Sosyal medya

Sosyal Medya

TikTok, Spotify benzeri müzik uygulaması geliştiriyor!

TikTok

TikTok arka planındaki şirket, Apple Music ve Spotify gibi abonelik sistemine bağlı müzik platformlarına rakip bir uygulama çıkartmayı planlıyor. Yakın zamanda, projelerini ortaya çıkartacaklarını belirtiyorlar.


İlginizi çekebilir: Instagram, TikTok’a rakip oluyor!

reklam
MSI reklamı

Dünyanın en büyük iki müzik yayınlama servisi  birçok platform ve birçok farklı şirketle rekabet halinde olduğunu biliyoruz. Geçtiğimiz yıllarda da abonelik bazlı yayın sistemine Google Play Music ve Youtube Music de katıldığını görmüştük.

Fakat bu servislerin arasında, en yüksek rağbeti ve yükselişi kullanıcı sayısından da anlayabileceğiniz gibi Spotify ve Apple Music üstlenmişti. Çin’deki rakamlar aslında Amerika, Fransa ve Norveç’i katladığını fark ediliyor.

ByteDance

Çinli küçük teknoloji firması ByteDance adında Spotify alternatifi kendi müzik uygulamasını yayınlamayı planlıyor. Gelecek ay, yazılımla ilgili ilk detayların gelmesini bekliyoruz. Özellikle Hindistan pazarında faaliyet göstermesi planlanan uygulamanın Endonezya ve Brezilya’nın ardından Amerikan pazarına açılması bekleniyor. Global pazara çabucak atılması beklenen firmanın çabucak bu faaliyetleri gerçekleştirmesi ve Aralık ayına kadar faaliyetlerini tamamlaması bekleniyor.

Dünya çapında popüler sosyal medya platformu olan TikTok’un bu atılımla birlikte kendi başarısına güvenerek yeni bir mecraya girdiği aşikar. TikTok’da kendi kütüphanesinde çok fazla müzik arşivine sahip ve bununla birlikte kullanıcılar uygulama üzerinden bunları kullanabiliyorsunuz.

Daha önemli bir detay ise, ByteDance’ın aylık abonelik fiyatı 9.99 dolardan daha düşük olması bekleniyor. Böylece şirket birçok firmayı elemeyi hedefliyor. TikTok’un dünya çapındaki geniş kullanıcı kitlesini düşündüğümüz zaman piyasayı sallayacağına şimdiden emin olabiliriz.

Okuduğunuz haberi beğendiyseniz Aeternity (AE) göndererek editöre bir kahve ısmarlayabilirsiniz :)
Destekle

Teknolojiyle içli dışlı olmayı seven, yapay zeka teknolojilerine hayran, kendi halinde bir yazar.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sosyal Medya

Facebook Hesap Merkezi ile tüm hesaplar tek elden yönetilebilecek!

Yazan:

Facebook Hesap Merkezi

Facebook, insanların kendi platformlarındaki hesaplarını tek yerden yönetebileceği Facebook Hesap Merkezi adlı yeni sistemini duyurdu. Hesap Merkezi sayesinde Instagram, Messenger ve Facebook’ta tek bir yerden paylaşım yapabileceksiniz.


İlginizi çekebilir: Facebook, reklam görsellerinde metin içeriği kısıtlamalarını kaldırıyor

reklam
MSI reklamı

Facebook, bünyesinde barındırdığı tüm platformları birbiriyle entegre etme stratejisini yeni boyutlar kazandırarak devam ettiriyor. Sosyal medya devi, bugün yaptığı duyuruda kullanıcıların Facebook, Instagram ve Messenger hesaplarında tek bir yerden paylaşım yapmasını kolaylaştıracak Facebook Hesap Merkezi adlı yeni özelliğini tanıttı.

Yeni Hesap Merkezi’yle beraber tüm hesaplarınıza ayrı ayrı girmeye gerek kalmaksızın tek noktadan hikaye ve gönderi paylaşabilecek, bunun yanı sıra ödeme işlemlerinizi de tek yerden kontrol edebileceksiniz.

