Haftanın Seçkisi

türk telekom güncel tarifeler hizmet fiyatları 2025 Temmuz

Türk Telekom yeni fiyatlarını duyurdu, işte yeni paket fiyatları (Haziran 2025)

25 Haziran 2025
ldac nedir ldac desteği ne demek ldac önemli mi

LDAC nedir? LDAC sürümleri ve özellikleri nelerdir?

27 Haziran 2025
Türkiye Petrolleri'nde Genel Müdür görevinden ayrıldı

Türkiye Petrolleri’nde Genel Müdür görevinden ayrıldı

1 Temmuz 2025
samsung

Samsung Galaxy S25 FE hakkında ilk bilgiler! | Exynos 2500 işlemci neler sunuyor?

26 Haziran 2025
xiaomi 15 ultra yeni renkleri

Xiaomi 15 Ultra yeni renkleri belli oldu! İşte yeni renkler!

30 Haziran 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result

Snap, Reklam Gelirindeki Düşüş Nedeniyle 422 Milyon Dolar Kaybetti!

Yazı: Serhat Sarımlı
23 Temmuz 2022
Kategori: Haber
Okuma süresi: 2 dakika
Snap-Reklam-Gelirindeki-Dusus-Nedeniyle-422-Milyon-Dolar-Kaybetti

Snapchat ana şirketi Snap, son çeyrekte yaklaşık 422 milyon dolar kaybetti. Geçen yılın aynı çeyreğinde, bu rakam 151.7 milyon dolar seviyesindeydi. Snap, kaybın fotoğraf uygulamasındaki reklamlardan elde edilen hayal kırıklığı yaratan gelirden kaynaklandığını söyledi.


Ayrıca bkz: Netflix, iOS Kullanıcıları İçin Harici Abonelik Düğmesini Kullanıma Sunuyor!


Yayınlanan üç aylık rakamlar, Snap’in son çeyrek satışlarının 1,1 milyar dolar olduğunu gösteriyor. Bu, yaklaşık 982 milyon dolar olan bir önceki yılın çeyreğinden biraz daha fazla. Ancak bu sefer yaşanan kayıp iki katından fazladır. Snap CEO’su Evan Spiegel, “Snapchat topluluğunun devam eden büyümesi işimiz için uzun vadeli fırsatları artırırken, son çeyreğin finansal sonuçları hırsımızı yansıtmıyor” dedi.

Snap, bazı reklamverenlerin hala tedarik zinciri kesintileri ve işgücü sıkıntısı ile uğraştığını söylüyor. Reuters‘e göre, reklamverenler de reklam harcamalarında kesintilere yol açan enflasyon nedeniyle artan maliyetlerle karşı karşıya.

Spiegel, zararları azaltmak için Snap’in yalnızca reklam vermekten ve stratejisini ayarlamaktan başka gelir akışları üzerinde çalışmak istediğini söylüyor. Geçen ay Snapchat, kullanıcılara “özel, deneysel ve yayın öncesi özelliklere” erişim sağlayan bir abonelik sundu. Abonelik ayda dört dolara mal oluyor ve şu anda yalnızca Amerika Birleşik Devletleri, Kanada, Birleşik Krallık, Fransa, Almanya, Avustralya, Yeni Zelanda, Suudi Arabistan ve Birleşik Arap Emirlikleri’nde mevcut.

Serhat Sarımlı

Serhat Sarımlı

Bilim, teknoloji, yazılım alanlarına ilgi duyan, okuyuculara faydalı içerikler oluşturuyorum.

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya