Sosyal medya

Basın Bülteni

Bitdefender iftaharla sunar: GravityZone

bitdefender_logo_2011

Bitdefender’ın yeni nesil güvenlik yönetim platform GravityZone, fiziksel, sanal ve mobil platformdaki güvenliği tek merkezden yöneterek güvenlik pazarına yeni bir yaklaşım getirdi. Böylece karmaşık, dağıtık yapıda, yönetilmesi güç olan geniş ağlarda güvenlik yönetimleri kâbus olmaktan çıkıyor.

reklam
MSI reklamı

Sunduğu yenilikçi güvenlik çözümleri ile bilgi güvenliği pazarının önde gelen firmalarından olan Bitdefender, fiziksel, sanal ve mobil sistemler için merkezileştirilmiş yönetim ürünü GravityZone’u duyurdu.

GravityZone, bulut bilişim mimarisini kullanarak güvenliği uç noktalara kadar yayıyor ve güvenlik yöneticilerine, BT departmanlarına ve sistem entegratörlerine yüksek ölçeklenebilirliğe sahip merkezi bir yönetim sistemi sunuyor. VMware, Cirtix ve Microsoft platformları ile tam entegre şekilde çalışan GravityZone, fiziksel ve sanal ortamlar üzerinde sunduğu yük bindirmeden tarama, tekilleştirme ve merkezileştirme gibi özellikleri ile rakipsiz bir tasarruf imkanı sunuyor.

Bitdefender Global İşbirlikleri Direktörü Shaun Donaldson konuyla ilgili yaptığı açıklamada “GravityZone, pazardaki diğer tüm ürünlerden farklı olarak uç noktalar için sunduğu özellikler ile güvenlik yönetimi konusundaki beklentiyi çok yukarılara çekiyor. Pek çok firmanın uçtan uca çözümleri çok fazla bakım ve odaklanma isterken ve meşakkatli kurulum süreçleri gerektirirken GravityZone bu süreçleri basitleştirerek zaman ve paradan tasarruf etmenizi sağlıyor” dedi. Donaldson, GravityZone’un Bitdefender ekibinin 2010 yılında geliştirdiği ve kurumlara tüm uç birimleri yönetme imkanı sağlayan Gravity Mimarisi üzerine inşa edildiğini açıkladı.

GravityZone’un kendine has mimarisi, istenildiği sayıda sistemi yapıya eklemeye veya çıkartmaya imkan tanıyarak rakipsiz bir ölçeklenebilirlik sunuyor.  Anahtar teslim çözümü kurmak ise herhangi bir sanal platforma sanal bir cihaz kurmak kadar kolay. Ürün, Microsoft Active Directory, VMware vCenter ve Citrix XenServer entegrasyonu sayesinde fiziksel ve sanal uç birimlerin güvenliğini sağlamada çok önemli zaman ve emek tasarrufu sağlıyor. Kurumlar GravityZone içerisindeki Sanal Ortamlar için Güvenlik, Uç Birimler için Güvenlik ve Mobil Cihazlar için Güvenlik servislerinden tümünü veya istediklerini kurabiliyorlar. Daha sonradan bu servisleri kaldırmak veya eklemek de konsol üzerinde yapılacak ufak bir aktivasyon ile sağlanıyor.

İmza tabanlı tarama motorlarının yanı sıra tescilli B-HAVE ve AVC (Active Virus Control) teknolojilerini kullanan Bitdefender, bağımsız test merkezleri AV-Test, AV-Comparatives ve Virus Bulletin tarafından en iyi çözüm olarak gösterilmektedir. B-HAVE sezgisel taramayı sanal alan (sandbox) içerisinde yaparak tehlikeleri algılamaya çalışırken zararlı kodların kendilerini gizleme tekniklerine rağmen etkilerini gözlemler.

GravityZone, esnek yapısının yanında CPU, Sanal Makine veya korunacak üç birime (fiziksel veya mobil) göre esnek bir lisanslama modeli de sunuyor. GravityZone’un tüm özelliklerini bir kutu içine toplayan GravityZone-in-a-Box çözümü ise Mayıs ayında raflarda olacak.

Bitdefender türkiye temsilcisi Kavi International firmasının genel müdürü Cuneyt Kavi şunları ekledi: “Kavi International olarak ilk 500 ve kamu odaklı çalışmaktayız. Enterprise olarak nitelendirilen bu müşteri grubunda yer alan bu firmalar en az bir ürünümüzü kullanmaktadır. Bitdefender ile de artık çok güçlü bir ürün ile karşılarındayız. Gerek yönetim konsolu gerekse de sağladığı %100 koruma ile mutlu etmenin çok zor olduğu bu profil karşısında çok iddialıyız.”

