Sosyal medya

Sosyal Medya

Likendln Live ile canlı yayın özelliği geliyor

Linkedln Live

Facebook ve Instagram sayesinde kullanıcıların yaptığı canlı yayınlar bir hit haline geldi. Artık neredeyse tüm sosyal medya ağları canlı yayınları destekler nitelikte. Bu sosyal medya ağlarının içine Linkedln Live’da katılıyor.


İlginizi çekebilir: Rusya’da tüm internet bağlantıları kesilecek!

reklam
MSI reklamı

Linkedln Live: Çalışanların canlı yayın platformu

Microsoft tarafından duyurulan bu canlı yayın özelliği, Linkedln Live olarak adlandırılmış. Bu özellik yakın zamanda ABD’de beta olarak kullanılmaya başlandı. Şirket bu canlı yayın özelliği ile lansmanlar, etkinlikler ve duyurular gibi birçok şeyi anlık olarak platform üzerinden gösterecek.

Linkedln Live

Linkedln Live olarak adlandırılan bu yeni canlı yayın sistemi için birçok canlı yayın yazılımı ile ortaklık aşamasına geldi. Canlı yayın içeriklerini geliştirmek için Wirecast, Switcher Studio, Wowza Medya Sistemleri, Brandlive gibi şirketlerle anlaşma yaptı.

Bu özelliğin diğer ülke kullanıcılarına ne zaman açılacağı henüz bilinmiyor. Şuan sadece ABD’deki kullanıcıların bazıları bu özelliği kullanabiliyor.

Teknoloji tutkunu, yazılım meraklısı bir teknoloji editörü.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Mobil

Facebook, karanlık mod özelliğini Android uygulamasına ekledi

Yazan:

Facebook karanlık mod android

Facebook, Android uygulaması için bugünden itibaren karanlık mod özelliğini erişime açmaya başladı. Türkiye’de de yayına alınan karanlık moda, Facebook kullanıcıları uygulamayı Google Play Store üzerinden güncelleyerek erişebiliyorlar.


İlginizi çekebilir: Google Haritalar karanlık mod güncellemesini almaya başladı!

reklam
MSI reklamı

Facebook, bünyesinde barındırdığı WhatsApp ve Instagram uygulamalarından sonra, karanlık mod desteğini şimdi Android uygulamasına yayınlamaya başladı. Evet, güncelleme şu andan itibaren herkese açık bir şekilde yayınlandı; yani Facebook’un Android uygulamasındaki karanlık mod özelliği, beta sürecine has bir durum değil.

Facebook’un uygulama arayüzü karanlık modda böyle görünüyor

Facebook karanlık mod android

Sosyal medya devi, hatırlarsanız hem ana Facebook uygulaması hem de facebook.com web sitesini kısa süre önce büyük çapta yeniden tasarlamıştı. Yeniden tasarlanan platformda, Facebook’la özdeşleşmiş olan mavi ağırlıklı tasarım dili, yerini beyaz ağırlıklı olmak suretiyle nispeten mavimsi vurgu tonlarının hakim olduğu bir görünüme bırakmıştı.

İlginç bir şekilde Facebook, web sitesinin yeni tasarımını kullanıma sunar sunmaz eşzamanlı olarak karanlık modu da siteye getirmesine rağmen, uzun süredir Android uygulamasına bunu getirmemişti. İşte bu eksiklik nihayet bugünden itibaren yapılan güncellemeyle giderilmiş oldu.

Facebook uygulamasında karanlık mod nasıl açılır?

Öncelikle, tabii ki Google Play Store üzerinden Facebook uygulamasını güncelleyerek en son sürümüne sahip olmanız gerekiyor. Güncellemeyi yaptıktan sonra, şu adımları takip edin:

  • Sağ üst köşedeki Menü simgesine dokunun.
  • Sayfayı aşağı kaydırın ve “Ayarlar ve Gizlilik” seçeneğine dokunun.
  • “Karanlık Modu” düğmesine dokunun.

Bu şekilde, Android telefonunuzda Facebook uygulamasını karanlık mod ile kullanabilirsiniz. Yalnız karanlık modu görmüyorsanız bir müddet beklemeniz gerekebilir. Artık klasikleşmiş, yeni bir özelliğin aynı anda tüm kullanıcılara ulaşamama sorunu ne yazık ki bu sefer de baş gösteriyor.

