İşTurkcell reklamı

Haftanın Seçkisi

MSI QD-OLED Monitör oyun

MSI COMPUTEX 2025’te AI destekli QD-OLED oyun monitörlerini tanıttı!

20 Mayıs 2025
xiaomi watch s4 15. yıl özel sürümü

Xiaomi Watch S4 15. Yıl Özel Sürümü çıktı! İşte yeni Xiaomi akıllı saat!

23 Mayıs 2025
türksat operatör

Türksat operatör mü kuruyor? İşte Türkiye’nin yeni operatörü hakkındaki iddialar

22 Mayıs 2025
xiaomi xring 01 işlemcisi xiaomi yeni işlemcisi 2025

Xiaomi Xring 01 performans testinde! İşte yeni Xiaomi işlemci!

19 Mayıs 2025
GIGABYTE

En yeni GIGABYTE ürünleri! | #COMPUTEX2025

22 Mayıs 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result

TECNO kullanıcılarını reklam yüzü yaptı

Ülkemizde kısa sürede sevilen firmalar arasında yer almayı başaran TECNO kullanıcılarını reklam yüzü yaptı. İşte detaylar.

Yazı: Ender Öztürk
15 Kasım 2023
Kategori: Haber, Akıllı Telefonlar
Okuma süresi: 2 dakika
Tecno

TECNO, geliştirdiği teknolojiler ve sunduğu özel deneyimle marka sadakatini artırarak yoluna devam ediyor. Bir süre önce Şikayetvar platformu verilerine göre müşteri sadakati en yüksek cep telefonu markası seçilen TECNO, hayata geçirdiği marka elçileri kampanyası ile kullanıcılarına verdiği önemin altını tekrar çiziyor.

TECNO’nun Türkiye’deki “Kullanıcı Deneyimi Ekibi”, WhatsApp hattı, e-posta adresi gibi kanallardan ulaşan geri bildirimleri düzenli olarak inceleyip müşterilerin deneyimlerini geliştirerek, müşteri sadakatini ve sürekliliğini sağlamak için üstün çaba harcıyor. Haftanın 6 günü 2 dakika ortalama cevap süresiyle hizmet veren ekip, bugün itibariyle destek ihtiyacı duyan 16.590 kullanıcı ile birebir iletişim kurarak, ihtiyaçlarına hızlıca çözüm sundu. Bu yaklaşımın olumlu bir sonucu olarak TECNO müşterilerinin %40,5‘i arkadaşlarının ve ailelerinin önerileriyle markayı tercih ediyor.

İlginizi Çekebilir: TECNO CAMON 20 Premier 5G Kutu Açılışı | Sensor-Shift OIS ve Dimensity 8050!

Kullanıcılarına duyduğu saygıyı ve verdiği değeri farklı yollardan da göstermek isteyen TECNO, özel bir marka elçileri kampanyası başlatarak marka ile kullanıcılar arasındaki ilişkiyi daha da derinleştirmeyi hedefliyor. İki aşamadan oluşan marka elçileri projesinin ilk aşaması, TECNO’nun değerlerini ve yenilikçi teknolojisini en iyi şekilde temsil eden kullanıcıların belirlenmesiyle tamamlandı. Şimdi ise bu belirlenen kullanıcılar, TECNO’nun reklamlarında yer alarak markanın güncel ve ilgi çekici ürünlerini kullanıcılara tanıtacaklar. Bu sayede kullanıcılar, marka elçileri aracılığıyla TECNO’nun ürünlerini daha samimi biçimde ve yakından keşfetme fırsatı bulacaklar.

TECNO
TECNO kullanıcılarını reklam yüzü yaptı
TECNO kullanıcılarını reklam yüzü yaptı
TECNO kullanıcılarını reklam yüzü yaptı

TECNO’nun kullanıcılarına olan taahhüdünü bir adım öteye taşımasına katkı sunacak bu kampanya, markanın mobil teknoloji dünyasında daha da ileriye gitme kararlılığını gösteriyor.

Ender Öztürk

Ender Öztürk

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim
  • Network
  • Leadergamer

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya