Sosyal medya
Xiaomi Mi 10 banner

Genel

Telpa Konkordato İlan Etti

Geçen hafta gazetelere yansıyan “Telpa Konkordato İlan Etti” haberi, sosyal medyada çok farklı karşılıklar buldu. Geçmişte Telpa’dan alışveriş yapmış son kullanıcılar ve şu an sahip oldukları cep telefonunu için Telpa’dan servis hizmeti alması gerekenler doğal olarak büyük bir panik yaşadılar.

Konuyla ilgili ne Telpa ne de General Mobile tarafından 12 Kasım 2019 tarihine kadar herhangi bir resmi açıklama da yapılmadı. Sadece Telpa Telekom CEO’su Sebahattin Yaman, kişisel olarak Habertürk’ün sorularını yanıtladı (bu habere aşağıdaki link’lerden ulaşabilirsiniz).

reklam

Geldiğimiz noktada Telpa ile ticari ilişkili olan son kullanıcıları ve özellikle de General Mobile cep telefonu sahiplerini bilgilendirmek için yaşanan süreci özetledik.

Bu videoda bugüne kadar olayın nedeni, tarafları, adı anılan şirket ve markaların web sitelerinde herkese açık sundukları bilgiler ve yapılan açıklamalar dışında basına yansıyan hiçbir bilgi BULUNMAMAKTADIR.

Ersin’in de videoda üzerine basa basa söylediği gibi HWP olarak ülkemizdeki teknoloji üretimine destek vermeye devam edeceğiz. Telpa’nın konkordato başvurusunun da bir an önce sulh yoluyla çözülmesini umuyoruz.

KONUYLA İLGİLİ LİNK’LER

MSI reklamı
1 yorum

1 yorum

  1. Murat

    16 Kasım 2019 at 10:52

    Dolandırıcı firma general mobil le ilgisi yokmuş bu konkordato nun arkasında farklı şeyler var.generel mobile amerikada kurulmuş sahibide Sabahattin yaman ve genel müdürü müzafer gülcüdur. Kokusu çıkar yerli millinin yakında ne yolsuzluk yaptıysalar😠😠

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Genel

İbreyi 340’a vurabilen, 1300 beygirlik 2. nesil VW Golf GTI!

Bir süre önce Almanya’da düzenlenen Race1000 etkinliğinde, asfalt canavarları diyebileceğimiz araçlar yer alıyordu. Fakat aralarında bir 2. nesil VW Golf GTI vardı ki, performansıyla kendine hayran bıraktı.


İlginizi çekebilir: 942 beygirlik Nebulus Audi RS7!

reklam

1987-1992 yılları arasında üretilen 2. nesil Golf GTI‘lardan birisi olan bu araç, dışarıdan bakıldığında bakımlı ve sıradan bir görünüme sahip. Fakat ön tamponun arkasında gizlenen devasa soğutucu, büyük egzozu ve kabinindeki takla barıyla “süper sporları harcayabilir” imajını ortaya koyuyor.

Kaputunun altında 1300 beygir gibi bir değerde güç barındıran bu canavar, meşhur Bugatti Chiron‘dan yaklaşık 200 beygir daha az güce sahip. Bu ihtiyar delikanlı, yapılan performans operasyonları ile 340 km/s gibi kendisinden beklenmeyecek bir hıza ulaşabiliyor. Araç sahibinin Facebook’ta paylaştığı sonuç kağıdı ile “Dünyanın en hızlı VW Golf 2’si” unvanını, bu araç almış gibi görünüyor.

Turbosektor-Ost paylaştı: 6 Temmuz 2020 Pazartesi

Söz konusu 2. nesil Golf, çeyrek mili (yaklaşık 400 m) 9.1 saniyede alıyor, 1/8 mili ise (yaklaşık 200 m) 220 km/s hıza çıkarak, 6.2 saniyede katedebiliyor.

Kaynak: Carscoops

MSI reklamı
Devamını oku

Genel

942 beygirlik Nebulus Audi RS7!

