Yolda, evde telefonlarındaki mobil oyunlarla vakit geçirenlerin neler hissettiğine gelince… Katılımcıların verdiği yanıtlar pozitif ruh haline işaret ediyor. En yüksek oranlarla verilen yanıtlar; heyecan, mutluluk ve rahatlık oldu. Bu da kullanıcıların mobil oyun dünyasında algılarının pozitif yönde açık olduğu gerçeğini vurguluyor.
Araştırmanın son aşamasında oyunculara mobil oyunların daha ticari tarafı ile ilgili düşünceleri ve yaklaşımlarına dair sorular yöneltildi. Sonuçlar Türkiye’deki genel tüketici davranışlarına paralel olarak doğrudan para harcamayı gerektiren aksiyonlara çok da sıcak bakılmadığını ortaya koyuyor. Asıl dikkat çekici olan ise kullanıcılar oyun içi reklamlara karşı bu reaksiyonu göstermemesi. Can almak ya da ek oyun hakkı kazanmak için video izleyip izlemeyecekleri sorulduğunda oyun içi alışveriş ve para harcamaları konusunda çok katı olan kullanıcıların, yarısına yakını ‘evet’ cevabını verdi. Özellikle 25-34 yaş grubundaki kullanıcılarda bu oran daha da yüksek.