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Akıllı Telefonlar

Xiaomi Yetkili Servis Merkezi İstanbul/Kadıköy’de açıldı!

Xiaomi Yetkili Servis Merkezi, Genpa ortaklığıyla İstanbul Kadıköy’de açıldı.


İlginizi çekebilir; Prime üyelerine özel, Xiaomi ürünlerinde 100 TL’ye varan indirim

reklam
MSI reklamı

Xiaomi Yetkili Servis Merkezi açıldı!

“Xiaomi Yetkili Servis Merkezi” konseptiyle İstanbul/Kadıköy’de açılan merkez, Türkiye’de ilk olma özelliği taşıyor. Xiaomi kullanıcılarına en iyi servis deneyimini sunmayı hedefleyen merkezde, Xiaomi Türkiye garantili tüm telefonlara ve Genpa Teknik Servis Hizmet Kapsamında olan Xiaomi aksesuar ve ekosistem ürünlerine yönelik hizmet veriliyor. Sadece Xiaomi ürünlerine hızmet verecek olan bu merkez, Genpa İcra Kurulu Başkanı Gökhan Erdem ve Xiaomi Türkiye Ülke Müdürü Usher Liu‘nun katılımıyla İstanbul Kadıköy/Hasanpaşa’da açıldı.

Ürün satışının da yapılacağı servis merkezinde bir de deneyim alanına da yer verilmiş. Bu sayede müşteriler, Xiaomi’nin en yeni telefonlarını, aksesuarlarını ve ekosistem ürünlerini cihaz bekleme sırasında da deneyimleme ve satın alma fırsatı bulacak.

Kadıköy Xiaomi Servis Merkezi hafta içi 09:30-19:00, Cumartesi günleri ise 10:30-19:00 saatleri arasında hizmet verecek.

Fahrettin Kerim Gökay Caddesi, Baycan Han No:39-41/b, 34722 Kadıköy” adresinde bulunan servis ve satış merkezine 0212 359 0559 numaralı telefondan Xiaomi Kadıköy Servis merkezine ulaşılabilecek.

Devamını oku

Basın Bülteni

Bakanlık, scooter yönetmeliği üzerinde çalışmaya başladı

Yazan:

SEAT EXS KickScooter

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı bugün düzenlediği toplantıda, uzun süredir beklenen scooter düzenlemeleriyle alakalı çalışmaya başladığını açıkladı. Yapılacak düzenleme çerçevesinde, elektrikli bisiklet ve scooter’ların özellikle trafik akışına zararının önlenmesi amaçlanıyor.


İlginizi çekebilir: Elektrikli 2021 Mercedes-Benz EQS, test edilirken yakalandı!

reklam
MSI reklamı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, bugün Bakan Adil Karaismailoğlu ve sektördeki diğer katılımcılarla ortaklaşa bir Mikro Hareketlilik Odak Grup Toplantısı düzenledi. Toplantıda elektrikli araçların Türkiye’deki yaygınlığından ötürü ulaşımdaki önemi vurgulandı. Ayrıca bakanlık, e-scooter’lar ile alakalı yapılması planlanan düzenlemelerden da bahsetti.

Bu bağlamda ilk olarak, faaliyet izni almak için başvuruda bulunan e-scooter firmalarının, mobil uygulamasının olması ve sunucularının da Türkiye’de olması isteniyor. Ayrıca şu anda dünya genelinde kullanılmakta olan 4.6 milyon adet e-scooter sayısının, 2024 yılına kadar 6 katına çıkabileceğinin de ifade edildiği bu toplantıda, mikro hareketlilik araçlarının çevreciliğinden de bahsediliyor. Buna göre araçların, dünya çapında gerçekleşen yıllık bazda 1.7 milyar ton karbon salınımını azaltacağı söyleniyor.

Scooter yönetmeliği

Mikro Hareketlilik Odak Grup Toplantısı’nda, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Karaismailoğlu çeşitli açıklamalarda bulundu. Bakanın ifade ettiğine göre şu an ülkemizin nüfusunun %92′sinden fazlası şehirlerde ve ilçe merkezlerinde yaşıyor ve dolayısıyla e-scooter’lar, bu açıdan ulaşımda kendine büyük bir yer ediniyor. Ayrıca araç ve şirketlerin şu anda lisanslarının olmamasının önemli bir engel oluşturduğunu da ifade eden Bakan Karaismailoğlu, bu engellerin aşılması noktasında kamu ve özel sektörün iş birliği içinde olmasının öneminin altını çizdi.

