Çok yakında Netflix kullanıcıları büyük ekranda reklam görmeye başlayacak. Yeni bir rapora göre, akış platformunun bu yılın sonuna kadar reklamları tanıtma planlarını hızlandırması muhtemel. The New York Times‘ın Salı günkü haberinde aktarılan kaynaklar, “Netflix, çalışanlarına reklamların 2022’nin sonuna kadar gelebileceğini söyledi” dedi.
Netflix, yayın pazarında büyük bir değişiklik gördü ve son iş sonuçları şirketi stratejisini değiştirmeye zorladı. Şirketin şefi, daha iyi gelir beklentileri için reklamlar getirmekten ve ayrıca insanların Netflix hesaplarını diğer insanlarla paylaşma şeklini değiştirmekten bahsetti.
Ayrıca bkz: Intel, Yüksek Performanslı Dizüstü Bilgisayarlar İçin HX İşlemcileri Piyasaya Sürüyor!
Aynı rapor, Netflix’in 2022’nin son üç ayında ekranlarınıza reklam getirebileceğini öne sürüyor. Buna ek olarak Netflix, akış devini yıllardır rahatsız eden şifre paylaşımını kırmak için yeni önlemler alacak.
İnsanlar çift ekran erişim avantajını kullandılar ve hesap bilgilerini aileleri ve arkadaşlarındaki diğer kişilerle paylaştılar. Netflix, bu ek kullanıcıları, önümüzdeki aylarda detaylandırılması gereken küçük bir erişim ücreti ile ücretlendirmeye başlamak istiyor.
Netflix, planlarını çoğunlukla farklı pazarlarda özelleştirdi. Ancak Batı’da daha yüksek bir ücret talep etmeye devam etti.
Akış oynatıcısı, izleyicileri çekmek için farklı teklifler yapmak zorunda kalacak, ancak reklamlar, biraz daha fazla gelir elde etmesine yardımcı olması gereken gri bir alandır, ancak mevcut kullanıcıları platformda tutma üzerinde doğrudan bir etkisi olabilir.