Geliştiricilerin ve yayıncıların, 1 Eylül’den itibaren Steam‘deki oyunlarının afişlerinde ve diğer resimlerinde pazarlama metinlerini görüntülemelerine artık izin verilmeyecek. Bu, diğer şeylerin yanı sıra, inceleme puanlarının ve ödüllerin logolarının artık resimlerde görünmeyebileceği anlamına geliyor.
Ayrıca bkz: LAPTOP ÖNERİLERİ (2022 Temmuz) | Bu listeye bakmadan laptop almayın!
Platform, Valve oyunların yer aldığı görsellerin giderek daha fazla pazarlama metni içerdiğini fark etti. Bazı durumlarda oyunun adı artık göze çarpmıyor. Bu nedenle Steam, 1 Eylül’den itibaren geçerli olacak yeni kurallar belirledi. Görsellerin içeriği sadece oyunun resmini, adını ve herhangi bir resmi altyazısını içerecek. Ödüllerin adları ve logoları, inceleme puanları, indirim promosyonları veya diğer başlıkları tanıtan metin ve resimlere izin verilmeyecek. Afişler, diğer yerlerin yanı sıra kullanıcıların Steam kitaplıklarında görülebilir.
“Geliştiricilerin oyuncuları oyunlarının kalitesine ikna etmek istediğini anlıyoruz. Ancak Steam’in mağaza sayfalarında bu bilgileri sunmak için zaten yeri var. Orada incelemelerden, puanlardan ve özel ödüllerden alıntıların her birinin kendi yeri var ve müşteriler kolayca bulabilirler.”
Önemli güncellemeleri veya mevsimsel olayları duyururken farklı kurallar geçerlidir. Ayrıca oyunların görsellerine, en fazla bir ay boyunca görülebilecek geçici notlar sunulabilir.