İçindekiler
Geçtiğimiz hafta tanıtılan ve güçlü donanımsal özellikleriyle göz dolduran Galaxy S7 ve S7 Edge, Çin ve Güney Kore’de ön tarafında Samsung logosu olmadan satışa sunulacak.
Birçok akıllı telefon kullanıcısı için, sahibi olduğu telefonun ön tarafında üretici logo veya isminin olup olmaması pek bir şey ifade etmiyor olabilir. Ancak bazı kullanıcılar, gerek bir şeyler izlerken (özellikle loş ortamlarda) parlama yapıp dikkat dağıttığı için, gerekse ilk bakışta marka değeri yüzünden oluşan algı için bu logoların olmadığı daha sade telefonları almayı tercih ediyorlar.
Durum böyle olunca, Samsung gibi teknolojinin her alanında ün sahibi olan devasa bir firma da bu sebeplerin yanında marka değerinden ziyade cihazların donanımsal özelliklerini ve kullanılabilirliğini ön plana çıkarabilmek adına yayınladığı bir raporda Çin ve Güney Kore’de yeni Galaxy S7 ve S7 Edge telefonlarını ön taraflarında logo olmadan satışa sunacağını belirtti.
Çin ve Güney Kore’deki akıllı telefon pazarında artan rekabet ortamında hızla gerileyen Samasung, yaptığı bu hamleyle logosuz telefon seven kitlenin dikkatini, telefonlarının donanımsal ve kullanılabilirlik özelliklerini ön plana çıkararak çekerek bir nebze olsun giden kötü gidişatı durdurmayı hedefliyor. Ayrıca hatırlayacak olursak Samasung aynı ticari stratejiyi Galaxy S6 ve S6 Edge modelleri için de kullanmıştı.