Ödeme sistemleri alanında faaliyet gösteren global teknoloji şirketi Mastercard, Redington ile güçlü bir stratejik iş birliğine adım attı. Bu kapsamda, Mastercard’ın yenilikçi çözümleri, Türkiye ve CIS bölgesinde Redington’un güçlü iş ortakları ve ekosistemi ile son kullanıcılara ulaşacak.
Redington Türkiye, Mastercard ile siber güvenlik çözümlerini kapsayan önemli bir iş birliğine imza attı. Redington, Türkiye ve CIS bölgesindeki son kullanıcılara Mastercard’ın ileri düzey siber güvenlik çözümlerini ulaştıracak.
Bu stratejik iş birliği, şirketlerin dijital güvenlik altyapılarını güçlendirmeyi ve siber tehditlere karşı daha dayanıklı hale gelmelerini hedefliyor. Mastercard’ın global deneyimi ve yenilikçi teknolojileri ile Redington Türkiye’nin bölgesel gücü birleşerek, şirketlere proaktif, ölçeklenebilir ve stratejik çözümler sunacak.
Güvenlikte yeni bir dönemin başlangıcı
İş birliğinin ilk aşamasında, Mastercard’ın Cyber Quant, RiskRecon ve Threat Protection Suite çözümlerinden oluşan üç öncü siber güvenlik ürünü, Redington iş ortakları aracılığıyla son kullanılacara sunulacak. Bu yenilikçi çözümler, şirketlerin siber risklerini kapsamlı bir şekilde analiz etmelerine, tehditlere karşı hazırlık seviyelerini artırmalarına ve dijital güvenlik altyapılarını proaktif biçimde güçlendirmelerine olanak sağlıyor. Gelecek dönemde analitik çözümlerin de portföye eklenmesiyle, ürün yelpazesi daha da genişleyecek ve daha fazla kuruma değer katacak çözümler bu iş birliği ile sunulacak.
Redington Türkiye’nin distribütörlüğüne eklenen Mastercard çözümleri ile şirketler, gerçek hayat senaryolarına dayanan kriz simülasyonları ile siber tehditlere karşı hazırlıklarını artırabilecek. Güvenlik seviyelerini ölçerek gelişim alanlarını belirleyebilecek ve güvenlik yatırımlarını daha etkili şekilde planlayabilecekler. Mastercard’ın küresel ödeme ağına dayanan veriler ve bölgesel içgörülerle desteklenen bu çözümler, özellikle Türkiye ve CIS Bölgesi’ndeki son kulanıcılara önemli bir rekabet avantajı sağlayacak.
Bora Incir : “Dijital güvenlik altyapılarının güçlenmesine önemli katkılar sağlayacağız”
Redington Türkiye ve Mastercard arasındaki bu stratejik iş birliğinin, şirketlerin dijital dönüşüm yolculuklarında karşılaşabilecekleri siber güvenlik risklerini azaltmalarına önemli ölçüde katkı sağlayacağını belirten Redington Genel Müdürü Bora İncir, “Mastercard ile gerçekleştirdiğimiz bu stratejik iş birliği, Mastercard’ın küresel tecrübesi, marka güvenilirliği ve teknoloji gücünü, Redington Türkiye’nin bölgedeki güçlü konumu, iş ortakları ekosistemi ve finansal kapasitesiyle buluşturuyor. Bu sinerjinin hem Türkiye’de hem de CIS Bölgesi’nde pazar paylarımızı artırarak bölgesel büyümemize önemli katkı sağlayacağına inanıyoruz. Redington Türkiye olarak, iş ortaklarımız aracılığıyla dijital güvenlik altyapılarının güçlenmesine Mastercard çözümleri ile önemli katkılar sağlayacağız ve ileri düzey analitik çözümlerle rekabet avantajı kazanmalarına destek olmayı sürdüreceğiz” dedi.
Avşar Gürdal: “Teknolojiyle güçlendirilmiş güvenli bir gelecek için iş birliklerinin önemine inanıyoruz”
Mastercard Türkiye ve Azerbaycan Genel Müdürü Avşar Gürdal ise “Her geçen gün artan veri ve dijital ayak izi, siber saldırılara karşı kurumları daha fazla açık hedef haline getiriyor. Tüm dünya genelinde 20 milyondan fazla üye işyerinin güvenlik değerlendirmesini gerçekleştirdiğimiz altyapımızla, dijital güvenlik çözümlerimizi global ölçekte edindiğimiz tecrübe ve tehdit istihbarat verileri ile zenginleştirerek, şirketlerin siber tehditlere karşı daha dayanıklı hale gelmelerine destek oluyoruz. Redington ile gerçekleştirdiğimiz stratejik iş birliği, bölgedeki şirketlerin dijital dönüşüm süreçlerini güvence altına alarak rekabet avantajı kazanmalarına yardımcı olacak. Redington ile birlikte küresel deneyimimiz ve yenilikçi teknolojilerimizle Türkiye ve CIS Bölgesi’nde dijital güvenlikte yeni bir dönemin başlangıcını yapmaktan büyük bir mutluluk duyuyoruz.” açıklamasını yaptı.