Haftanın Seçkisi

realme gt 7 özellikleri fiyatı

Realme GT 7 Android 16 müjdesi geldi! Ne zaman gelecek?

2 Temmuz 2025
Huawei, Finlandiya'da Son Teknoloji Sağlık ve Teknoloji Laboratuvarını Açtı!

Huawei, Finlandiya’da Son Teknoloji Sağlık ve Teknoloji Laboratuvarını Açtı!

27 Haziran 2025
DXOMARK

DXOMARK YENİLENDİ! | İlk beş telefon, Kamera Protokol V6 ve dahası

28 Haziran 2025
podcast ne demek podcast nedir podcast anlamı ne

Podcast ne demek? Podcast kelimesi nereden geliyor?

27 Haziran 2025
nothing phone 3 özellikleri fiyatı

Nothing Phone 3 tanıtıldı! Fiyatı çok tepki çekti!

1 Temmuz 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result

Twitter Musk Döneminde En İyi Reklamverenlerinin Yarısını Kaybetti!

Yazı: Serhat Sarımlı
23 Kasım 2022
Kategori: Haber
Okuma süresi: 2 dakika
Twitter-Musk-Doneminde-En-Iyi-Reklamverenlerinin-Yarisini-Kaybetti

Twitter, Elon Musk’ın Ekim sonunda sosyal ağın başına geçmesinden bu yana en büyük 100 reklamvereninin yarısını kaybetti ve şirketlerin kaçmasıyla nakit akışına milyar dolarlık bir darbe aldı. Araştırma merkezi Media Matters for America tarafından yapılan ve Salı günü (22) açıklanan anket bunu ortaya koyuyor.

Rapora göre, geçtiğimiz haftalarda mikroblogda reklam vermeyi durduran 50 şirket, 2020’den bu yana platformda birlikte yaklaşık 2 milyar dolar, yani mevcut döviz kuruna göre 10,7 milyar dolara eşdeğer reklam harcaması yaptı. Sadece 2022 yılı dikkate alındığında, ağ üzerindeki kampanyalara 750 milyon Dolar yatırım yaptılar.


Ayrıca bkz: Twitter Tartışmalarının Ardından Google Mastodon Hesabı Açtı!


Media Matters’a göre, reklamverenlerin kaçışı, Musk’ın gelişinden sonra sosyal ağdaki içerik denetimindeki değişikliklerle ilgili olabilir. Şirketler, hizmetin kullanım kurallarında olası bir gevşemenin imajlarını etkileyebilecek nefret söyleminin yayılmasından endişe duyacaklardır.

Twitter’ın yeni patronu, satın alma işlemini tamamladıktan sonra mikroblogun ana reklamverenlerinden bazılarıyla sanal bir toplantı düzenleyerek platformun güvenliği konusunda onlara güvence verdi, ancak görünüşe göre bu işe yaramadı. Milyarder ayrıca aktivist grupların şirketlere ağdaki reklam harcamalarını durdurmaları için baskı yapacağından şikayet etti.

İçindekiler

  • Twitter’ı terk eden reklamverenler

Twitter’ı terk eden reklamverenler

Musk döneminde Twitter’da reklam vermeyi durduran şirketlerden bazıları, Chevrolet, Ford ve Chipotle örneğinde olduğu gibi, kararlarını kamuoyuna açıkladılar. Diğerleri ise konu hakkında yorum yapmadıkları için raporda “sessiz vazgeçenler” olarak anılıyor, ancak bir veri analizi yatırımların durduğunu gösteriyor.

Belgede adı geçen reklamverenler arasında Coca-Cola, Meta, Heineken, AT&T, DirecTV, CNN, HP, Kellogg’s, Nestle, Verizon, MailChimp, Jeep, Dell ve Citigroup yer alıyor. Listenin tamamı Media Matters’ın internet sitesinde görülebilir.

Kaynak: Yahoo! Finance, Media Matters for America

Serhat Sarımlı

Serhat Sarımlı

Bilim, teknoloji, yazılım alanlarına ilgi duyan, okuyuculara faydalı içerikler oluşturuyorum.

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya