Haftanın Seçkisi

tarifeler

En İyi Ayrıcalıkları Sunan Tarifeler | Prime vs Platinum vs Red (Haziran 2025)

5 Haziran 2025
kağıt geri dönüşüm e-dekont iş bankası

Türkiye E-dekont uygulamasına geçiyor! E-dekont nedir, nasıl alınır?

3 Haziran 2025
xiaomi 16 btaryası kaç mah

Xiaomi 16 bataryası ne kadar olacak? İşte beklenen özellikler

6 Haziran 2025
redmagic

REDMAGIC 10 Air PUBG Mobile, Genshin Impact ve GTA: SA Oyun Testi | Snapdragon 8 Gen 3

3 Haziran 2025
Vertiv, Polar’ın Norveç’te Kurulacak Yenilikçi Veri Merkezi İçin Yapay Zekâya Hazır Altyapı Çözümleri Sunacak

Vertiv, Polar’ın Norveç’te Kurulacak Yenilikçi Veri Merkezi İçin Yapay Zekâya Hazır Altyapı Çözümleri Sunacak

2 Haziran 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result

Türkiye’nin ilk influencer pazarlama akademisi açıldı

Yazı: Eren İmdat
10 Mart 2021
Kategori: Genel, Haber
Okuma süresi: 3 dakika
humanz

Her seviyedeki influencer kampanyaları için yapay zeka destekli platform Humanz, markalar ve influencer’lar arasındaki başarılı iş birliğini kolaylaştırmak için tasarlanan Humanz Influencer Pazarlama Akademisi’ni hayata geçirdi. Humanz Türkiye Ülke Müdürü Sezgi Şahin Oykur, hem markalar hem de influencer’lar için tavsiyeler sunan kursun Humanz Platformu’na kayıtlı tüm kullanıcılar için ücretsiz olduğunu açıkladı.


Bakmakta fayda var: Qualcomm Apple karşısına son teknoloji ARM işlemciyle çıkabilir


Türkiye’nin ilk influencer pazarlama akademisi açıldı

Influencer’lar ve markaların birleştiği pazarlama kampanyaları, 2019 ile 2024 yılları arasında yüzde 32,4’lük öngörülen yıllık büyüme oranı ile dijital reklamcılığın büyüyen ve uygun maliyetli segmentleri arasında yer alıyor. Pazarlamacılar bu kampanyaları influencer’ların kitlelerini yakalamak ve onlara markalı içeriklerini gösterip gerçek müşterilerine dönüştürmek için kullanıyor. Mikro influencer’lardan ünlülere kadar tüm içerik yaratıcıları da marka iş birliklerini kendi marka değerlerini arttırmak için önemli bir araç olarak görüyor. Birleşen rollerde iki tarafın da birbirlerinin ihtiyaçlarını giderme potansiyelinin çok yüksek olduğu alanda birbirlerini anlamaktaki zorluklar çoğunlukla başarıya giden yolda istenilen seviyeye ulaşılmasına engel oluyor. Anlaşılması güç olan başka bir konu ise “influencer yorgunluğu” denilen, tüketicilerin doğallıktan tamamen uzak kampanyalar sebebiyle çoğu influencer kampanyasına inançlarını kaybetmeleri durumu. Bu tüketiciler kendilerini, gerçekten sevdikleri markalar ve ürünler hakkında içerik ve yorum paylaşan, benzer düşünen influencer’lara doğru çekiliyor.

Türkiye’nin ilk influencer pazarlama akademisi açıldı

İçindekiler

  • Influencer Pazarlaması geçici bir trend değil
  • Humanz hem markalar hem de influencer’lar için

Influencer Pazarlaması geçici bir trend değil

Reklamcılık sektöründeki geçici trendlerden biri olmadığını dile getiren Humanz Türkiye Ülke Müdürü Sezgi Şahin Oykur, bu durumun sektörün ve dünyanın dönüşümünün doğal sonucu olduğunu ve influencer pazarlamasında yer alacak yeni yüzlere olan ihtiyacın artığını belirtti.  Influencer pazarlamasının sürdürmesi ve büyüme göstermesi için hem influencer’lar hem de markaların pazar dinamiklerinden ve birbirlerinin ihtiyaçlarından haberdar olması gerektiğini anlatan Oykur, yapay zeka destekli platform Humanz’ın bu ihtiyaçlar doğrultusunda Humanz Influencer Pazarlama Akademisi’ni kurduğunu açıkladı.

 

Humanz hem markalar hem de influencer’lar için

Humanz

Humanz Platformu’na kayıtlı tüm kullanıcılar için ücretsiz olan Humanz Influencer Pazarlama Akademisi, her iki tarafa da yaklaşımlarını nasıl iyileştirecekleri ve geliştirecekleri konusunda veri destekli iç görüler sağlamak için kalifiye oldu. Sezgi Şahin Oykur, sektörünün lider şirketlerinden Humanz’ın kuruluşunun başından bu yana data odaklı yaklaşımıyla influencer pazarlamasını diğer medya kanalları gibi raporlaması olan, tahmin edilmesi ve regüle hale getirmeye çalıştığının altına çizdi. Akademi eğitiminin videolardan, metinlerden ve çoktan seçmeli sorulardan oluştuğunu söyleyen Oykur, eğitimin bireye göre değiştiğini ve kesintisiz devam edilirse 1 ila 3 saat arasında sürdüğünü belirtti.

Humanz

Oykur sözlerine şu ifadelerle devam etti; “Humanz Influencer Pazarlama Akademisi kayıtlı üyeleri, her bir sosyal medya platformunun analitik tarafında o uygulamada sunulan verilerin çok ötesine geçen alanlarda ilerlemelerini nasıl takip edecekleri konusunda eğitir. Aynı zamanda Humanz Platformu, gerçek influencer’ları ve sahte takipçileri belirlemek için milyarlarca içeriği ve sosyal medya profilini analiz eden özel izlenim verileri içerir. Platform, dünya çapındaki binlerce kampanyaya dayalı olarak hem markalar hem de influencer’lar için gerçek ve kanıta dayalı tavsiyeler sunar.”

 

 

Eren İmdat

Eren İmdat

Teknolojiyle içli dışlı, özellikle mobil teknolojiler üzerine hevesli bir o kadar da öğrenmeye açık Hardware Plus editörü ve yazarı.

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim
  • Network
  • Leadergamer

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya