Haftanın Seçkisi

redmagic

REDMAGIC 10 Air PUBG Mobile, Genshin Impact ve GTA: SA Oyun Testi | Snapdragon 8 Gen 3

3 Haziran 2025
google pixel 10 çıkış tarihi pixel 10 ne zaman çıkacak

Google Pixel 10 çıkış tarihi sızdırıldı! Pixel 10 ne zaman çıkacak?

3 Haziran 2025
kağıt geri dönüşüm e-dekont iş bankası

Türkiye E-dekont uygulamasına geçiyor! E-dekont nedir, nasıl alınır?

3 Haziran 2025
Kale Alarm X İzmir’de Satış Ekiplerinin Katılımıyla Tanıtıldı

Kale Alarm X İzmir’de Satış Ekiplerinin Katılımıyla Tanıtıldı

1 Haziran 2025
monster

MONSTER Tulpar T6 V3.4.1 İnceleme | RTX 5070’li canavar!

4 Haziran 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result

MMA, blockchain firması Socios’un bünyesine katılıyor

Yazı: Metin H. Türkmen
23 Ekim 2020
Kategori: Kripto Para
Okuma süresi: 2 dakika
MMA

Profesyonel Dövüş Ligi (PFL) içerisinde yer alan Karışık Dövüş Sanatları ligi MMA, taraftar tokenleri kullanımı için blockchain şirketi Socios.com ile işbirliğine gidiyor. Daha önce Juventus ve FC Barcelona gibi büyük futbol kulüpleri ile anlaşma sağlayan Socios, bu kez bir spor ligini tamamen bünyesine katacak.

İlginizi çekebilir: Zenit St Petersburg, Blockchain Oyununa Katılıyor

İçindekiler

  • MMA taraftar token’leri nasıl kullanılıyor?

MMA taraftar token’leri nasıl kullanılıyor?

Taraftar tokenleri, taraftarların söz konusu spor ile etkileşimini artırmasını sağlayan bir dijital varlık işlevi görüyor. Kullanıcılar Socios platformu üzerinden anketlere ve yarışmalara katılabiliyor. MMA için ayarlanan sistem sayesinde kullanıcılar, seçtikleri dövüşçünün gerçek hayattaki performansına bağlı olarak ödüller kazanabiliyor. Socios, MMA için kurduğu sisteme lig sıralaması ve chat altyapısı getirmeyi planlıyor.

MMA

Socios, PFL ile olan anlaşması neticesinde şirketinin reklamını yapma şansı elde edecek. Blockchain firmasının logosu, dövüşlerin yapıldığı arenaların çeşitli bölgelerinde yer alacak. Öte yandan geride kalan yıl içerisinde sanal ortamdaki takipçi sayısında %30, sosyal medya etkileşimlerinde %200‘lük bir artış gören PFL de bu artışı devam ettirme fırsatı bulacak. PFL verilerine göre MMA’in dünya genelinde 450 milyona yakın fanı olsa da, bu fanların sadece belirli bir kısmı MMA’i yakından takip ediyor.

PFL’e ek olarak bilindiği gibi daha önce UFC de Socios şirketinin bağlı olduğu Chiliz‘le anlaşmıştı. Bu anlaşma kapsamında fanların uygulama içi tokenler aracılığıyla UFC etkinliklerine ön bilet alma şansı elde etmesine olanak tanınmıştı. UFC’nin ayrıca Dapper isimli bir blockchain şirketiyle de, dijital koleksiyon kartları üzerine bir anlaşması bulunmakta. Dapper şirketinin NBA ile de anlaşması bulunuyor.

Metin H. Türkmen

Metin H. Türkmen

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim
  • Network
  • Leadergamer

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya