Haftanın Seçkisi

tarifeler

En İyi Ayrıcalıkları Sunan Tarifeler | Prime vs Platinum vs Red (Haziran 2025)

5 Haziran 2025
PlayStation Store Days of Play indirimleri fiyatı düşen oyunlar

PlayStation Store Days of Play indirimleri başladı! İşte fiyatı düşen oyunlar!

5 Haziran 2025
borusan next ikinci el araç alım satım rehberi

İkinci El Araba ve Araç Piyasasında Doğru Tercih Rehberi

29 Mayıs 2025
Redington ve Mastercard Güçlerini Birleştiriyor

Redington ve Mastercard Güçlerini Birleştiriyor

2 Haziran 2025
nothing phone 3 fiyatı özellikleri çıkış tarihi

Nothing Phone 3 fiyatı sızdırıldı! İşte yeni Nothing telefon!

3 Haziran 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result

Realme yeni marka stratejisini duyurdu: 1+4+N!

Yazı: Batuhan Karalar
23 Haziran 2020
Kategori: Haber
Okuma süresi: 2 dakika
Realme yeni marka stratejisini duyurdu: 1+4+N!

2018 yılında Oppo’dan ayrılan ve BBK Electronics bünyesinde bağımsızlaşan Realme, kısa süre içerisinde akıllı telefonları aşan bir ekosistem oluşturdu. Akıllı saatler başta olmak üzere giyilebilir ürünlere de odaklanan marka, uzun vadeli hedeflerinin bir parçası olarak yeni marka stratejisini duyurdu.


İlginizi çekebilir: Apex Legends yıl sonuna kadar mobil platformlara gelebilir!


İçindekiler

  • Realme, yeni stratejisinde Huawei’den mi esinlendi?

Realme, yeni stratejisinde Huawei’den mi esinlendi?

Markanın Hindistan CEO’su Madhav Sheth’in bugün duyurduğu strateji, iç içe geçmiş 3 çemberden oluşuyor. Çekirdek çemberde Realme’nin ana ürünü olan akıllı telefonlar bulunurken, orta çembere 4 farklı ürün grubu yerleşiyor. Akıllı saat, televizyon, kulaklık ve mikrofondan oluşan çemberdeki ürünler, Realme Link uygulaması sayesinde markanın akıllı telefonları ile senkronize oluyor. En dış çemberdeki ürünler ise ev, kişisel ve seyahat ekosistemi olarak kendi içinde 3 temel gruba ayrılıyor. Bu grupta akıllı baskül, diş fırçası, powerbank ve projektör gibi IoT ürünleri bulunuyor.

realme

Realme tarafından paylaşılan ürün stratejisi, geçtiğimiz yıl Huawei’nin duyurduğu 1+8+N stratejisi ile büyük benzerlikler taşıyor. Huawei de mevcut stratejisinde akıllı telefonları merkeze konumlandırıp Realme’ye benzer ürünler ile etrafını çevreliyor. Kullanıcılar; bünyesinde Oppo, Vivo ve OnePlus’ın da bulunduğu BBK Electronics’in bu hamlesiyle doğrudan Huawei’yi hedefine aldığını iddia ediyor.

Realme yeni marka stratejisini duyurdu: 1+4+N!

Madhav Steth, yeni iş planlarının yanı sıra markanın gelecek ürünleri ile ilgili de bilgiler paylaştı. 25 Haziran’da duyurulacak Realme X3 modelinin yanı sıra Adventurer adlı profesyonel bir sırt çantası da görücüye çıkacak. Su geçirmez yapıda olduğu belirtilen çantanın 20 dolar fiyat etiketine sahip olması bekleniyor.

Batuhan Karalar

Batuhan Karalar

İnternet ile ilk karşılaşmam, 2000'li yılların başlarında 146 çevirmeli ağ bağlantısı sayesinde gerçekleşti. Teknolojiyle aram zaman içerisinde koyulaştı ve şimdi de HWP bünyesinde en güncel haberleri sizlere aktarıyorum.

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim
  • Network
  • Leadergamer

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya