Fiyat performansının yanında özellikle hızlı satışları ile sürekli gündemde kalmaya çalışan Xiaomi’den yeni bir satış başarısı daha geldi.
Hunger Marketing adlı pazarlama stratejisini geliştirip başarılı şekilde kullanan Çinli firmanın Google’dan transfer ettiği yöneticisi Hugo Barra Twitter hesabında Redmi 1S cihazların Hindistan’da 4.2 saniyede 40,000 adet sattığını belirtti.

Ülkede ilk defa satışa çıkan cihaz Xiaomi’nin geçtiğimiz aylarda açıkladığı pazar genişlemesi planının bir parçası. Bu planın içinde Türkiye’de mevcut ve Xiaomi’nin yeni amiral gemisi Mi4 de dahil pek çok ürününü burada satması bekleniyor.
4.7 inç ekranlı 720×1280 çözünürlüklü Redmi 1S içerisinde dört çekirdekli 1.6GHz Snapdragon işleci ve Andreno 350 GPU bulunuyor. 1GB belleği olan telefon ayrıca 8GB yükseltilebilir dahili depolamaya sahip. Kamera olarak ise arkasında 8MP, ön tarafında ise 1.6MP kamera mevcut. Xiaomi’nin orta segment üyesi Redmi 1S 2000mAh batarya ve Android 4.3 işletim sistemi ile Hindistan’da 98 dolara satışa sunuldu. Firmanın ülkedeki ikinci satışı 9 Eylül’de gerçekleşecek.
İçindekiler