Facebook Hesap Merkezi neler sunuyor?

Facebook Hesap Merkezi

Facebook Hesap Merkezi, iki amaca hizmet ediyor. Birincisi, bir içeriği tüm hesaplarınıza ayrı ayrı girmeye gerek kalmadan tek bir yerden paylaşarak tüm hesaplarınıza göndermenizi sağlamak. İkincisi ise ödeme bilgilerini kaydetmek. Bu imkan, insanların Facebook ve Instagram’da alışveriş yapmasını hiç olmadığı kadar kolaylaştırmayı hedefliyor. Her iki hizmete de kredi kartı eklemek bazen yorucu olabiliyor, işte Facebook Pay senkronizasyonu sayesinde bu yorucu işlemlerden bir nebze de olsa kurtulmak mümkün olacak.

Şirket, kısa bir süre önce piyasaya sürdüğü Facebook Pay özelliğinin hem Facebook hem de Instagram içinde yapılan ödeme işlemlerinde kullanılacağını ve ödeme bilgilerinin de tek hesapta kaydedileceğini söylüyor. Ayrıca Facebook Hesap Merkezi sayesinde eğer isterseniz profilinizdeki ad ve fotoğraf gibi bilgilerinizi de tüm platformlarla senkronize edebileceksiniz. Böylelikle, örneğin Facebook profilinizdeki bir şeyi değiştirdiğiniz zaman otomatik olarak Instagram’da da değişmiş olacak.

Facebook Hesap Merkezi

Bununla birlikte Facebook, Hesap Merkezi’yle ilgili yaptığı açıklamada, insanların her platformda aynı kimliğe sahip olmalarının zorunlu olmayacağının altını çizdi. Örneğin profil adı Facebook’ta Hardware Plus iken, Instagram’da ise @hwptr olarak kalabilir. Bu noktada tüm platformlarda aynı ada ve profil bilgilerine sahip olmanız zorunlu değil. Ancak isteği bağlı olarak Facebook, adınızı ve profil fotoğrafınızı uygulamalar arasında eşitleyebilme imkanı sunuyor.

Okuduğunuz haberi beğendiyseniz Aeternity (AE) göndererek editöre bir kahve ısmarlayabilirsiniz :)
Destekle
Devamını oku

Sosyal Medya

Facebook, benzersiz bir video içeriği yaratmaya çalışıyor

Geçtiğimiz birkaç ay boyunca Facebook, personelleri ile yapılan röportajlar aracılığıyla çeşitli video araçlarına dair yeni eklemelere neden ihtiyacımız olduğunu açıklayan haftalık bir dizi içgörü paylaştı. Platform, Şimdiye kadar, İçerik Stüdyosu uygulaması, Facebook Live yayınlarını optimize etme, Yüklenen videolarda müzik kullanma ve İçerik Stüdyosu’ndaki video analizleri gibi konular hakkında bilgiler yayınladı.

İlginizi çekebilir: Facebook, reklamlarda metin kısıtlamasını kaldırıyor

reklam
MSI reklamı

Yeni özellik ne içeriyor?

Serinin bu hafta yayınlanan en son videosu, Oynatma Listeleri ve Video Oynatma Serileri özelliklerinde, video oluşturucuların görüntülemelerini en üst düzeye çıkarmalarına nasıl yardımcı olabileceğini ele alıyor.

Video, Oynatma Listesi ve Seriler seçenekleri arasındaki farka ve seçeneklerin neden oluşturulduğuna değiniyor:
Oynatma listesi – Aynı içeriğin diğer bölümleri olmayan fakat belirli bir temayı veya konuyu paylaşan videolar koleksiyonu iken Oynatma serisi ise aynı program içinde toplanan videolar serisi anlamına geliyor. Seri özelliği, ayrıca içerik oluşturucuların fragmanları bir araya getirmesine ve ek sezonlar eklemesine olanak tanıyor, böylece izleyiciler içerikleri kronolojik sırayla izleyebilir.

