Google’ın yöneticisi, şirketin rakipleri Instagram ve TikTok‘tan gelen tehdidi nasıl gördüğü hakkında biraz şaşırtıcı bilgiler açıkladı. Bu uygulamaların video alanındaki etkisi zaten bilinirken ve YouTube‘a karşı beklenirken Google, arama ve Haritalar hizmetlerine de ulaştıklarına dikkat çekiyor.
Bilgiler, Fortune’s Brainstorm Tech konferansı sırasında konuyla ilgili konuşan şirketin kıdemli başkan yardımcısı Prabhakar Raghavan’dan geliyor. Oldukça etkileyici bir rakam ortaya çıkararak, örneğin öğle yemeği yemek için bir yer ararken gençlerin neredeyse %40‘ının Google Arama veya Haritalar yerine TikTok veya Instagram’a döndüğünü söylüyor.
Ayrıca bkz: Google Eski PC’leri Hızlandıran İşletim Sistemi ChromeOS Flex Yayınlandı!
Raghavan, “Yeni internet kullanıcılarının görmeye alıştığımız beklentilere ve zihniyete sahip olmadığını tekrar tekrar öğrenmeye devam ediyoruz” dedi.
Yönetici, örneğin Google Haritalar’ın bilgisayara kağıt haritalar almayı hayal ederek yapıldığını vurgulayarak, daha genç kullanıcıların internet algısının farklı olduğunu yorumladı. 18 yaşındakilerin çoğu hiç kağıt harita görmedi.
Raghavan, “Tamamen yeni beklentiler yaratmamız gerekiyor ve bu, benzeri görülmemiş teknolojik çerçeveler gerektiriyor” dedi.
Kaynak: Tech Crunch