İş verenler ve iş arayanların etkileşim kurabilmelerine olanak sağlayan LinkedIn, platform içerisinde paylaşılan hikayelere yukarı kaydırma özelliği getirmeye hazırlanıyor.
İlginizi çekebilir: Android 11 dağıtıma çıkmaya başladı!
LinkedIn bir ‘sosyal medya platformu klasiği’ olarak, bünyesine hikayeler özelliği ekleyen uygulamalar arasında kısa bir süre önce yerini aldı. Anlaşılan hikayeler özelliğini getirmek kendisini tam manada tatmin etmemiş olacak ki, bu sefer de rakibi Instagram’da var olan yukarı kaydırma özelliği üzerinde çalışıyor.
İçindekiler
LinkedIn hikayelerine yukarı kaydırma özelliği geliyor
Aslında bunu LinkedIn ile Facebook arasında gerçekleşen bir soğuk savaş gibi düşünebiliriz. Facebook, LinkedIn’in “kurumsal sosyal ağ”laşma stratejisini uzun süredir takip ediyor; bu bağlamda LinkedIn’in de Facebook ekosisteminden geri kalmamak istemesi oldukça normal karşılanıyor.
Sızıntılar dendiğinde akla ilk gelen isimlerden birisi olan, mobil uygulama geliştiricisi Alessandro Paluzzi, LinkedIn’in üzerinde çalıştığı özelliğin ekran görüntülerini paylaştı. Görüntülerden anlaşıldığı üzere, rakiplerinde olduğu gibi LinkedIn kullanıcıları kendi hikayelerine link ekleyebilecekleri bir arayüzle karşılaşacak. Söz konusu hikayeyi gören takipçiler ise yukarı kaydırarak ilgili linke gidebilecekler.
#LinkedIn is working on adding swipe up links in Stories 👀 pic.twitter.com/MSXcSGpBg1
— Alessandro Paluzzi (@alex193a) September 3, 2020
Ancak bu noktada LinkedIn’in yukarı kaydırma özelliği için özel bir kural getirip getirmeyeceği ise bilinmiyor. Hatırlarsanız Instagram, yukarı kaydırma özelliği için doğrulanmış rozeti veya en az 10 bin takipçiyi şart koşuyor. LinkedIn’in ise buna benzer bir kural getirip getirmeyeceği belli değil.