Devamını oku

Haber

TikTok, Shopify ile yeni ortaklığını duyurdu

TikTok, Shopify ile yeni ortaklığını duyurdu

TikTok büyümeye devam ederken ve ABD’de Beyaz Saray İcra Kararnamesi satılmasına rağmen faaliyetlerini sürdürüyor. Büyümeye ve izleyici erişimini genişletmeye devam eden yeni yıldızları, kendi platform ünlülerini çıkarmaya devam ediyor.


İlginizi çekebilir: TikTok, OpenSlate ile yeni ortaklığını duyurdu

reklam
MSI reklamı

Tiktok yeni ortalıkla neyi planlıyor?

Kaliteli içerik oluşturucular daha fazla kullanıcı gelmesine yardımcı oluyor. Platform, daha sağlam reklam ağlarına ve araçlarına sahip olan Instagram ve YouTube’dan daha fazla para kazanma peşinde. TikTok, içerik oluşturucuların doğrudan gelir elde etmeleri için başka bir yol sağlamaya yardımcı olmak amacıyla daha fazla e-ticaret seçeneğini entegre etmeye çalışıyor. “Bugün, Shopify ile bir milyondan fazla tüccarın doğrudan TikTok’un son derece bağlı topluluğuna yönelik kampanyalar oluşturmasına ve yürütmesine yardımcı olacak küresel bir ortaklığı duyuruyoruz.”

TikTok, Shopify ile yeni ortaklığını duyurdu

Düzenleme, Shopify satıcılarının TikTok’ta Shopify kontrol panellerinde oluşturabilecekleri promosyonlar çalıştırmasına olanak tanıyor. “Yeni TikTok kanalı aracılığıyla Shopify satıcıları, Shopify kontrol panelinden çıkmadan TikTok For Business Ads Manager‘ın temel işlevlerine erişebilir. Öne çıkan özellikler şunları içeriyor:

Yeni, “1 tık” pikseli: Shopify satıcıları, Platform Piksellerini tek bir düğmeyi tıklayarak kurabilir veya bağlayabilir, böylece dönüşümleri daha hızlı ve kolay bir şekilde izleyebilirsiniz. Kampanyalar için Tek Noktadan Alışveriş: Satıcılar tek bir yerde kampanyalar oluşturabilir, kitleleri hedefleyebilir ve performansı izleyebilir.
Basitleştirilmiş Yaratıcılık: Herkesin TikTok’ta anlatacak bir hikayesi var ve TikTok kanalı, Shopify satıcılarının toplulukta yankı uyandıran yerel, paylaşılabilir reklamlar oluşturmasına olanak tanıyor. TikTok’un sezgisel yaratıcı araçları, tüccarların ürünlerini dakikalar içinde yüksek kaliteli TikTok videolarına dönüştürmesine yardımcı olur. Ücretsiz Reklam Kredisi: Uygun satıcılar, ilk TikTok kampanyalarını başlatmak için 300 $ ‘lık reklam kredisi talep edebilirler. ”

Anlaşma iki platform için de yararlı

TikTok’a göre, Shopify satıcıları için bu cazip gelebilir. Kullanıcılarının yaklaşık yarısı, uygulamada bir ürün veya marka tarafından yayınlanan reklamlar aracılığıyla yeni ürünler keşfettiklerini belirtti. “İşletmelere değer katan ve TikTok’ta kitlelerini büyütmeye yardımcı olan hem ücretli hem de organik fırsatları keşfetmeye devam ederken Shopify ile ortaklığımızı geliştirmekten heyecan duyuyoruz. Ortaklığımızın bir parçası olarak, yeni ticareti de test etmeye başlayacağız. kullanıcılarımızın Shopify satıcılarını keşfetmesini ve uygulama içinde ürünlerini satın almasını daha da kolaylaştıran özellikler üzerine çalışıyoruz.

TikTok, Shopify ile yeni ortaklığını duyurdu

Bu yeni özellikler muhtemelen TikTok’un halihazırda bazı kullanıcılar ve markalarla test ettiği ürün etiketlerine benzer olacaktır. Shopify ile doğrudan bağlantı, platformu daha da ileriye taşıyabilir. TikTok’un para kazanma planlarında bir sonraki adımı, geçen yıl 122 milyon doların üzerinde gelir elde ettiği bildirilen uygulamanın Çin versiyonu ‘Douyin‘ ile aynı yolu izleyerek sağlayabilir.

