WhatsApp, uygulamayı kullanırken deneyimlerini geliştirmek için işletmeler için çeşitli özellikler üzerinde çalışıyor. WhatsApp’ın en son güncellemelerini takip eden web sitesi WABetaInfo, raporlara göre WhatsApp’ın “Facebook’ta reklam verme” iş reklamlarını yönetmek için yeni bir bölüm yayınladığını bildirdi. Ayrıca yeni aracın bir ekran görüntüsünü de paylaştı.
Web sitesi, “”Facebook’ta Reklam Ver” bölümünde işletmelerin reklamlarını yönetmesine olanak tanıyan yeni bir sekme var. Gerçekte, bu yeni bir özellik ve son sürüm değil, bu nedenle işletmeler yalnızca kendi listelerini kontrol edebilir. “WhatsApp için Tıkla” eylemi için yapılandırılmış reklamlar ve bunları ayrıntılı olarak izlemek için Facebook’u açmak gerekiyor.”
Ayrıca bkz: Samsung Display, BMW’ye Araçlar İçin 4 Milyon OLED Tedarik Edecek!
WABetaInfo‘ya göre, bu özelliğin gelecekteki bir sürümü, işletmelerin aynı bilgileri Facebook’u açmadan doğrudan bölümden almasını sağlayacak. Özelliğin bazı işletmeler için mevcut olduğu bildiriliyor. Önümüzdeki birkaç hafta içinde daha fazla aktivasyon yapılacaktır.
Meta’ya ait mesajlaşma uygulaması aynı zamanda iş hesaplarının hızlı sipariş oluşturmak için yeni bir sohbet kısayolu geliştirmesi için yeni bir özellik üzerinde çalışıyor. Bu özellilk ile birlikte, uygulamanın gelecekteki bir güncellemesinde bir sohbet bölümünde mevcut olacaktır.
Özelliğin çıkış tarihi henüz bilinmiyor. Bir iş aracı olduğu için, yalnızca WhatsApp işletme hesabı olan kullanıcılar tarafından kullanılabilecektir.