Son nesil Audi RS7 hali hazırda süper otomobil gücünü, gündelik hayat kullanışlılığıyla birleştiren bir model. Fakat bazı kişiler için RS7’nin standart performansı pek tatminkar olmayabiliyor. Nebulus RS7 ise bu talepleri fazlasıyla karşılayacak bir seçenek gibi görünüyor.


İlginizi çekebilir: Ken Block’un 613 beygirlik elektrikli Ford Fiesta ERX’i!

reklam

Black Box-Richter, HGP Turbo ve 811 Design güçlerini birleştirerek, Nebulus RS7’yi ortaya çıkartmışlar. Standart haliyle 592 beygir güç ve 800 Nm torka sahip hafif hibrit V8 üniteyi elden geçirerek, 942 beygir güç ve 1250 Nm tork değerlerine ulaşmışlar. Aracın maksimum hızının 363 km/s olduğu iddia ediliyor. Ayrıca aracın 0-100 km/s hızlanmasına dair veriler henüz bilinmiyor. Fakat aracın standart halinde 0-100 km/s değeri 3.5 saniye ve Nebulus RS7’de, 250 km/s seviyesindeki hız sınırı kaldırılmış (Standart modelde, opsiyonel paketlerle 280 km/s ve 305 km/s‘ye çıkartılabiliyordu).

Aracın dikkat çeken bir diğer kısmı ise görünümü oluyor. Araçta metalik mat siyah bir kaplama üzerine başka bir katman olarak parlak gümüş desenler eklenmiş. 811 Design tarafından yapılan bu kaplama, şirketin dediğine göre 1 hafta gibi bir sürede tamamlanabilmiş. Ayrıca aracın bir miktar alçaltıldığı da belirtilen detaylar arasında.

Kaynak: tekdeeps, Carscoops

 

MSI reklamı
Devamını oku

Genel

Ken Block’un 613 beygirlik elektrikli Ford Fiesta ERX’i!

Ken Block, FIA World Rallycross Şampiyonası‘nda tamamen elektrikli araçların katılacağı Projekt E serisinde, %100 elektrikli bu özel Ford Fiesta ile boy gösterecek.


İlginizi çekebilir: Bunu da yapmışlar: Ferrari 360 Modena “Limuzin”

reklam

23 Ağustos‘ta İsveç‘in Holjes kentinde başlayacak olan bu etkinlikte Gymkhana fatihi Block, ilk defa elektrikli araçlarla birlikte yarışacak.

Projekt E serisinde yarışacak araçlarda bazı ortak noktalar bulunuyor. Çelik gövde, dört tekerlekten çekiş ve STARD imzalı güç aktarma organları bu ortak noktaları oluşturuyor. “REVelution” olarak isimlendirilmiş bu güç aktarma organı, 613 beygir güç ve 1002 Nm torku (Yazım yanlışı sanmayın, baya 1002 Nm torklu bir Fiesta) üreten üç adet elektrik motorunu barındırıyor. Ayrıca bu özel Ford Fiesta’da hem ön hem de arka akslarda bulunan, iki vitesli bir şanzıman bulunuyor. Aracın maksimum hız ise 240 km/s olarak belirlenmiş.

STARD Ford Fiesta ERX ile Projekt E serisinde, dünya çapındaki ilk elektrikli rallycross yarışına katılmak beni çok heyecanlandırıyor. Makine çok harika ve Holjes’te direksiyona geçmek için sabırsızlanıyorum.” diyor Gymkhana fatihi Ken Block.

STARD‘ın CEO‘su Michael Sakowicz ise, “Ken’in Fiesta ERX’imiz ile Holjes’teki mücadelesini iple çekiyoruz. Ayrıca bu proje ile Projekt E gibi yeni nesil bir sınıfta, Ken Block gibi ünlü yarış pilotlarını da çekebilmenin mümkün olduğunu görebiliyoruz. Böylesine büyük bir motor sporları geçmişine sahip birinden alacağımız geri bildirimleri sabırsızlıkla bekliyor olacağız. Ken, her çeşit çılgın aracı sürmüş birisi ama Fiesta ERX’ten gerçekten çok etkileneceğini düşünyorum.“, diyor.

Kaynak: Carscoops

MSI reklamı
Devamını oku