. Ayrıca bu anlaşmanın bir diğer nedeni ise şirketin reklam giderlerinin boşa gitmemesini sağlamak. Şirketin Kuzey Amerika şubesinin medya birimini yöneten Nancy Inouye yaptığı açıklamada, şirketin sitesini ziyaret eden kişilerin sayısında bu ortaklık sayesinde %21 oranında artış görüldüğünü söyledi.
Normalde şirketler 3 haftalık deneme süreci için anlaşmışlardı ancak yapılan açıklamalara göre bu anlaşmanın uzatılacağı yönünde görünüyor.