Facebook, iki seçenek arasındaki farkın, içeriğiniz bir setin farklı bölümleri şeklindeyse, seri özelliğinin uygun olacağını, ancak faklı temalardan bir araya gelen videolar seti ise liste özelliğinin daha uygun olacağını söylüyor. Facebook ayrıca, Oynatma Listelerinin ve Serilerin her birinin benzersiz bir URL’ye sahip olduğunu ve bu URL’nin izleyicilerinizi video koleksiyonlarınıza yönlendirerek koleksiyonlarınız için daha fazla izleyici çekmenize yardımcı olabileceğini belirtiyor. Yeni gelişmeler, aniden milyonlarca görüntülemeyi garantileyen devrim niteliğinde bir işlev değil, ancak Facebook’un Facebook Watch’u vurgulamak ve insanların video platformuna geri gelmesini sağlamak istiyor olması, Oynatma Listeleri ve Seriler özellikleri ile, etkileşimi en üst düzeye çıkarması açısından etkili olabilir.

Okuduğunuz haberi beğendiyseniz Aeternity (AE) göndererek editöre bir kahve ısmarlayabilirsiniz :)
Destekle
Devamını oku

İnternet

Tiktok, ABD yasağı ani bir kararla engellendi

The New York Times‘ın bildirdiğine göre TikTok, pazar günü gece yarısı ABD genelinde yasaklanacak ve uygulama mağazalarından kaldırılacaktı, ancak federal bir yargıcın Trump yönetimine yönelik emri bunu şimdilik engelledi.

İlginizi çekebilir: Tiktok, zayıflama uygulamalarını yasaklıyor

reklam
MSI reklamı

Yasak gelmesi durumunda neler olacak?

Tiktok’un ABD’de yasaklanması durumunda, uygulama uygulama mağazalarından kalkacak ve bu, yeni kullanıcıların uygulamayı cihazlarına indirmelerini zorlaştıracaktı. Ayrıca, TikTok’un bu mağazalar aracılığıyla uygulamasına güncellemeleri ve hata düzeltmelerini göndermesini imkansız hale getirecekti. Bu kısıtlamalar hem kullanıcı deneyimine hem de ABD’deki kullanıcı tabanını büyütme becerisine zarar verirdi. Karar, ABD hükümetinin TikTok’u uygulama mağazalarından yasaklama planını açıklamasından yalnızca dokuz gün sonra geldi; Bundan önce, idare, TikTok’un ülkedeki operasyonlarının ABD merkezli bir firma tarafından devralınması için, büyük ölçüde veri gizliliği endişelerini gidermek adına son bir tarih belirlemişti.

TikTok yaptığı açıklamada, duruşmanın sonucundan memnun olduğunu belirtti:

 

TikTok, dün mahkemede, yasağın “keyfi ve kaprisli” olduğunu ve güvenlik güncellemelerini engelleyerek mevcut 100 milyon ABD’li kullanıcı için “veri güvenliğini zayıflatacağını” savundu. TikTok avukatı John Hall, “Bu, dünyadaki en hızlı büyüyen uygulamalardan biridir ve bu yeni kullanıcılar, bu işin can damarıdır.”dedi. Uygulama, mağazalarından kaldırılırsa, sonucunda çıkan etki kullanıcılar, içerikler, yaratıcılar açısından yıkıcı olur ve reklamverenler nezdindeki itibarına zarar verebilir.

Okuduğunuz haberi beğendiyseniz Aeternity (AE) göndererek editöre bir kahve ısmarlayabilirsiniz :)
Destekle
Devamını oku

HWP COIN’den Haberler

Donate

© EMY Medya. Kaynak gösterilerek ve bağlantı verilerek dijital ortamda alıntı yapılabilir.

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost tarafından verilmektedir.

LimonHost logosu