İçindekiler
Samsung Türkiye ekibi, Galaxy Note 7 kullanıcıları için yeni bir açıklama yayınladı.
Akıllı telefon pazarının yıldızlarından biri olan Samsung‘un merakla beklenen yeni akıllı telefonu Galaxy Note7, çıkışıyla birlikte sorunları da beraberinde getirdi. Satışa sunulduğu ilk günden beri pil sorunları yüzünden cihazları patlayan birçok kullanıcı şikayetlerini dile getirmişti. Firma ise bu hususta geniş çaplı bir araştırma başlatmış ve satılan tüm Galaxy Note7 modelleri için bir değişim programı başlatmıştı. Bu konuda Samsung Türkiye cephesinden de bir açıklama geldi.
Samsung Türkiye ekibinden gelen açıklamanın tam metnine aşağıdan göz atabilirsiniz:
Bir hafta önce gönüllü olarak başlattığımız Galaxy Note7 Değişim Programı’nda kullanılacak olan yeni Galaxy Note7 ürünlerini en kısa zamanda getirmek için çalışmalarımızı hızla sürdürüyoruz. Başlattığımız bu program dahil olmak üzere, Galaxy Note7 ile ilgili tüm süreçlerde BTK (Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu) görüşlerini dikkate alarak ilerliyoruz.
Türkiye’de bilgimiz dahilinde herhangi bir vaka yaşanmamış olmasına rağmen, kullanıcılarımızın güvenliğini ön planda tuttuğumuz için başlattığımız programımıza, Galaxy Note7 sahibi kullanıcılarımızın en kısa sürede katılmalarını önemle talep ediyoruz.
Bu süreç içerisinde Note7 kullanıcılarımızdan ürünlerini kullanmayı durdurmalarını, cihazlarını kapatmalarını ve başlatmış olduğumuz Galaxy Note7 Değiştirme Programı’na katılmak için 444 77 11 nolu telefondan Samsung Çağrı Merkezi’ni aramalarını önemle talep ediyoruz.
Program ile ilgili detaylı bilgiye kullanıcılarımız aşağıdaki linkten ulaşabilmektedir:
http://www.samsung.com/tr/
Kullanıcılarımızın bu süreçte gösterdikleri anlayış ve sabır için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla,
Samsung Electronics Türkiye