Türk Telekom, kadın girişimciliğini destekleyerek onların başarı hikâyeleri yazmalarına öncülük etmeye devam ediyor. Proje kapsamında; ‘Dijital Pazar Yeri’ etkinliğine katılan 10 kadın ürünlerini ve hikâyelerini paylaştı.
Göz atmak isteyebilirsiniz; Türk Telekom START Başvuru Sayısında artış!
Türk Telekom’un kadının toplumdaki yerinin güçlendirilmesini ve üretim ekonomisine aktif katılımını sağlamayı amaçladığı; “Hedefi Olan Kadına İnternetle Hayat Kolay” projesi, 8 Mart öncesinde yaptığı etkinlikle devam ediyor.
8 Mart Dünya Kadınlar Günü kapsamında, Türk Telekom’un Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP) ve Habitat Derneği iş birliğiyle hayata geçirdiği; “Hedefi Olan Kadına İnternetle Hayat Kolay” projesiyle, ‘Dijital Pazar Yeri’ etkinliği düzenlendi. Ayrıca çevrimiçi düzenlenen etkinliğe kendi ürünleriyle markalarını yaratan kadınların katılımı oldu. Ayrıca daha önce hiç çalışmamış, el emeği ürünlerini internetten kitlelere ulaştıran 10 kadın daha projedeydi.
Hedefi Olan Kadına İnternetle Hayat Kolay’ projesiyle bugüne kadar 5 bin kadına ulaştı. Kadınlar, dijital pazarlama eğitimi başta olmak üzere, ürünleri için doğru sosyal medya mecralarının belirlenmesi, hedef kitle seçimi, e-ticaret mevzuatları, daha etkili pazarlama yöntemleri konularında profesyonelleşti.