Devamını oku

Sosyal Medya

Pinterest, perakendecilerin işine yarayacak e-ticaret araçlarını tanıttı

Yazan:

Pinterest bu hafta, perakendecilerin müşterileriyle olan etkileşimini artırmak ve satışlarını yükseltmek amacıyla kullanmak isteyebileceği e-ticaret özelliklerini duyurdu. Pinterest’i ekmek kapısı olarak kullanıyorsanız, yeni ‘vitrin’ profilleri ve mağaza sekmesi gibi bir dizi e-ticaret özelliklerinden faydalanabilirsiniz.


İlginizi çekebilir: Facebook, Hikayeler için 24 saatten uzun süre seçenekleri getiriyor

reklam
MSI reklamı

Facebook, WhatsApp ve Instagram mobil alışveriş deneyimi noktasında kendilerini epey bir geliştirmiş olsalar da, rakipleri de bu konuda geri kalmamak için ellerinden geleni yapıyor. Bu hafta Pinterest, yaptığı bir duyuruda yeni e-ticaret özelliklerinden bahsetti. Özetle, Pinterest’i müşterilerinizle etkileşime geçmenizi sağlayan birincil köprü olarak kullanıyorsanız, bugünden itibaren işiniz çok daha kolaylaşacak.

Pinterest uygulamasına eklenen yeni e-ticaret özellikleri neler?

Öncelikle Pinterest, mağazaların müşterilerine ürünlerini kolay ulaşılabilir bir biçimde sunabilmelerini sağlamak maksadıyla Mağaza sekmesini güncelledi. Burada sattığınız ürünleri, kafa karışıklığı yaratmadan sade ve hoş bir biçimde belirli kategorilere ayırarak müşterilerinizin beğenisine arz edebilirsiniz.

“Güncellenen profil; satıcıların mağaza sekmelerini kategoriye, öne çıkan ürün gruplarına ve dinamik olarak oluşturulmuş önerilere göre düzenlenmiş, stoktaki öne çıkan ürünlerle vitrine dönüştürmesine olanak tanır.

Pinterest mağaza

Buna ek olarak, artık Pinterest kullanıcıları alışverişle ilgili aramalar yaptığında, arama sonuçlarında önerilen satıcıların bir listesi de gösterilecek. Bu sonuçlar tahmin edebileceğiniz üzere, sizin ilginizi neyin çektiğine göre belirleniyor. Örneğin iç çamaşırlarla ilgili araştırma yaptığınız zaman, karşınıza iPhone satıcıları elbette ki çıkmayacaktır.

Pinterest ayrıca, tüccarlara kendi çektiği görüntülerini, ‘gerçek’ ürünlerle eşleştirme olanağı sağlayacak yeni bir ürün etiketleme sistemi de test ediyor. Aslında, işletmeler uzun zamandır ürün etiketlerini Koleksiyon pinlerine ekleyebiliyordu, ancak ürünleri etiketlerle nitelendirmenin yepyeni bir yolu olan söz konusu seçenekle, ürünlerinizin alaka düzeyini artırabilirsiniz.

Pinterest mağaza

Pinterest’in duyurduğu diğer küçük yenilikleri de şu şekilde sıralanıyor:

  • Reklam tekliflerinizi, tanımladığınız reklam hedefinizle uyumlu hale getirecek yeni bir otomatik satış teklif seçeneği.
  • Koleksiyonları alışveriş reklamı biçimi haline getirmek için Kataloglar ve koleksiyonlar artık bir arada olacak. Bu güncellemenin bir parçası olarak markalar artık ilham verici, fotoğraflı bir reklam birimi oluşturmak için bir ana öğe ve karşılık gelen bir ürün grubu seçebilir.

Son olarak Pinterest, Pinlerinizin farklı reklam hedeflerinde nasıl performans gösterdiğini görebilmenizi kolaylaştıracak bazı yeni görsel analiz listeleri de eklediğini açıkladı. Yeni listeler, Pinterest performansınızın daha net bir istatistiğini size çıkararak gelecekteki performansınızı bir nebze öngörebilme ihtimalinizi artıracak.

Devamını oku

HWP COIN’den Haberler