Haftanın Seçkisi

4x4 togg geliyor togg t10x 4more

4 çeker Togg geliyor! İşte 4×4 Togg’dan beklenenler!

30 Haziran 2025
xiaomi 15 ultra yeni renkleri

Xiaomi 15 Ultra yeni renkleri belli oldu! İşte yeni renkler!

30 Haziran 2025
ipad kalemle yazarken aşırı ısınıyor sorunu nasıl çözülür neden olur

iPad kalemle yazarken aşırı ısınıyor sorunu nasıl çözülür?

30 Haziran 2025
ldac nedir ldac desteği ne demek ldac önemli mi

LDAC nedir? LDAC sürümleri ve özellikleri nelerdir?

27 Haziran 2025
TAM BİR TİTAN! | MSI TITAN 18 HX AI A2XW İncelemesi

TAM BİR TİTAN! | MSI TITAN 18 HX AI A2XW İncelemesi

26 Haziran 2025
Hardware Plus - HWP
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz
No Result
View All Result
Hardware Plus - HWP
No Result
View All Result

Türk Telekom, Ipsos’un Adwatch araştırmasına göre sektörde, reklamları ile ‘en çok hatırlanan’ marka oldu

Yazı: Salih Eray Okan
26 Ağustos 2021
Kategori: Basın Bülteni
Okuma süresi: 2 dakika
Türk Telekom

Türk Telekom, Ipsos’un Adwatch araştırmasına göre telekomünikasyon sektöründe yayınladığı reklamları ile ‘en çok hatırlanan’ marka oldu. Şirketin yayınladığı reklamlar, akılda kalan reklamların araştırıldığı Adwatch Q2 raporunda, telekomünikasyon kategorisinde ilk üçe yerleşti.


İlginizi çekebilir: Türk Telekom İstanbul 24 Saat Boostrace heyecana sahne oldu


İçindekiler

  • Sektörün en çok hatırlanan ismi: Türk Telekom
  • AdWatch Araştırması nedir

Sektörün en çok hatırlanan ismi: Türk Telekom

Ipsos’un araştırmasına göre, Türk Telekom’un marka yüzü Kenan İmirzalıoğlu’nun başrolünde oynadığı “81 İlde Milyonlarca Evde” ve “Türkiye İçin Yenilendik” isimli reklam filmleri telekomünikasyon kategorisinde ilk iki sırada yer alırken Türk Telekom’un genel reklâmları da üçüncü sırada yer buldu.

Nisan – Mayıs – Haziran 2021 tarihlerinde yapılan araştırmaya göre, 15 Mart 2021’de yayınlanan Türk Telekom’un 81 ilde milyonlarca eve sunduğu internet hizmetini ‘online kız isteme’ konsepti ile ekranlara taşıyan reklamı, %4,6 hatırlanma oranı, %76 beğeni ve %30,1 ağızdan ağıza konuşulma (WOM) düzeyini yakaladı. Türk Telekom’un altyapı yatırımlarıyla artan mobil çekim gücünü konu edinen “Türkiye İçin Yenilendik” reklamı da Ekim 2020’de izleyiciyle buluştu. Aktör Kenan İmirzalıoğlu ile yolda karşılaşıp ona köyünü gezdiren bir gencin hikâyesi ile anlatılan “Türkiye İçin Yenilendik” reklam filmi ise %1,9 oranında hatırlandı.

AdWatch Araştırması nedir

Ipsos tarafından gerçekleştirilen AdWatch Araştırması kategorilerden bağımsız olarak televizyonda yayınlanan reklamların spontan hatırlanma, beğeni ve ağızdan ağıza konuşulma (WOM) düzeylerinin izlenmesi amacı ile düzenli olarak gerçekleştirilen bir araştırma.

Araştırma, kantitatif yöntemle, CATI (Bilgisayar destekli telefonla anketi) tekniği kullanılarak, haftalık 300 ve aylık 1200 örnek ile gerçekleştirilmektedir.

Araştırma kapsamında; Türkiye kentsel alanı temsilen 81 ilde; 15-60 yaş arası, AB, C1, C2, D ve E SES gruplarına mensup kadın ve erkekler ile görüşülmektedir.

Salih Eray Okan

Salih Eray Okan

Motosikletler ve teknoloji ile ilgili yenilikleri yakından takip etmeyi seven; aynı zamanda metal müzik tutkunu Hardware Plus yazarı

HWP Podcast

Teknoloji gündemini HWP’den dinleyin!
Podcast’imize abone olun.

Apple PodcastsSpotifyGoogle PodcastsKarnaval
Hardware Plus - HWP

Copyright © 2025, EMY Medya

  • Künye
  • İletişim

HWP.com.tr hosting hizmeti LimonHost logosu tarafından verilmektedir.

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • İnceleme
  • Haber
    • Akıllı Telefonlar
    • İnternet
    • Oyun
    • Otomotiv
    • Donanım
    • Gündem
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kripto Para
    • Kültür-Sanat
    • Sosyal Medya
    • Tablet/Notebook/Laptop
    • Uygulama
    • Uzay – Bilim
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • Video
  • Sizin Görüşünüz

Copyright © 2025, EMY Medya