İşte tüm bu iş birliklerini sağlamak ve sorunları çözmek için sektörde belirli standartlar oluşturulacağını söyleyen Ulaştırma ve Altyapı Bakanı, “Vatandaşlarımızın hem güvenliğini hem de en iyi standartlarda hizmet almasını sağlıyoruz.” diye konuştu.

Scooter yönetmeliğinin ilk detayları beli oldu

Bakanlık scooter

Toplantıda Bakan Adil Karaismailoğlu, yaş sınırı, güvenlik araçlarının kullanılması ve hız sınırı dahil olmak üzere e-scooter’ların ulaşımdaki yerine dair ilk düzenlemelerden bahsetti. Buna göre, şehirler arası yollar ve azami hız sınırı 50 km/saat üzerinde olan kara yollarında e-scooter’ların kullanılmaması isteniyor. Diğer düzenlemeler ise şu şekilde:

  • E-scooter’ı aynı anda birçok kişi kullanamayacak
  • E-scooter’da sadece kişisel eşyalar taşınacak
  • Yayaları, engellileri ve yaşlıları zor duruma sokmayacak şekilde kullanılacak
  • Kask, dizlik, reflektör ve ceket gibi güvenlik ekipmanlarının kullanılması istenecek
  • Firmalar, çağrı merkezi veya mobil uygulama üzerinden kullanıcıya destek sağlayacak
  • Görüntü kirliliğine sebep olmayacak şekilde kullanılması gerekecek

Bunlara ek olarak e-scooter’ların her şehirde toplu taşıma araçlarıyla uyumlu bir şekilde kullanılması yönünde de planlamalar yapılması, yönetmeliğin öngördüğü düzenlemeler arasında yer alıyor. Bir diğer önemli konu ise yerlilik. Bu noktada Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, e-scooter’larda kullanılacak donanım ve yazılımların tamamen yerli olmasını teşvik edecek. Ayrıca yerli ürün kullanan firmalara da kolaylık sağlanacak.

Türkiye’de 3 milyon e-scooter kullanan kişi var

Scooter

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı’nın açıkladığına göre şu anda Türkiye’de 35 bin adet e-scooter kullanan 3 milyonu aşkın kişi var. Üstelik e-scooter’lar, salgın dönemi hasebiyle insanların alternatif ulaşım aracı arayışına girmesinden dolayı trafikte büyük bir ivmeyle yaygınlaşmaya devam ediyor. İşte Bakan Karaismailoğlu da tam bu duruma dikkat çekerek, içinde bulunduğumuz dönemin şartları gereğince yenilikçi adımlarla çalışmalarına hız verdiklerini ifade etti.

Esasında düzenlemelerin tek sebebi, e-scooter’ların salgın döneminde yaygınlaşması değil. Böyle bir atılımın gelmesini zaten bekliyorduk, ancak salgın dönemi bu düzenlemenin hızlanmasını tetikledi. Diğer taraftan e-scooter’lar, gürültüsüz olmaları ve karbon emisyonu bakımından da son derece çevre dostu olduğu için benimseniyor. Konuşmasında bu hususa da dikkat çeken Bakan, mikro hareketlilik araçlarının yaygınlaşmasına yardımcı olmak ve seyahatin belli standartlar çerçevesinde güvenli bir şekilde yapılması amacıyla ilk çalışmalara başladıklarını söyledi.

İlgili çalışmalarda dikkat edilecek önemli husus, e-scooter’ların şehir içinde yol güvenliğine etkileri ve altyapısal birtakım koşulların belirlenmesi noktasında olacak. Bakan Karaismailoğlu, bu konu üzerinde özellikle durduklarını belirterek, ortaya koydukları vizyonun, yol kapasitelerinin verimli kullanılması, çevreye verilecek potansiyel zararların azaltılması ve trafik güvenliğini artırma noktasında olduğunu kaydetti.

Devamını oku

Basın Bülteni

MediaMarkt Startup Challenge için başvurular başladı

MediaMarkt Türkiye tarafından gerçekleştirilen girişim projesi “MediaMarkt Startup Challenge” başvuruları başladı. Geleceğin teknolojilerini kurgulayan şirketlerle, perakendeyi yeniden şekillendirecek girişimcileri bir araya getirmeyi hedefleyen projeye başvurular, mediamarktstartupchallenge.com adresi üzerinden 11 Eylül tarihine kadar devam edecek. Kazananlar ise 20 Ekim tarihinde açıklanacak.


