Sosyal medya
Türk Telekom reklamı
Türk Telekom reklamı

Giyilebilir Teknoloji

Xiaomi Mi Watch Lite FCC’de görüntülendi!

Xiaomi Mi Watch Lite
Oppo Reno 4 reklamı Advertisement

Xiaomi Mi Watch Lite FCC platformu üzerinde görüntülendi. Firmanın yeni akıllı saatinin teknik özellikleri de ortaya çıktı.


İlginizi çekebilir; Smartmi Grafen Isıtıcı su sıçralamaları için IPX4 sertifikasına sahip!

reklam
MSI reklamı

Xiaomi Mi Watch Lite teknik özellikleri ortaya çıktı!

Akıllı saatler gün geçtikçe çeşitlenmeye devam ediyor. Neredeyse her akıllı telefon üreticisinin içerisinde yer aldığı piyasa oldukça hareketli günler yaşıyor. Bu firmalar arasında yer alan Xiaomi de, yeni akıllı saati Mi Watch Lite ile kullanıcılarının karşısına çıkmaya hazırlanıyor. Firmanın yeni saati FCC üzerinde görüntülenirken, bazı teknik özellikleri ve cihazın ilk görüntüleri ortaya çıktı. Geçtiğimiz yıl piyasaya çıkan Mi Watch modeline nazaran daha uygun fiyatlı olması beklenen akıllı saat, 1.41 inçlik HD ekrana sahip olacak.

Xiaomi Mi Watch Lite

Tasarım olarak Apple Watch‘a oldukça benzeyen akıllı saat, 24 saat nabız takip sistemi ile kullanıcılarını karşılayacak. Bluetooth 5.1 özellikli gelecek akıllı saat, 236 mAh bataryaya ve 5W‘lık şarj desteğine sahip olacak. İçerisinde gömülü GPS sistemi de bulunacak olan cihaz, Android 4.4 ve iOS 10 üzeri sürümlere sahip bütün akıllı telefonlarda çalışabilecek. Öte yandan kutu görseli de paylaşılan akıllı saat, REDMIWT02 kod adına sahip olacak. Akıllara cihazın Redmi markası ile mi piyasaya çıkacağı sorusu gelirken, henüz resmi bir gelişme yaşanmadı. Bakalım firma yeni akıllı saati ile birlikte uygun fiyatlı cihazlar arasında önemli bir yere sahip olabilecek mi bekleyip göreceğiz.

Taze mühendis, çizgi roman ve teknoloji sever.

Yorum yapmak için tıklayın

Yorum yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Aksesuar

Amazon Echo Frames, ön siparişler için hazır!

Amazon Echo Frames
Oppo Reno 4 reklamı Advertisement

Giyilebilir akıllı cihazlar, 2020 yılının trendleri arasında yerini aldı. Akıllı saatler ile başlayan bu trend, TWS kulaklıklarla devam etti. Bu aksesuarlar, COVID-19 salgınına rağmen hala oldukça popüler ve yoğun bir şekilde kullanılıyor. Teknoloji şirketleri ise bu ekosisteme hangi yeni ürünleri ilave edebileceğini araştırıyor. Henüz yaygınlaşmayan fakat yakın zaman içerisinde piyasada yerini alması beklenen akıllı gözlükler de bunlardan biri.


İlginizi çekebilir: LG, 17 inç katlanabilir ekrana sahip dizüstü bilgisayar patenti aldı!

reklam
MSI reklamı

Amazon Echo Frames, yeni nesilde neler sunuyor?

Akıllı gözlük piyasasının olgunlaşmaya çalışması ile birlikte Amazon, Echo Frames adlı akıllı gözlüklerinin 2.neslini bugün tanıttı. Yeni nesil Amazon Echo Frames, iyileştirilmiş ses kalitesi, daha iyi bir pil ve daha optimize bir cihaz olarak karşımıza çıkıyor. Bugün yapılan tanıtımın ardından cihazın ön sipariş için hazır olduğu duyuruldu. Amazon, kendi haber bülteninde ürünün 1.gün sürümünden müşteriler için hazır olan sürüme geçiş yaptığını paylaştı. Şirketin yaptığı paylaşıma göre cihaz, Amazon’un kendi sitesi üzerinden 249,99$ fiyat etiketi ile ön siparişe çıktı. Bununla birlikte 1.nesil cihaza sahip olanlar yeni gözlükleri 70$ karşılığında satın alabilecek.

Amazon Echo Frames

Amazon Echo Frames‘in ilk modeli 179$ fiyat etiketi ile satışa çıkmıştı. İki nesil arası geçişin 70$ olmasındaki temel sebep buna dayanıyor. Yeni neslin önemli yeniliklerine bakacak olursak, artık cihazlarda Bluetooth ve Smart Assistant bağlantısı bulunacak. Echo Frames, Amazon Alexa ile bağlantı kurabiliyor ve bazı özelliklerinden faydalanabiliyor. Ayrıca Bluetooth üzerinden müzik çalabiliyor ve bu özellik önceki nesile göre iyileştirilmiş durumda. Pil ömrü ise 1.nesile oranla daha uzun süre dayanacak. Henüz yeni olan akıllı gözlük teknolojisi, önümüzdeki günlerde hangi yenilikleri hayatımıza katacak merakla bekliyoruz.

