Kurulduğu günden bu yana 322 milyon dolar yatırım alan yeni nesil teslimat uygulaması Glovo, D serisi yatırım turunu 169 milyon dolar yatırım ile kapattı.
İlginizi çekebilir: Vivaldi tarayıcısına Razer Chroma desteği geldi!
İçindekiler
Yatırım sonrasında 300 yeni mühendis alınacak!
Glovo yatırımlarla büyümeye devam ediyor. 2015 yılında Barcelona’da kurulan ve Türkiye’de de hizmet veren uygulama D serisi yatırım turunu 169 milyon dolar yatırım alarak kapattı. Uluslararası yatırım şirketi Lakestar’ın liderliğinde gerçekleşen yatırım turunda, pizza restoranları zinciri Papa Jhon’s’un da sahibi olan Drake Enterprises başı çekerken, Idinvest Partners ve Korelya Capital’da yatırımcılar içinde yer aldı.
Glovo ile yemek siparişi, market alışverişi ve kişisel bakım ürünlerinin tedariği gibi geniş ürün yelpazesinde sipariş verebiliyor. Uygulama aldığı yatırımlarla birlikte kullanıcılarına daha iyi hizmet sunmaya çalışacak.
Teslimat sürelerinin kısalması hedefleniyor
Yakın zaman önce Mühendislik Birimi Başkanı olarak atanan Mustafa Sezgin ile birlikte mühendislik ekibini geliştirecek olan uygulama, 300 yeni mühendisi işe almayı hedefliyor. Halihazırda binin üzerinde çalışanı bulunan uygulamanın 5.5 milyonun üzerinde kullanıcısı var. 21 ülkede hizmet veren şirket, tüm ülkelerde öncelikli olarak teslimat sürelerini kısaltmaya endekslenmiş durumda.
Glovo’nun aldığı 169 milyon dolarlık yatırımı değerlendiren Glovo CEO’su Oscar Pierre, “Hızla büyümeye devam eden Glovo’nun bu yatırım turu için büyük hedeflerimiz var. İlk günden bu yana başarımızın temel unsuru ekibimiz oldu. Aldığımız bu yatırımla da temel önceliğimiz ekibimize yatırım yapmak olacak” ifadesini kullandı. Girdikleri her pazarda lider olmayı hedeflediklerini belirten Pierre, “Hem kullanıcılarımıza hem kuryelerimize hem de iş ortaklarımıza kazanç sağlayacak bir deneyim sunuyoruz. Uygulamamıza dahil edeceğimiz yeni teknolojilerin Glovo’ya önemli bir rekabet avantajı sağlayacağına inanıyoruz” dedi.
Türkiye’de İstanbul, İzmir ve Ankara’da hizmet veren Glovo’nun Ülke Müdürü Austin Kim, “Bu kadar kısa bir sürede beklediğimizden hızlı büyüdük. Önümüzdeki dönemde tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de müşteri deneyimimizi mükemmelleştirmek ve en hızlı teslimat öncelikli hedeflerimiz olacak” dedi.