İlginizi çekebilir: Vivo X50 Lite kutusundan çıkıyor (Vivo’nun TR’deki ilk telefonu!)

reklam
MSI reklamı

MediaMarkt Startup Challenge’ın önceki yıllarının kazanan girişimcilerinden BuyBuddy’nin kasasız ödeme çözümleri ve Udentify’ın yüz tanıma/takip teknolojilerini kullanarak pazar araştırmalarında çok daha iyi çözümler elde edilmesini sağlayan bir BI (business intelligence) çözümü ise çeşitli MediaMarkt mağazalarında kullanılmaya başlandı.

Avrupa’nın açık ara 1 numaralı elektronik perakendecisi MediaMarkt’ın gerçekleştirdiği “MediaMarkt Startup Challenge” projesinin üçüncü dönemi için başvurular başladı. Perakende dünyasında, inovatif değişikliklerle fark yaratan ve dönüştüren uygulamaları hayata geçirmeyi amaçlayan proje kapsamında girişimciler, 11 Eylül tarihine kadar başvurularını yapabilecek. Başvurular mediamarktstartupchallenge.com adresi üzerinden gerçekleştirilecek.

MediaMarkt

Dijitalleşmeyi iş süreçlerine adapte edebilen ve perakende sektörüne yönelik çözümler geliştiren projeler arasından istenilen kriterlere uygun 10 proje ise, 20 Ekim günü dijital olarak düzenlenecek MediaMarkt Startup Challenge Day etkinliğinde uzman jüriye sunumunu yapacak.

Startuplara projelerini Avrupa’da hayata geçirme fırsatı

MediaMarkt Startup Challenge Day etkinliğinde ilk üçe giren projeleri oldukça cazip ödüller bekliyor. Birinci olan proje, Münih’te gerçekleşecek Plug and Play Retailhub Programı’na katılmanın yanı sıra; girişimciler için kurumsal ortaklıklar sunan hızlandırma programına dahil olma hakkı, Silikon Vadisi’nin en aktif yatırımcıları arasında olan Plug and Play’in girişimci ağına dahil olma fırsatı yakalayacak.

MediaMarkt

İkinci olan proje ise MediaMarkt mağazalarında pilot uygulama fırsatı ve Kategori Mağazacılığı Derneği’ne çözümlerini sunma hakkı elde edecekken; üçüncü olacak proje de yine MediaMarkt mağazalarında pilot uygulama imkanına sahip olacak.

Kazanan projeler MediaMarkt ile iş birliğine başladı!

Bu yıl 3’üncüsü düzenlenecek MediaMarkt Startup Challenge’ın ilk yılının kazanan girişimcilerinden BuyBuddy’nin kasasız ödeme çözümü bugün MediaMarkt Türkiye’nin Ümraniye, EMAAR ve Metropol mağazalarında çoktan kullanılmaya başlandı. BuyBuddy, müşteri davranışlarını gerçek zamanlı olarak kasada beklemeksizin ödemelerini gerçekleştirmelerini sağlayan bir IoT cihaz sunuyor. Aynı yılın diğer bir başarılı projesi Udentify ise MediaMarkt Türkiye’nin Kozyatağı, EMAAR, MOI, Brandium, Denizli ve Ankara Antares olmak üzere 6 farklı mağazasında kullanılırken proje, yüz tanıma ve takip teknolojilerini kullanarak pazar araştırmalarında çok daha iyi çözümler elde edilmesini sağlayan bir BI (business intelligence) çözümü sunuyor. Aynı zamanda bu firmalar Almanya’daki Plug and Play Retailhub’ta kendilerini tanıtma fırsatı buldu.

Geçtiğimiz yıl düzenlenen MediaMarkt Startup Challenge 19’un kazananı kişisel eşyayı fiziksel olarak; şehir merkezi, AVM, plaj, konser salonu gibi belirlenen mekanlarda güvenli olarak saklamaya yarayan Bagaj adlı mobil uygulama olmuştu. Şu anda Almanya’daki Plug and Play Retailhub’ta olan girişimin önümüzdeki günlerde MediaMarkt’ta pilot çalışmalarını hayata geçirmesi planlanıyor.

Devamını oku

HWP COIN’den Haberler