Devamını oku

Aksesuar

Apple Watch için beklenen Spotify özelliği kullanıma sunuldu!

Apple Watch
Oppo Reno 4 reklamı Advertisement

Apple Watch için Spotify uygulaması artık bağımsız akış desteği sunmaya başladı. Yeni özellik ile Spotify kullanıcıları yakınlarda bir iPhone bulundurmak zorunda kalmadan Spotify’da WiFi veya hücresel ağ üzerinden müzik veya podcast dinleyebilecekler.


İlginizi çekebilir: Airpods Pro için değişim programı başladı!

reklam
MSI reklamı

Apple Watch artık bağımsız Spotify akışını destekliyor

Spotify, son birkaç yıldır Apple Watch için uygulama desteği sağlıyordu. Ancak bağımsız akış seçeneğini yeni kullanıma sunuyor. Spotify, bu özelliği birkaç aydır test ediyordu ve şimdiye kadar Spotify dinlemek, bağımsız hücresel bağlantı ağına sahip saat modellerinde bile bir ‌iPhone‌ gerektiriyordu.

Apple Watch

Apple Watch Spotify Müzik uygulamasında açtığınız bir müzik artık telefona gerek kalmadan doğrudan Bluetooth kulaklıklara aktarılabilir. Bu, egzersiz gibi ‌iPhone’a ihtiyaç duyulmayan durumlar için ideal bir ortam oluşturuyor.

Bu özellik henüz beta kapsamında sunulmaya devam ediyor ve şu anda tüm kullanıcılar için mevcut değil, ancak Spotify bugün itibariyle özelliğin kullanıma sunulduğunu doğruladı. Bu da demek oluyor ki önümüzdeki günlerde bir Apple Watch’a sahip olan tüm Spotify kullanıcıları artık telefona ihtiyaç duymadan müzik dinleyebilecekler.

 

Devamını oku

Aksesuar

COVID-19, akıllı aksesuar pazar payını %30 daha artıracak!

Oppo Reno 4 reklamı Advertisement

COVID-19 salgını insanları giyilebilir akıllı aksesuarlara yöneltti. Akıllı aksesuar pazarına olan ilginin %30 artacağı yönünden büyük beklentiler var.


İlginizi çekebilir: Akıllı telefon sektörü, 3. çeyrekte ciddi bir toparlanma gösterdi

reklam
MSI reklamı

COVID-19 giyilebilir teknoloji ürünlerine nasıl etki edecek?

COVID-19 salgını maalesef henüz bitmedi ve en son raporlara göre yakın zamanda da sona ermeyecek. Durum bu kadar ciddiyken ve ölü sayısı artmaya devam ederken, akıllı aksesuar pazarını canlandıracak beklenmedik bir etki oluştu. Teknoloji pazarı analisti Canalys’in tahminlerine göre , 2021’de akıllı telefon aksesuarlarının, yani giyilebilir bilekliklerin ve TWS cihazlarının, sırasıyla 200 milyon ve 350 milyon üniteyi aşması bekleniyor.

Canalys Araştırma Analisti Cynthia Chen, Pandemi sırasında tüketicilerin sağlık ve zindeliğe olan ilgisinin önemli ölçüde arttığını, bunun da Xiaomi, Garmin, Fitbit ve Huami gibi giyilebilir cihazlar için harika bir fırsata dönüştüğünü, ev ve ev eğlencelerinin yanı sıra doğa sporları ve rekreasyona ilginin yükselişini sürdürdüğünü, bunun özellikle Apple, Samsung, Jlab ve QCY gibi TWS kulaklık üreticileri için beklenenden daha fazla büyümeye yol açtığını belirtti.

COVID-19

Salgın sırasında insanların yeni telefon satın almakta tereddüt ettikleri, bunun yerine daha ucuz ve sağlık merkezli ürünlere odaklanma eğiliminde oldukları ortaya çıktı. Pek çok giyilebilir cihaz üreticisi de pazarlama stratejisi olarak, ürünlerini bir şekilde COVID-19 hastalığına yardımcı olmak için değiştirmeye çalıştı. Örneğin, en yeni akıllı saat grubundaki SpO2 sensörleri, kandaki oksijen yoğunluğunu  izleyebiliyor ve diğer semptomlar mevcut olmadığında bile kullanıcıları olası sorunlar için uyarabiliyor.

Tüm bunların yanında işin psikolojik boyutu da var. İnsanlar virüsten korkuyor ve sağlıklı kalmaya, daha fazla egzersiz yapmaya ve genel anlamda fiziksel olarak aktif olmaya çalışıyor. Bu durumda da akıllı bileklik veya bir akıllı saat, bunu yapmak için ek bir motivasyon aracı olabiliyor. Pandeminin uzun bir süre daha devam edeceğini düşünürsek, akıllı aksesuarların satışları büyük olasılıkla önemli ölçüde artmaya devam edecektir.

Devamını oku
MSI reklamı

Forumdan Son Mesajlar

HWP COIN’den Haberler