iOS ile Android arasındaki savaş her alanda devam ederken, 2013 tatil sezonunu kapsayan yeni bir araştırma yayınlandı. IBM tarafından yürütülen araştırmanın sonuçlarına göre özellikle ABD’de alışveriş çılgınlığına dönen tatil sezonunda iOS kullanıcıları Android kullanıcılarına oranla uygulamalara daha çok para döktü. iOS kullanıcıları ortalama 93.94$ harcama yaparken, bu rakam Android’de 48.10$ olarak listelendi.
Ayrıca tatil sezonu boyunca rekor sayıda bir mobil trafik görülürken, trafiğin %28.5’ini akıllı telefonlar %18.1’ini ise tabletler yaptı. Geçtiğimiz yıllara oranla bir hayli artış görülen tablet trafik verileri, tabletlere olan ilginin arttığını ve tablette alışveriş yapmanın daha kolay olması olarak yorumlanıyor.
İçindekiler